AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 jeg har levd ketogent i ca 6 måneder. Nå i ferien valgte jeg å slippe opp litt og leve på lavkarbo men ikke i ketose, det ble for stress. hvordan kommer jeg meg raskest mulig i ketose igjen? Spørsmålet er altså ikke hvordan jeg kommer meg i ketose, for det vet jeg, men finnes det en metode å komme raskere i ketose på? eks med trening, spesiell mat etc? Anonymkode: 5e930...3d8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #2 Skrevet 21. juli 2018 Med null karbohydrater og minimalt annet kommer du i ketose på 2-3 dager. Drikk masse vann. Om det er sunt så kjapt er jo et annet spørsmål. Men det merker du sikkert selv siden du tidligere har vært i ketose. Anonymkode: 8fcff...879
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #3 Skrevet 21. juli 2018 Tenker at (hard) trening funker bra, etter et par timer har man vel brukt opp glykogenlagrene i kroppen? Anonymkode: 9e867...1a5
Inwe Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 På 21.7.2018 den 19.26, AnonymBruker skrev: Med null karbohydrater og minimalt annet kommer du i ketose på 2-3 dager. Drikk masse vann. Om det er sunt så kjapt er jo et annet spørsmål. Men det merker du sikkert selv siden du tidligere har vært i ketose. Anonymkode: 8fcff...879 Hvordan spiser man 0 karbohydrater? Det meste av matvarer har vel noe karbohydrater i seg? Kun nysgjerrig.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 Faste gjør at du raskt kommer i ketose Anonymkode: e767e...daf 1
Sphynx Skrevet 23. juli 2018 #6 Skrevet 23. juli 2018 8 timer siden, Inwe skrev: Hvordan spiser man 0 karbohydrater? Det meste av matvarer har vel noe karbohydrater i seg? Kun nysgjerrig. Kjøtt, fisk, ost, egg og noe grønt har lite til ingen karbohydrater i seg. Til og med sukkerfri brus er uten karbs. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå