AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 Nå er jeg i den alderen der alle skal mas om at en skal få barn om en vil eller ikke. En får høre alt fra nå må du være klar over du må få barn nå i den rette aldren, til hva tenker foreldrene dine og dine kommende svigerforeldre kommer til å tenke og føle siden de ikke får noen barnebarn...alt mulig av gode og svær dårlige argument kommer frem....ja det er mas uten like..ja jeg har blitt skjelt ut noen ganger også både hjemme av folk som har vært på besøk og ikke minst får noen saftige gloser i full offentlighet rundt dette temaet.....SUKK! Og ikke nok med det så får folk i samme alder ene barnet etter det andre...det er ikke nok med at de skal ha en, men jammen skal de ha både to og tre..... Alt dette gjør at jeg får mer og mer motstand med dette å få barn. Dette maset går en helt på nervene løs. Jeg vurderer rett og slett droppe alt som har med barn å gjøre siden det er så mye stress og ikke minst mas rundt dette....jeg er rett og slett lei alt rundt dette temaet... Ja, jeg hadde lyst på barn før, men nå er dette ikke tema lenger.... Spørsmålet mitt er: Er det flere som har opplevd dette? Hva gjør du når du får et mas rundet dette hele tiden? Er vi sære vi som ikke vil ha barn? Hvorfor er det ingen som respekterer oss som ikke vil ha barn? Det virker som alle skal blande seg i det alle andre skal gjøre...dette irriterer meg noe inn i h=)#%Q)#=)# En må da kunne bestemme selv om en ikke vil ha noen barn eller ikke.... Jeg får slutte å skrive pga jeg kjenner at jeg blir så irritert når jeg skriver rundt dette temaet. vil høre hva du mener om dette her. Ha en fin helg med eller uten barn som du elsker eller hatter!!! Anonymkode: 868bf...513
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå