Gå til innhold

Å være annerledes i fortiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var en tid der homofile ble sett på som syke og fæle. Hvordan tror dere at dere hade overlevd i en verden der de fleste hadde hatt et annet syn på ting enn dere? Hadde dere klart å stå imot presset om å være som andre? Hadde dere klart å kjempe mot onde krefter?

Anonymkode: 5fd8f...268

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde holdt kjeft om at jeg var homo, isf.

Anonymkode: 14c1b...a9c

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hadde holdt kjeft om at jeg var homo, isf.

Anonymkode: 14c1b...a9c

Tenker du at det er slik folk flest er per idag?

AnonymBruker
Skrevet

For meg hadde det ikke hatt noe å si, jeg støtter rettigheter for homofile osv, men for bare min egen del hadde jeg glidd rett inn i 50-tallet uten problem. 

Anonymkode: bc67b...f7c

AnonymBruker
Skrevet

For meg hadde det ikke hatt noe å si, jeg støtter rettigheter for homofile osv, men for bare min egen del hadde jeg glidd rett inn i 50-tallet uten problem. 

Hva mener du? Mener du at du hadde vært ok med at homofile hadde blitt behandlet dårlig, så lenge du hadde det bra?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en tid der homofile ble sett på som syke og fæle. Hvordan tror dere at dere hade overlevd i en verden der de fleste hadde hatt et annet syn på ting enn dere? Hadde dere klart å stå imot presset om å være som andre? Hadde dere klart å kjempe mot onde krefter?

Jeg hadde tenkt at kunnskap kommer med tiden og ventet tålmodig. Det er alltid noen som er litt lengre fremme enn andre også, så man finner vel noen. Man påstår jo at Da Vinci var helt alene i en verden som sov, men jeg har troen på at det til enhver tid finnes flere våkne. Det er mulig jeg er naiv.

Anonymkode: e6e7c...5c5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt at kunnskap kommer med tiden og ventet tålmodig. Det er alltid noen som er litt lengre fremme enn andre også, så man finner vel noen. Man påstår jo at Da Vinci var helt alene i en verden som sov, men jeg har troen på at det til enhver tid finnes flere våkne. Det er mulig jeg er naiv.

Har du slike følelser/ tanker akkurat nå?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du? Mener du at du hadde vært ok med at homofile hadde blitt behandlet dårlig, så lenge du hadde det bra?

Nei stråmann, derfor jeg gjorde et poeng av at jeg støtter rettigheter for homofile. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du slike følelser/ tanker akkurat nå?

Det er mange ting jeg ikke liker med samfunnet vårt, men jeg føler meg heldigvis aldri helt alene om det, nei.

AnonymBruker
Skrevet

Nei stråmann, derfor jeg gjorde et poeng av at jeg støtter rettigheter for homofile. 

Du skriver noe dårlig. Mener du at du hadde risikert egen rolle og liv for å fremme rettigheter for homofile?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...