Gå til innhold

Må antakelig si fra meg studieplassen min. Når er fristen for å gjøre det, slik at noen andre kan bli glad?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har, grunnet sykdom, mest sannsynlig blitt "tvunget" til å si opp studieplassen min, dessverre. Det er søren så kjipt, men forhåpentlig kan jeg glede en annen som står på liste- Men jeg vet ikke når jeg må si fra meg plassen innen? Noen som vet?

Anonymkode: bcc99...b83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen frist, men om du vil gi noen andre plassen bør du gjør det innen studiestart og helst før 26 juli

Anonymkode: b86fa...b68

AnonymBruker
Skrevet

Svare nei før svarfristen 24. juli.

Anonymkode: 87efd...013

AnonymBruker
Skrevet
On 7/20/2018 at 8:02 PM, AnonymBruker said:

Jeg har, grunnet sykdom, mest sannsynlig blitt "tvunget" til å si opp studieplassen min, dessverre. Det er søren så kjipt, men forhåpentlig kan jeg glede en annen som står på liste- Men jeg vet ikke når jeg må si fra meg plassen innen? Noen som vet?

Anonymkode: bcc99...b83

Takk ja, og søk heller om permisjon om du må utsette oppstart pga helseutfordringer

Anonymkode: 9ba72...3cc

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke si fra deg plassen, du kan be om å få beholde den, men å utsette oppstart til neste år - om det er pga sykdom. Da takker du ja, og slipper å søke på nytt - men de vet at de kan ta inn en ekstra person i år evt.

Ring de direkte og forklar situasjonen, og be om rettledning til hvordan du får gjort dette korrekt.

Anonymkode: e48eb...ada

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk ja, og søk heller om permisjon om du må utsette oppstart pga helseutfordringer

Anonymkode: 9ba72...3cc

Enig, under forutsetning av at utsatt oppstart er en reell mulighet. Det vet jo TS best selv. Hvis hun/han allerede vet at det ikke blir aktuelt å studere, er det jo like greit å takke nei så noen andre kan bruke den.

Anonymkode: 6f71e...055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...