AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 Gryende forelskelse mellom to. Vi valgte, av forskjellige årsaker, å avslutte det. Det var flørt, treff, komplimenter og gode samtaler. Men vi kunne bare ikke gå videre. Ønsker ikke inn på hvorfor mer enn at tiden er ikke rett. Da vi sendte mange mld samme dag som det ble over, og jeg på slutten skrev i min fortvilelse "....jeg lover å aldri mer kontakte deg...Men vær så snill, si en siste gang at det var gjensidig?"..... Vel, den fikk jeg aldri svar på. Hvorfor? Hva gjør at en mann ikke svarer på slikt. Fordi jeg vet svaret? Fordi han er lei seg? Fordi han ikke syns det var gjensidig likevel?(Da har han isåfall løyet hele tiden og han er en ærlig sjel). Fordi han vil jeg skal lure på det? Sur, såret, sint etc? Jeg tør jo ikke sende ny mld nå.... Det skal sies at han har satt ord på hvor betatt han er av meg, så dette var bare mitt eget behov for å høre det igjen. Dumt men sant. Han kommenterte jo heller ikke at jeg skrev at jeg ikke ville kontakte han igjen... Det har han aldri bedt meg om og det var jeg som tok initiativ til å stoppe dette fra å utvikle seg. Noen innspill? Vær så snill respekter at jeg er lei meg for dette, og ikke kom med svada utspill. Takk 😊 Anonymkode: 116b9...4b9
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #2 Skrevet 20. juli 2018 Kan være en godt blanding, ikke godt å si så lenge vi ikke vet historien bak, eller hvordan han tenker. Kan ha funnet ut at det er det enkleste for han å ikke piske en død hest.. Forøvrig forstår jeg at dette er vondt for deg, men du må ikke sitte å analysere, tenke, eller gruble noe mer på hva/hvorfor/hvordan. Dere valgte å avslutte, det er et avsluttet kapittel, og du har to valg: ta opp tråden igjen (noe som virker usannsynlig), eller la det ligge død, og da spiller det ingen rolle hvorfor han gjorde som han gjorde, osv osv. Stor klem til deg. Det blir bedre ♥ Anonymkode: 63317...dc2 4
Dr. Ops Skrevet 20. juli 2018 #3 Skrevet 20. juli 2018 Det er vanskelig å si hvorfor han ikke svarte på sånt, fordi vi vet i grunn ikke hva han tenker. Det kan være alle grunnene du lister opp. Beklager, ikke mye til hjelp. Det første som slo meg er at han har selv et ego som kanskje knakk litt og han vil skåne seg litt ved å ikke svare på det. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #4 Skrevet 20. juli 2018 Du skriver forøvrig at du ikke tør å sende han noen ny melding nå.. Skal du det da? Avsluttet er avsluttet, ikke seigpin deg selv, om dette er det beste for dere. Anonymkode: 63317...dc2 3
Marina234 Skrevet 20. juli 2018 #5 Skrevet 20. juli 2018 Gå videre med livet ditt og legg han bak deg. Det er nok til det beste. 1
Gjerrigknark Skrevet 20. juli 2018 #6 Skrevet 20. juli 2018 Har han eller du kjæreste? Hvis ikke er det jo bare å kjøre på, send en ny melding.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #7 Skrevet 20. juli 2018 Hvordan kunne jeg glemme å si.. Ja vi har begge kjærester. En av grunnene til at jeg tok initiativ til å kutte det. Aldri vært utroskap i form av noe fysisk. Nei jeg kommer ikke til å ta kontakt igjen. Kan det tenkes han er redd kjæresten kommer til å se meldingene? Jeg vet ikke. Ting er avsluttet, han er enig. Men det Er vondt å ikke få tet siste svar.... Ikke hets meg vær så snill. Anonymkode: 116b9...4b9
Dr. Ops Skrevet 20. juli 2018 #8 Skrevet 20. juli 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kunne jeg glemme å si.. Ja vi har begge kjærester. En av grunnene til at jeg tok initiativ til å kutte det. Aldri vært utroskap i form av noe fysisk. Nei jeg kommer ikke til å ta kontakt igjen. Kan det tenkes han er redd kjæresten kommer til å se meldingene? Jeg vet ikke. Ting er avsluttet, han er enig. Men det Er vondt å ikke få tet siste svar.... Ikke hets meg vær så snill. Anonymkode: 116b9...4b9 Vet det er sårt nå som det akkurat ble avsluttet. Tror du tviholder litt ved å legge vekt på et siste svar. Har det egentlig betydning hvis dere likevel har ting avsluttet? Gjør det ubetydelig for deg selv og fokuser på din kjæreste. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #9 Skrevet 20. juli 2018 1 time siden, Terrasse skrev: Vet det er sårt nå som det akkurat ble avsluttet. Tror du tviholder litt ved å legge vekt på et siste svar. Har det egentlig betydning hvis dere likevel har ting avsluttet? Gjør det ubetydelig for deg selv og fokuser på din kjæreste. Takk, ja jeg vet det. Gjør så godt jeg kan. Er bare litt vanskelig syns jeg. Takk for alle svar her.... TS Anonymkode: 116b9...4b9
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #10 Skrevet 20. juli 2018 Du skrev jo det samme i innlegget for noen dager/uker siden og fikk jo masse svar da på hvorfor han sikkert ikke svarte på den siste meldingen. Hvorfor lage en ny post om det? Og hvorfor fortsatt gruble på det? Stakkars typen din. Anonymkode: e6a99...693 10
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #11 Skrevet 21. juli 2018 14 hours ago, AnonymBruker said: Gryende forelskelse mellom to. Vi valgte, av forskjellige årsaker, å avslutte det. Det var flørt, treff, komplimenter og gode samtaler. Men vi kunne bare ikke gå videre. Ønsker ikke inn på hvorfor mer enn at tiden er ikke rett. Da vi sendte mange mld samme dag som det ble over, og jeg på slutten skrev i min fortvilelse "....jeg lover å aldri mer kontakte deg...Men vær så snill, si en siste gang at det var gjensidig?"..... Vel, den fikk jeg aldri svar på. Hvorfor? Hva gjør at en mann ikke svarer på slikt. Fordi jeg vet svaret? Fordi han er lei seg? Fordi han ikke syns det var gjensidig likevel?(Da har han isåfall løyet hele tiden og han er en ærlig sjel). Fordi han vil jeg skal lure på det? Sur, såret, sint etc? Jeg tør jo ikke sende ny mld nå.... Det skal sies at han har satt ord på hvor betatt han er av meg, så dette var bare mitt eget behov for å høre det igjen. Dumt men sant. Han kommenterte jo heller ikke at jeg skrev at jeg ikke ville kontakte han igjen... Det har han aldri bedt meg om og det var jeg som tok initiativ til å stoppe dette fra å utvikle seg. Noen innspill? Vær så snill respekter at jeg er lei meg for dette, og ikke kom med svada utspill. Takk 😊 Anonymkode: 116b9...4b9 Hei TS. Jeg er litt som deg (tror jeg). Takler dårlig at det er noe uavklart mellom meg og andre, enten det er slutten på en relasjon eller noe annet. Og det aller verste folk kan gjøre mot meg, er å ikke svare på ting som den meldingen du snakker om. Jeg synes det er så utrolig dårlig av andre å la ting henge i lufta på den måten, og for meg vitner det om manglende respekt for andres følelser. Jeg ville ALDRI latt være å svare på noe sånt om noen sendte meg en sånn melding. Når ting lukkes skikkelig fra begge parter får man en indre ro (selv om ting er vondt) som gjør det mye lettere å komme seg videre. Jeg sier ikke at det er tilfelle i din situasjon, men stillhet er et stort og brutalt maktmiddel som kan sette enhver helt ut av spill. Men kanskje vet han ikke at han påvirker deg på den måten? Kanskje han ikke tør å sende den aller, aller siste meldingen, for da vet han at det er 100% over og at dere aldri mer skal ha kontakt? Feigt, men det kan jo være en mulighet at det er sånn. Uansett: Skjønner deg veldig godt, og siden jeg takler det så dårlig selv har jeg få råd til hvordan komme seg videre 🤔 I slike situasjoner prøver jeg å fokusere på meg selv, fornye meg litt (lære noe nytt og skifte fokus), være med venner og generelt holde meg opptatt med så mye som mulig slik at hjernen får noe annet å holde på med innimellom. Anonymkode: 064db...270 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #12 Skrevet 21. juli 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Gryende forelskelse mellom to. Vi valgte, av forskjellige årsaker, å avslutte det. Det var flørt, treff, komplimenter og gode samtaler. Men vi kunne bare ikke gå videre. Ønsker ikke inn på hvorfor mer enn at tiden er ikke rett. Da vi sendte mange mld samme dag som det ble over, og jeg på slutten skrev i min fortvilelse "....jeg lover å aldri mer kontakte deg...Men vær så snill, si en siste gang at det var gjensidig?"..... Vel, den fikk jeg aldri svar på. Hvorfor? Hva gjør at en mann ikke svarer på slikt. Fordi jeg vet svaret? Fordi han er lei seg? Fordi han ikke syns det var gjensidig likevel?(Da har han isåfall løyet hele tiden og han er en ærlig sjel). Fordi han vil jeg skal lure på det? Sur, såret, sint etc? Jeg tør jo ikke sende ny mld nå.... Det skal sies at han har satt ord på hvor betatt han er av meg, så dette var bare mitt eget behov for å høre det igjen. Dumt men sant. Han kommenterte jo heller ikke at jeg skrev at jeg ikke ville kontakte han igjen... Det har han aldri bedt meg om og det var jeg som tok initiativ til å stoppe dette fra å utvikle seg. Noen innspill? Vær så snill respekter at jeg er lei meg for dette, og ikke kom med svada utspill. Takk 😊 Anonymkode: 116b9...4b9 Hva skal du med det siste svaret og hva skal du ha bekreftet? Vet du ikke om det var gjensidig? Stalker du? Anonymkode: cfae7...bc0 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #13 Skrevet 21. juli 2018 Jeg tenker at han sier med det at det ikke var gjensidig. Du har jo uansett valgt å fortsette med din kjæreste, så du bør ikke gå rundt og lure på dette da. Anonymkode: 7b4f1...f16 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #14 Skrevet 21. juli 2018 Jeg tror han synes du ble litt mye. Det virker litt sånn på måten du formulerer siste melding. Men igjen, hvorfor skal du presse ut dette fra ham når du velger å gå videre med kjæresten din? Anonymkode: 8ab7b...3ae 11
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #15 Skrevet 21. juli 2018 Jeg ville nok bare slått meg til ro med at kanskje det ikke var fullt så gjensidig som jeg hadde trodd.. Anonymkode: abad7...7ad 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #17 Skrevet 21. juli 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Gryende forelskelse mellom to. Vi valgte, av forskjellige årsaker, å avslutte det. Det var flørt, treff, komplimenter og gode samtaler. Men vi kunne bare ikke gå videre. Ønsker ikke inn på hvorfor mer enn at tiden er ikke rett. Da vi sendte mange mld samme dag som det ble over, og jeg på slutten skrev i min fortvilelse "....jeg lover å aldri mer kontakte deg...Men vær så snill, si en siste gang at det var gjensidig?"..... Vel, den fikk jeg aldri svar på. Hvorfor? Hva gjør at en mann ikke svarer på slikt. Fordi jeg vet svaret? Fordi han er lei seg? Fordi han ikke syns det var gjensidig likevel?(Da har han isåfall løyet hele tiden og han er en ærlig sjel). Fordi han vil jeg skal lure på det? Sur, såret, sint etc? Jeg tør jo ikke sende ny mld nå.... Det skal sies at han har satt ord på hvor betatt han er av meg, så dette var bare mitt eget behov for å høre det igjen. Dumt men sant. Han kommenterte jo heller ikke at jeg skrev at jeg ikke ville kontakte han igjen... Det har han aldri bedt meg om og det var jeg som tok initiativ til å stoppe dette fra å utvikle seg. Noen innspill? Vær så snill respekter at jeg er lei meg for dette, og ikke kom med svada utspill. Takk 😊 Anonymkode: 116b9...4b9 Som en annen en skrev i svaret sitt til deg; hvorfor fortsetter du å lage innlegg om dette...? Husker det opprinnelige innlegget ditt. Skjønner du er lei deg for at du ikke får svar, men gå nå videre med livet ditt og mannen din! Du gjør jo ikke ting bedre for deg selv av å gruble og kverne på dette. La det gå! Anonymkode: 997c3...d4e 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #18 Skrevet 21. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei TS. Jeg er litt som deg (tror jeg). Takler dårlig at det er noe uavklart mellom meg og andre, enten det er slutten på en relasjon eller noe annet. Og det aller verste folk kan gjøre mot meg, er å ikke svare på ting som den meldingen du snakker om. Jeg synes det er så utrolig dårlig av andre å la ting henge i lufta på den måten, og for meg vitner det om manglende respekt for andres følelser. Jeg ville ALDRI latt være å svare på noe sånt om noen sendte meg en sånn melding. Når ting lukkes skikkelig fra begge parter får man en indre ro (selv om ting er vondt) som gjør det mye lettere å komme seg videre. Jeg sier ikke at det er tilfelle i din situasjon, men stillhet er et stort og brutalt maktmiddel som kan sette enhver helt ut av spill. Men kanskje vet han ikke at han påvirker deg på den måten? Kanskje han ikke tør å sende den aller, aller siste meldingen, for da vet han at det er 100% over og at dere aldri mer skal ha kontakt? Feigt, men det kan jo være en mulighet at det er sånn. Uansett: Skjønner deg veldig godt, og siden jeg takler det så dårlig selv har jeg få råd til hvordan komme seg videre 🤔 I slike situasjoner prøver jeg å fokusere på meg selv, fornye meg litt (lære noe nytt og skifte fokus), være med venner og generelt holde meg opptatt med så mye som mulig slik at hjernen får noe annet å holde på med innimellom. Anonymkode: 064db...270 Tusen takk for dette 💚satt utrolig pris på at du forstår dette og ikke bare rakker ned på meg....(Som folk elsker å gjøre her på KG) Det er akkurat derfor jeg sliter, det henger i løst luften. Usagt og på en måte usnakket. Selvsagt var det et behov for bekreftelse fra min side. Det hadde blitt en bedre avslutning. Nå sitter jeg igjen litt irritert, lei meg og faktisk litt amper for at han lar meg gå slik. Han har tidligere bekreftet gjensidigheten så det Kan godt tenkes jeg ble "litt for mye" på slutten der og det angrer jeg på. Men gjort er gjort. Jeg ønsket bare høre det fra han igjen på slutten der...klarer liksom ikke falle til ro nå. Sukk... Og kan hende det er derfor jeg skriver igjen. Er det så farlig da? Noen ganger har vi mennesker behov for å få ut ting flere ganger. Irriterer det deg at saken har vært oppe før, så er det jo bare å la være å lese /kommentere. Og nei, jeg slår meg ikke til ro med at det ikke var så gjensidig som jeg trodde. Jeg TROR han liker å ha meg litt på gress, uvitende og usikker - og jeg tror han er feig ja. Han tør ikke si det høyt igjen, for å skåne seg selv. Gruer så til å møte på han igjen.... For det skjer jo, vi bor ikke langt unna hverandre.... Ts. Anonymkode: 116b9...4b9
Gjest Linn35 Skrevet 21. juli 2018 #19 Skrevet 21. juli 2018 Så synd du ikke finner roen ts. Jeg kjenner meg og igjen i dette. Det er vondt når ting ikke har fått en god avslutning og ting er fortsatt usnakket. Jeg syns ikke du skal kontakte han igjen men jobbe med å komme deg over han. Du har jo selv valgt han vekk og det står det respekt av. Og han er enig i at dere avsluttet, slik jeg forstår det. Jeg prøver alltid å sette meg inn i andres situasjon, og skulle jeg satt meg inn i hans....vel...det hadde vært mye lettere å si "nei" enn å bekrefte gjensidigheten faktisk...Han kunne fint sagt " nei dessverre, det var ikke så gjensidig " men han gjør jo ikke det heller? Eneste grunn for det evt må være at han ikke ønsker å såre deg... ...Men sier han ja, da gjør han seg selv desto mer sårbar og det åpner opp for nytt håp...og han prøver skåne seg selv ved å ikke erkjenne de følelsene igjen, når dere egentlig er enig om å avslutte. Skjønte du det? Stol på det du vet har vært mellom dere. Så vil det bli spennende hvordan han oppfører seg når dere sees...det vil fortelle deg mye.
Gjest Linn35 Skrevet 21. juli 2018 #20 Skrevet 21. juli 2018 PS. Du skrev til han at du lover å aldri mer kontakte han. Kan det tenkes at han ble skuffet eller lei seg over det - og dermed lar siste melding henge i luften...i håp om at du likevel tar kontakt igjen? Jeg vet ikke, bare en tanke jeg fikk. Å, kjempe klem til deg. Vet mye om dette...det er noe drit med ting som er litt uavklart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå