AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 Jeg har, grunnet sykdom, mest sannsynlig blitt "tvunget" til å si opp studieplassen min, dessverre. Det er søren så kjipt, men forhåpentlig kan jeg glede en annen som står på liste- Men jeg vet ikke når jeg må si fra meg plassen innen? Noen som vet? Anonymkode: bcc99...b83
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #2 Skrevet 20. juli 2018 Det er ingen frist, men om du vil gi noen andre plassen bør du gjør det innen studiestart og helst før 26 juli Anonymkode: b86fa...b68
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #3 Skrevet 20. juli 2018 Svare nei før svarfristen 24. juli. Anonymkode: 87efd...013
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 On 7/20/2018 at 8:02 PM, AnonymBruker said: Jeg har, grunnet sykdom, mest sannsynlig blitt "tvunget" til å si opp studieplassen min, dessverre. Det er søren så kjipt, men forhåpentlig kan jeg glede en annen som står på liste- Men jeg vet ikke når jeg må si fra meg plassen innen? Noen som vet? Anonymkode: bcc99...b83 Takk ja, og søk heller om permisjon om du må utsette oppstart pga helseutfordringer Anonymkode: 9ba72...3cc
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 Trenger ikke si fra deg plassen, du kan be om å få beholde den, men å utsette oppstart til neste år - om det er pga sykdom. Da takker du ja, og slipper å søke på nytt - men de vet at de kan ta inn en ekstra person i år evt. Ring de direkte og forklar situasjonen, og be om rettledning til hvordan du får gjort dette korrekt. Anonymkode: e48eb...ada
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #6 Skrevet 23. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk ja, og søk heller om permisjon om du må utsette oppstart pga helseutfordringer Anonymkode: 9ba72...3cc Enig, under forutsetning av at utsatt oppstart er en reell mulighet. Det vet jo TS best selv. Hvis hun/han allerede vet at det ikke blir aktuelt å studere, er det jo like greit å takke nei så noen andre kan bruke den. Anonymkode: 6f71e...055
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå