Gjest Jumanji Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Hvilke p-pillemerker er det mest sannsynlig at man legger på seg av?
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 Det varierer fra kvinne til kvinne. Ikke alle reagerer likt på de ulike merkene. Noen har ingen bivirkningr med ett merke, mens andre kan ma hasse bivirninger av akkurat det merket, men ingen av et annet, som andre igjen reagerer på.
Nella Skrevet 8. mars 2005 #3 Skrevet 8. mars 2005 Det er foskjell fra kvinne til kvinne ja. Men det er også forskjell på p-pillene og hvor mye hormoner de inneholder. Lavøstrogenpillene eller de uten østrogen er bedre enn høydosepiller som trionetta f.eks.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #4 Skrevet 8. mars 2005 Likevel har jeg gått på nettopp trionetta i 4-5 år uten at det har latt seg merke på vekta...
Arkana Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 Det er forskjellig fra kvinne til kvinne. Selv har jeg brukt både Trinordiol og Cerazette uten å endre vekt (eller ha andre bivirkninger) i det hele tatt.
Nella Skrevet 8. mars 2005 #6 Skrevet 8. mars 2005 Jeg gikk opp masse på Trionetta og ikke noe nå som jeg har byttet. Går lettere ned igjen faktisk. Så det er vel egentlig bare å prøve noe...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå