AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 Hvem er den sære i din familie, og forstår du hvorfor vedkommende blir sett på som rar? Synes du selv personen er rar og at den fortjener bli utestengt/ avvist? Hvordan behandler familien din denne merkelige personen og synes du det er rimelig i forhold til oppførselen dens? Anonymkode: d63c8...cd9
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #2 Skrevet 20. juli 2018 Ikke på morssiden. Men min far er utfryst fra sin familie, med gode grunner som jeg ikke nevner her. Anonymkode: fcd2d...e0d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #3 Skrevet 20. juli 2018 Det er meg det. På alle sider av familien. Jeg har adhd, noe jeg ikke fant ut før i voksen alder. Så jeg har blitt sett på som uansvarlig, surrete og useriøs hele livet. Det har hjulpet bittelitt å få på plass diagnosen, men langt fra bra. Den delen gjelder også på den andre siden av familien, men der er jeg i tillegg feit og stygg, mot resten som er høye, slanke og vellykkede mennesker. Så de vil ikke ha noe med meg å gjøre. Anonymkode: cc14b...d11
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #4 Skrevet 20. juli 2018 Det er meg, og ja og nei. Forstår jo at jeg ikke er helt etter boka. Men nå har det jo godt meget bra med meg og mitt avkom. Men er jo ikke utestengt, bare den som ikke helt passer inn. Jeg er den jeg er og er glad for det og med årene har de fleste sett at man kan være rar og enda passe inn😉 Er hu rare på jobb også. Anonymkode: e2112...536 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #5 Skrevet 20. juli 2018 Det er meg, som midt oppi en veldig streit og kristen familie har tatoveringer, piercinger og rosa hår. Men de godtar meg som en av flokken heldigvis 🤣 Jeg er heldigvis ganske "normal" ellers. Jeg har bare en veldig mye mer åpen og avslappet tilnærming til livet 💃 Anonymkode: 801f4...b70 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #6 Skrevet 20. juli 2018 Det er meg. Jeg er dem som ikke har en embetseksamen eller en Master. At jeg har to Bachelor grader betyr ikke noe. Jeg er ikke flink nok! Anonymkode: 146e8...9bc 2
Gjest Melis123 Skrevet 20. juli 2018 #7 Skrevet 20. juli 2018 Det er meg🙈 men føler meg ikke utfryst på noen måte, tror de er like glad i det sorte fåret som resten av saueflokken🤣
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #8 Skrevet 20. juli 2018 Det er meg, ikke at jeg gjør noe galt, det er vel bare det at jeg er veldig annerledes. De har bodd i samme bygd hele livet, ingen har videregående, de lever i sitt første forhold livet ut, samme hvor dritt det er. Og det beste de vet, er å drikke seg drita. Jeg har tatt høyere utdannelse, bodd flere steder i Norge, og bodd i utlandet, jeg skilte meg fra min mann. Jeg drikker ikke alkohol. Så er jeg politisk engasjert, og har holdt på med idrett hele livet. Men jeg er jo akseptert av de alle, jeg passer bare ikke helt inn, og blir vel lett ekskludert. Og jeg orker de ikke lenge av gangen. Anonymkode: 50ae7...b2d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #9 Skrevet 20. juli 2018 Det er meg. Jeg har kun en master, ikke en doktorgrad! Anonymkode: a0eb0...7ea 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #10 Skrevet 20. juli 2018 Det er meg. 31år, singel, barnløs, sover knapt, jobber på sportsbutikk og nerder på fritiden. Familien har innfunnet seg med at jeg er den jeg er, så det går bra. Jadda 😂 Anonymkode: 132aa...67f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #11 Skrevet 20. juli 2018 Det må være meg gitt.. Den eneste som har klart meg godt i livet uten å ha løyet til meg uføretrygd eller utdannelsen fra NAV. Er utfryst fordi jeg ikke er enig i måten man behandler barn på i min familie. Anonymkode: b19d6...eda 1
Ginny Skrevet 20. juli 2018 #12 Skrevet 20. juli 2018 Haha, meg her og.. Jeg sliter litt med å gjøre som de vil, og jeg er så slem at jeg prioriterer annerledes 😛 ikke minst er jeg bedre utdannet enn samtlige andre i familien 😛 Men det går bedre nå, etter rundt 28 år med diskusjoner om hva som feiler Ginny, så aksepterte de det plutselig 😛
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #13 Skrevet 20. juli 2018 Melder meg på! Jeg er det svarte får. Men lever helt greit med det. Jeg har tatt en helt annen vei ann de andre. Bedre utdannelse, startet eget firma. Giftet meg sent, ingen barn. Overhodet ikke konfliktsky; altså jeg ypper ikke til bråk, men jeg tør absolutt å stå opp hvis noen tråkker på meg. Regelen i min familie er at ingenting "vanskelig" skal snakkes om. Alt skal dysses ned. Og det liker jeg ikke, og sier i fra. Anonymkode: eba6b...9c2
*Budeia* Skrevet 20. juli 2018 #15 Skrevet 20. juli 2018 Det er visst meg det. Har aldri vært "flink nok" for noen... alltid den som aldri blir bedd på noe eller inkludert i noe som helst. Jeg blir "glemt". Normal jente alt i alt. Er vel bare litt for selvstendig. Later som jeg ikke bryr meg, men innerst inne blir jeg såret over dette.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #16 Skrevet 20. juli 2018 Det er meg. Har mange sterke personligheter rundt meg som vil overkjøre og diktere livet til meg (og min familie). Anonymkode: df7a8...a06
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #17 Skrevet 20. juli 2018 Det er meg! Valgte en religiøs livsstil og sluttet å drikke, flørte med menn og gå ut å feste. Anonymkode: 0328b...a3b
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #18 Skrevet 20. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem er den sære i din familie, og forstår du hvorfor vedkommende blir sett på som rar? Synes du selv personen er rar og at den fortjener bli utestengt/ avvist? Hvordan behandler familien din denne merkelige personen og synes du det er rimelig i forhold til oppførselen dens? Anonymkode: d63c8...cd9 Haha, vi er nok bare black sheep i min familie. Anonymkode: 5c4eb...22d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #19 Skrevet 20. juli 2018 Minner meg om denne 🙊 Anonymkode: 801f4...b70 1
Villa2000 Skrevet 21. juli 2018 #20 Skrevet 21. juli 2018 Jeg har alltid trudd at sorte får var den i familien som var kriminell/stoffmisbruker etc. Man er vel ikke noe sorte får fordi man ikke er 100% lik de andre? Her er det sorte får min bror som virkelig har gjort seg fortjent til å bli fryst ut av alle. Eneste gleden han kan gi meg nå er når jeg ser dødsannonsen hans. Blir nok en stund til men jeg er ganske tålmodig så jeg lever i håpet. Ellers så har vi noen som ikke er helt A4 men det er jo ikke noe problem. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå