AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 Nå som det er sommer og varmt, går jeg mye i kjoler/skjørt (anstendige sådane). Merker jeg får en god del blikk av menn, flere enn jeg får på vinteren. Jeg er ingen fotomodell, men er blitt sommerbrun, er slank med litt hofter og pupper. Er 36 år. Har tenkt på det at når jeg som er såpass oppi årene, og heller ikke er en «tier» utseendemessig, får så mange blikk — hvor mange blikk får da ikke en blendende vakker 25-åring? Er det noen unge «tiere» her på forumet som kan si noe om det? Er responsen overveldende hvor dere enn går? Anonymkode: 56eec...1cf
Gjest Overrasket Skrevet 20. juli 2018 #2 Skrevet 20. juli 2018 Hvorfor tror du at alderen din (du er i din beste alder) skulle bety at du får færre blikk? En sommerbrun kvinne på 36 i sommerkjole, hva mer kan man ønske seg å se på egentlig?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #3 Skrevet 20. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå som det er sommer og varmt, går jeg mye i kjoler/skjørt (anstendige sådane). Merker jeg får en god del blikk av menn, flere enn jeg får på vinteren. Jeg er ingen fotomodell, men er blitt sommerbrun, er slank med litt hofter og pupper. Er 36 år. Har tenkt på det at når jeg som er såpass oppi årene, og heller ikke er en «tier» utseendemessig, får så mange blikk — hvor mange blikk får da ikke en blendende vakker 25-åring? Er det noen unge «tiere» her på forumet som kan si noe om det? Er responsen overveldende hvor dere enn går? Anonymkode: 56eec...1cf Er ikke en tier, mer som deg - får blikk på restauranter og i bikini på stranden. Jeg går endel i utringede kjoler/topper nå i varmen men ja, mye mer enn ellers når det gjelder oppmerksomhet. Har også litt former, og er kvinnelig. Litt småflørting er lov da. Anonymkode: a802e...499 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #4 Skrevet 20. juli 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke en tier, mer som deg - får blikk på restauranter og i bikini på stranden. Jeg går endel i utringede kjoler/topper nå i varmen men ja, mye mer enn ellers når det gjelder oppmerksomhet. Har også litt former, og er kvinnelig. Litt småflørting er lov da. Anonymkode: a802e...499 Travelt for menn om sommeren da. Dersom nær «alle» kvinner opplever å få masse blikk 😉 Anonymkode: 56eec...1cf
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #5 Skrevet 20. juli 2018 17 minutter siden, Overrasket skrev: Hvorfor tror du at alderen din (du er i din beste alder) skulle bety at du får færre blikk? En sommerbrun kvinne på 36 i sommerkjole, hva mer kan man ønske seg å se på egentlig? Er muligens preget av å ha lest her på kg at alle kvinner over tretti er forfalne og uinteressante.. Anonymkode: 56eec...1cf 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #6 Skrevet 20. juli 2018 Jeg er 35, og ligger nok på en 8 utseendemessig. Får veldig mye oppmerksomhet fra menn, spesielt de i 20- åra. Er slank, brun og har store pupper, passe stor rumpe. Anonymkode: c15f2...f76
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #7 Skrevet 20. juli 2018 Får ofte høre at jeg er pen, men får sjeldent blikk, så ikke alle som opplever det, nei kler meg veldig kjedelig da, lange kjoler og skjørt, og oppkneppa bluser. Anonymkode: 78f02...239 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #8 Skrevet 20. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er 35, og ligger nok på en 8 utseendemessig. Får veldig mye oppmerksomhet fra menn, spesielt de i 20- åra. Er slank, brun og har store pupper, passe stor rumpe. Anonymkode: c15f2...f76 Hva slags oppmerksomhet får du? Interessant at du får mest fra de i tyveåra. Jeg får mest fra de rundt min egen alder og litt eldre. Egentlig fra menn jeg selv finner attraktive, så det passer bra sånn sett 🙂 Ts Anonymkode: 56eec...1cf
Duftavsommerregn Skrevet 20. juli 2018 #9 Skrevet 20. juli 2018 Mange flotte kvinner der ute nå om sommeren Men si meg ser dere på blikkene som negativt? Fordi jeg ser på en flott kvinne, så betyr ikke det at jeg har "lyst" på vedkommende. Det er jo bare helt naturlig for meg som singel mann Men bruker da solbriller og ingen kan se helt hvor jeg ser! Jeg smiler til vakre flotte damer, og de smiler stort sett tilbake. 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #10 Skrevet 20. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Får ofte høre at jeg er pen, men får sjeldent blikk, så ikke alle som opplever det, nei kler meg veldig kjedelig da, lange kjoler og skjørt, og oppkneppa bluser. Anonymkode: 78f02...239 Hvorfor kler du deg på en måte du selv synes er kjedelig? 🙂 Anonymkode: 56eec...1cf 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #11 Skrevet 20. juli 2018 Akkurat nå, Duftavsommerregn skrev: Mange flotte kvinner der ute nå om sommeren Men si meg ser dere på blikkene som negativt? Fordi jeg ser på en flott kvinne, så betyr ikke det at jeg har "lyst" på vedkommende. Det er jo bare helt naturlig for meg som singel mann Men bruker da solbriller og ingen kan se helt hvor jeg ser! Jeg smiler til vakre flotte damer, og de smiler stort sett tilbake. Jeg synes det er hyggelig 🙂 Ts Anonymkode: 56eec...1cf
Duftavsommerregn Skrevet 20. juli 2018 #12 Skrevet 20. juli 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå som det er sommer og varmt, går jeg mye i kjoler/skjørt (anstendige sådane) Og ikke noe er mer sexy en akkurat dette. En flott kvinne i en sid sommerkjole, fantastisk flott! 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #13 Skrevet 20. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Travelt for menn om sommeren da. Dersom nær «alle» kvinner opplever å få masse blikk 😉 Anonymkode: 56eec...1cf Sant det. Men får ellers og, bare ikke like mye som om sommeren. Tror ikke alle får jeg da. Anonymkode: a802e...499 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #14 Skrevet 20. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor kler du deg på en måte du selv synes er kjedelig? 🙂 Anonymkode: 56eec...1cf Har ikke så god selvtillit, så vil helst være usynlig 😛 hadde silikon i mange år, og elsket da å gå i utringning. Skjønner godt at dere som ser godt ut vil kle dere litt sexy på sommeren, er hyggelig med litt uskyldig moro Anonymkode: 78f02...239
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #15 Skrevet 20. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 35, og ligger nok på en 8 utseendemessig. Får veldig mye oppmerksomhet fra menn, spesielt de i 20- åra. Er slank, brun og har store pupper, passe stor rumpe. Anonymkode: c15f2...f76 Jeg er noe eldre, men får høre at jeg ser yngre ut. Var på restaurant en dag og merket at mannen på sidebordet stirret fælt. Mannen min gikk like før, og så begynte det. Hadde utringet kjole, fyldige bryster. Men ble liksom litt satt ut at han stirret så åpenlyst, midt på dagen. Var ca 40 tipper jeg, men har hatt en relasjon til en mann i tyveårene for en tid tilbake. Så kjenner til den at de yngre mennene liker noe eldre damer. Anonymkode: a802e...499
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #16 Skrevet 20. juli 2018 Jeg er ung, starten av tyveårene. Menn ser på fine damer uansett alder er min erfaring. Ifølge kompisene mine kan 40-50åringer være veldig sexy de også. Det viktigste er å ta vare på seg selv! Kle seg pent, stelle seg, føle seg vel! Når det er sagt. Jeg får mange blikk overalt, uansett årstid. Alt fra 16åringer til 50åringer. Enkelte snur seg slik det er veldig åpenbart og flaut. Også i bil om jeg spaserer langs fortauet. Bestevenninen min liker ikke gå sammen med meg på butikk ol pga oppmerksomheten fra andre, det har hun sagt siden vi var 15-16. ALLE gutter jeg har kjent iløpet av livet mitt har snakket om, eller ønsket å ligge med disse eldre damene, de har også dratt de med seg hjem fra byen. Senest i forrige uke fortalte kompisen meg om moren til en han kjenner som er veldig deilig, jeg søkte henne opp og sjekket fødselsdatoen, 1965. I mine øyne var hun ikke spesielt pen. Hun hadde derimot en litt stram kropp, og virket til å være glad i fjellturer.. ikke noe over gjennomsnittet vakker. Helt normal. Jeg husker også for ikke lenge siden at en kompis kommenterte rumpa til ei på din alder, om at hun er digg og gjerne kunne tenkt seg en runde i senga med henne.. det er allment kjent at gutter fantaserer gjerne om damer eldre enn seg selv, og samme omvendt. Det går dog en grense, når du begynner nærme deg 60-70 tror jeg du får problemer med å få blikk fra andre enn de på din egen alder. Bortsett fra disse med spesielle fetisher for ekstra gamle damer... jeg tror jeg kan nevne 10 gutter på min alder som har hatt seg med mødrene til jevnaldrene jenter/gutter.. og alle kompisene er veldig opptatt av detaljene og hvordan dette foregikk. Skal tro hvorfor de er så opphengt av det?? 🤪 hint hinT Anonymkode: 42d16...7a4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #17 Skrevet 20. juli 2018 1 time siden, Overrasket skrev: Hvorfor tror du at alderen din (du er i din beste alder) skulle bety at du får færre blikk? En sommerbrun kvinne på 36 i sommerkjole, hva mer kan man ønske seg å se på egentlig? Slutt, jeg er i min beste alder. Jeg 29. Anonymkode: a8a8a...fac
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #18 Skrevet 20. juli 2018 Dumt spørsmål kanskje, men er det utelukkende positiv med blikk? Jeg legger merke til at en del ser på meg, både kvinner og menn men tror det har mer mer å gjøre at jeg har en del særpreg som gjør at jeg skiller meg ut. Ikke at jeg nødvendigvis er så veldig vakker akkurat. Jeg er slank og tipper jeg er i nedre del av den berømte "skalaen". Jeg liker at dere andre tar det som kompliment å bli lagt merke til da, det unner jeg dere Anonymkode: 6906b...8cc 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #19 Skrevet 20. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ikke så god selvtillit, så vil helst være usynlig 😛 hadde silikon i mange år, og elsket da å gå i utringning. Skjønner godt at dere som ser godt ut vil kle dere litt sexy på sommeren, er hyggelig med litt uskyldig moro Anonymkode: 78f02...239 Fikk du fler blikk da du hadde silikon? Tror du det hadde med størrelsen på puppene å gjøre, eller at du da gikk med utringninger? Anonymkode: 56eec...1cf
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #20 Skrevet 20. juli 2018 Jeg får mange blikk og smil fra kvinner. Jeg ser normal ut, men er litt sær eller rar, jeg vet ike hvordan jeg skal forklare det, men jeg tror mange kvinner liker at menn har et lite hint av loco. Spesielt damer sent i trettiårene sender meg et sånt «han der liker jeg»-smil. Alltid koselig Anonymkode: 34b70...edd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå