Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne høre synspunkter på dette 😊 jeg ønsker meg veldig en jobb som en rådgiver innenfor økonomi/bedrift.

Anonymkode: de84b...647

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare utdanne deg til regnskapsfører, så blir du noe konkret. Sats på å bli autorisert regnskapsfører, da kan du også etter hvert bli rådgiver. 

Den siste, regnskapsrådgiver, hørtes mer konkret ut, mer rettet mot et spesifikt yrke.

Anonymkode: bfdb7...aa0

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bare utdanne deg til regnskapsfører, så blir du noe konkret. Sats på å bli autorisert regnskapsfører, da kan du også etter hvert bli rådgiver. 

Den siste, regnskapsrådgiver, hørtes mer konkret ut, mer rettet mot et spesifikt yrke.

TS her! Jeg tenker også at det hadde vært fint med et konkret yrke😊 jeg har allerede gått de to første årene, så har det siste igjen, men syns det er vanskelig å bestemme seg :) 

Anonymkode: de84b...647

AnonymBruker
Skrevet

Aha, du er allerede i gang med utdanningen :) Håper du finner ut av det. Kanskje du skal tenke mest fornuftig nå, og høre rundt hva det er behov for. En må vel også være villig til å starte litt på bunn innenfor det du er utdannet til før du får drømmejobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...