Gjest dårlig kondis? Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Er det bare jeg her som tydeligvis er i så dårlig form at jeg blir sliten av enkelte stillinger? Misjonæren går greit, når jeg får ligge underst og slappe av så er det lett å nyte! Men typen føler at det ikke blir nok friksjon i misjonæren, og vil at jeg skal sitte oppå i ny og ne. Jeg merker at jeg blir så sliten i beina av å ri ham! Ønsker at jeg hadde hatt en bjelke eller stang å holde meg i slik at jeg kunne hjelpe til å "løfte" meg opp og ned med armene. Har ikke sjangs til å komme nær orgasme når jeg ikke får slappet av og må bruke all energien på å løfte meg opp og ned. Og er helt utkjørt etterpå. Det er mange stillinger vi kan bruke, men det er så dumt, for jeg skulle gjerne ha ridd ham mer, jeg vet at han liker det godt. Noen som har samme erfaring (eller helt motsatt?)
smidja Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 Det kan bli slitsomt å ri, men det blir lettere etter hvert. Det er jo trening vet du En annen ting er jo at du kan få han til å hjelpe deg litt med armene sine. Altså at han tar tak rundt hoftene dine og løfter deg opp og ned også.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #3 Skrevet 8. mars 2005 Har prøvet og feilet mange ganger med å sitte øverst jeg også, men det er noe som heter øvelse gjør mester. Trikset med å la mannen holde rundt hoftene å hjelpe deg opp og ned er genialt, også om du ikke blir sliten i føttene. Og hvis du føler du blir sliten i føttene, hvorfor ikke begynne med litt styrkeøvelser?? Da slår du to fluer i en smekk Når man får teket på det, og ikke blir så fort sliten, er det vidunderlig å ri mannen! Du kan selv regulere farten, hvor dypt han kommer inn i deg ol.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #4 Skrevet 8. mars 2005 Altså dere homper opp og ned når dere rir? Ikke rart dere blir så slitne da. Er da mye bedre å bevege underlivet frem og tilbake, liksom følge kroppen hans når han ligger på ryggen. Sitte oppreist, lene seg på brystkassa hans med hendene om en vil, og så bare gynge med hoftene. Da masserer man han skikkelig der inne, og det er superdeilig for jenta også. Da er det også veldig enkelt for ham å massere klitosri også samtidig siden det er litt enklere å følge hennes bevegelser når det ikke er sånn voldsom humping rett og og ned. Jeg betrakter denne formen som riing jeg da. Opp og ned er sånn jeg tar innimellom, men bare kortere perioder. Det ser skikkelig erotisk ut også. jenta oppå med myke raske gyngende bevegelser i hoftene. Men blir sliten av det og da etterhvert, Men sex SKAL være slitsomt, man skla bli varm, pesende og svett :o)
Sheba Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 Prøv å sitt andre veien - dvs. med ryggen mot overkroppen hans. Det er mindre anstrengende, aner ikke hvorfor, men sånn er det...
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #6 Skrevet 8. mars 2005 ja jeg også gynger frem og tilbake og anser det for å ri..... det er jo kjempe slit og hompe opp og ned og heller ikke så deilig som å gynge frem og tilbake, blir mer intenst sånn syntes jeg og på den måten får du stimulert klitoris også!! prøv det, myyyyye bedre;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå