Gå til innhold

Blikk fra menn om sommeren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er 10er eller 8er liksom... jeg plages ikke av blikk. Det kommer an på graden av innbilskhet og ønsketenking og tror jeg. Ikke at du nødvendigvis er det, men det er kvinner der ute som tror at alle menn ser på seg. 

Anonymkode: 05efc...340

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du omtaler jo 36 som om det skulle vært 66... Eneste grunnen til at en på din alder ikke skulle være attraktiv er jo om hun resignerer - legger på seg, slutter å stelle seg, kler seg kjipt. Pia Tjelta er 40 og kjempesexy, og det er jo fordi hun er feminin og flott.

Er 28 og får mange blikk nå om sommeren. Det trenger ikke være fordi jeg har korte skjørt eller utringning (dog selvsagt ofte da), men i lengre kjoler også. Går oftere med utslått hår nå da jeg lar det tørke i solen, og så er det vel generelt flere menn som blir litt yre i varmen. 

Anonymkode: 78d1d...f21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om jeg er 10er eller 8er liksom... jeg plages ikke av blikk. Det kommer an på graden av innbilskhet og ønsketenking og tror jeg. Ikke at du nødvendigvis er det, men det er kvinner der ute som tror at alle menn ser på seg. 

Anonymkode: 05efc...340

Hmm. Ja. Også er det enkelte kvinner som har noen voldsomme, ulekre utringninger. Feks ekstremt utringede hengepupper. Da vil jo folk stirre, men ikke nødvendigvis fordi det er så vakkert. Ser ikke mange slike, da.

Anonymkode: 56eec...1cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får aldri blikk av noen jeg :( Men liker ikke meg så jeg har egentlig vent meg til å være usynlig. 

Anonymkode: 5552c...5fc

Skrevet

Stakkars dere da får noen blikk, huffameg

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, hocane skrev:

Stakkars dere da får noen blikk, huffameg

Bare noen få av de som har svart, opplever det som et problem.

Anonymkode: 56eec...1cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...