Gå til innhold

Hva har jeg gjort???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en ny tråd etter å ha oppklart hva pynten på kjolen betyr. Da har jeg skjønt det, takk for hjelpen!

Jeg har bestillt kjole, endte opp med en kjole jeg ikke har prøvd og aldri sett i "levende live". En stoooor sjanse å ta :o .

Jeg er vel en ganske typisk høst, med rødlig hår, grønne øyne og lys hud med fregner. Jeg "skal jo ha" varme farger og gjerne gull/bronse smykker o.l. Kjolen har jo "kald pynt"... glasstener og strass.... Jeg håper virkelig dette ikke blir helkræsj!!!!!

Tenk om jeg ser ut som et laken, eller spøkelse? Tenk om jeg heller skulle valgt en med gullbroderier, eller noe annen "varm pynt"??? Tenk om jeg står der i september i en kjole jeg måtte velge i full fart med dårlig tilpassing, skittkant etter at den har vært opplagt en gang før og alt blir bare tragisk???? ...bare fordi jeg plutselig fant ut at jeg ville ha en kjole jeg tidligere egentlig har kalt "litt uten personlighet"!!!!... og ikke kunne bruke den fordi det var "feil" farge på pynten?

HJELP! Hva har jeg gjort????? :flau:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

unnskyld, men jeg måtte bare le litt av deg :hoho: laken?? vet du hva tror ikke du har gjort noe galt, du kommer til å bli kjeempenydelig på dagen din. alle bruder er vakre..husk det.. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er også en som trenger varme farger, og som ser ut som et spøkelse i kalde farger. det viktigste er hvilken fargenyanse selve kjolen din er i, ikke pynten. Min kjole er i ivory, en farge vi spøkelser kler godt, i motsetning til fex diamanthvit, som er en farge som passer bedre for de som kler kalde farger.

Skrevet

Hvis du skal gifte deg i september - trekk pusten dypt! :-) Du har ennå tid. Når kommer kjolen? Jeg antar at den kommer med posten? Det første du selvfølgelig skal gjøre når den kommer, er å prøve den på. Sørg for å ha noen til stede som kan gi deg en objektiv mening. Det er ikke sikkert det blir kræsj med de stenene. For hvis stoffet i kjolen ikke er kritthvitt, men "varmt," så kan det bli fint til huden og håret ditt.

Dersom det skulle bli helt feil, så ville jeg prøvd å selge kjolen og heller prøve å finne meg en annen. Og vi er i mars nå - da er det fortsatt tid. Men hvis det ikke er foretatt noen justeringer på kjolen, da har du vel kanskje også returrett på den? Det ville jeg også undersøkt, var jeg deg. Helt sikker på at dette skal ordne seg, og at du kommer til å gifte deg i en kjole som du er 100 % fornøyd med. :)

Skrevet

Takk for oppmuntrende svar.

Tenkte å ha gullhjerte med en perle i (noe lånt) og perle-øredobber (noe gammelt), men hvordan skal da hårpynten se ut??? Har litt lyst på tiara.... men blir det dumt med en i "gull", kanskje jeg burde følge linjen helt ut og velge "kalde" smykker... :-?

Ganske komisk egentlig... hvis noen husker da jeg kom inn på denne siden i desember var jeg så opptatt av å finne en personlig stil... noe som var bare meg og som ingen andre har... :ler:

Jeg er kanskje mer vanlig og gjennomsnittlig (ikke negativt ment!) enn jeg vil innrømme... :hoho:

Gjest LoisLane
Skrevet

jeg bestilte også kjole uten å ha sett den "live". Den var nydelig, satt pent og var den rette for meg.

Stol på magefølelsen!

Og har den svikta deg er det lenge til september...

Skrevet
Takk for oppmuntrende svar.

Tenkte å ha gullhjerte med en perle i (noe lånt) og perle-øredobber (noe gammelt), men hvordan skal da hårpynten se ut??? Har litt lyst på tiara.... men blir det dumt med en i "gull", kanskje jeg burde følge linjen helt ut og velge "kalde" smykker... :-?

Det kan godt hende det vil passe med gull. Særlig hvis kjolen er i "varm" hvit og det ikke er noen sølvtråder eller applikasjoner i sølv på den. Da kan det bli lekkert med en tiara i gull og stener/perler. :wink:

Skrevet

Er også en som trenger varme farger - har mellomblondt hår med rødskjær, som jeg stort sett farger rødt/kobber/kastanje, og jeg hadde egentlig store motforestillinger mot sølvpynt på kjolen. Men nå står jeg her med en kjole med sølvbroderier og sølvperler, som kler meg kjempegodt!

Som en del andre her har sagt - så lenge stoffet ikke er i en kald nyanse, så kan det bli kjempepent!

Men jeg har samme problem når det gjelder smykker - jeg elsker gullsmykker, men tror ikke det kommer til å matche sølvdekoren på overdelen.

Satser kanskje på et perlehalsbånd jeg kan låne av en venninne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...