Gå til innhold

Flytte med gammel katt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi må flytte fra huset vårt til leilighet i en annen del av byen, og lurer på hvordan vi skal løse dette best mulig for vår 17 år gamle utekatt som alltid har bodd på samme plass. Er det noen som har tips eller erfaringer?

Anonymkode: 53e1e...2b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har bare dårlig erfaring med det. Katter takler dårlig å flytte, spesielt de gamle. 

Anonymkode: 8d7ce...98d

AnonymBruker
Skrevet

Det kan gå begge veier. Han bør være inne lenge! Å dere bør være forberedt på at han plutselig kan finne ut at han skal se etter det gamle hjemmet sitt. 

Anonymkode: 9cfb9...83e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Har bare dårlig erfaring med det. Katter takler dårlig å flytte, spesielt de gamle. 

Anonymkode: 8d7ce...98d

Har helt motsatt erfaring. Flyttet med to 19 år gamle katter to ganger på 1 år.  Null problem.   

Anonymkode: af7b2...01a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke sendt katten ut men gått i bånd,  stimulert den masse inne fra nå av.

Oppskrift på en brutal død å sende ut senioren på nytt sted i byen.

Anonymkode: af7b2...01a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyttet nettopp med mine to 11 år gamle katter. Tre døgn var de inne før de smatt ut mens vi bar inn vaskemaskinen. Etter det har de vert ute på dagtid, vi er mye ute i hagen og de holder seg her. Jeg lokker de inn på kvelden med godbiter, rasle litt med posen så kommer de med en gang. 

Anonymkode: 39138...970

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...