Lille smurf Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Noen som har butikk å anbefalle i oslo for min tilkommende når han nå skal få rævva i gir å kjøpe seg klær til den store dagen (som er under 4 mnd til..) Han har lyst å kjøpe seg sjakett...
Lille smurf Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #2 Skrevet 8. mars 2005 Ringte "Brudekjolen" - og de var utrolig SURE!!!!!!!!!!!!!!!! :-x :evil:
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #3 Skrevet 8. mars 2005 Jeg vet ikke om de selger sjaketter på Kristins, men de har ihvertfall god service
Christinamor Skrevet 8. mars 2005 #4 Skrevet 8. mars 2005 Skal han ha sjakett, ville jeg heller ha satset på å leie - det er ikke et veldig anvendelig plagg, sammenliknet med f.eks smoking, som han jo kan få bruk for i mange flere sammenhenger!
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 Skal han ha sjakett' date=' ville jeg heller ha satset på å leie - det er ikke et veldig anvendelig plagg, sammenliknet med f.eks smoking, som han jo kan få bruk for i mange flere sammenhenger![/quote'] Joda, men han vil gjerne kjøpe, og da skal ikke masse om å leie (han sa ingeneting på at jeg kjøpte meg kjole i stedet for å leie.....og håper ikke jeg får brukt for den igjen heller )
TeddyToria Skrevet 8. mars 2005 #6 Skrevet 8. mars 2005 Den var god!!! Men vet du, i Danmark får du jo sjakett med bukser til for under det det faktisk koster å leie i Norge! :o Det er helt sykt!!! En god anbefaling fra min far, er Gunnar Øye (2. etg) i Bogstadveien! Joda, de koster litt - men egentlig ikke så mye mer enn andre steder...det er vel et av de stedene de selger mest slikt, så de vet hva de driver med. Det er god service og skikkelige kvalitetsvarer! Dere kan jo ta en tur innom...så ser dere jo fort!
Gjest Betty Boop Skrevet 8. mars 2005 #7 Skrevet 8. mars 2005 Enig i Gunnar Øye - kjempebra service der!
Lille smurf Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2005 Enig i Gunnar Øye - kjempebra service der! TAKK- TAKK, da prøver vi der!
Snutus Skrevet 8. mars 2005 #9 Skrevet 8. mars 2005 Ringte "Brudekjolen" - og de var utrolig SURE!!!!!!!!!!!!!!!! :-x :evil: Jeg har hørt at det er dårlig service på dameavdelingen på Brudekjolen. Vi fikk veldig bra service på herreavdelingen da min kjære prøvde sjakett.
Lille smurf Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2005 Jeg har hørt at det er dårlig service på dameavdelingen på Brudekjolen. Vi fikk veldig bra service på herreavdelingen da min kjære prøvde sjakett.[/quote Vet du hvor mye et koster, sånn ca??? (å kjøpe altså?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå