Gjest glamourgirl Skrevet 8. mars 2005 #21 Del Skrevet 8. mars 2005 Nå går jeg! Tilbake torsdag og da BØR denne tråden ha utvikla seg i positiv retning, jeg har nå forstått at jeg trenger pul snarest... Andre forslag mottas med takk! (får prøve å sykle litt etterpå å se om jeg husker det iallefall!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. mars 2005 #22 Del Skrevet 8. mars 2005 *seriøs* Ehm.. kanskje du bare trenger noe åndelig påfyll og burde lese en fin, intellektuell bok for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpico Skrevet 8. mars 2005 #23 Del Skrevet 8. mars 2005 Min tolkning er at du ser for mye på Motepolitiet og at du dermed er blitt livredd for hva andre synes om deg. Hva de synes om hva du har på deg, og om hvordan du kysser. Motepolitiet har altså gitt deg mindreverdighetskomplekser. Eller det kan være som dere alle sier.....du trenger et skikkelig pul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 8. mars 2005 #24 Del Skrevet 8. mars 2005 :o Jeg så litt på motepolitiet igår, litt! Og bok, Suz, du skal bankes! Lenge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. mars 2005 #25 Del Skrevet 8. mars 2005 hei.. hadde ikke du gått??? det ække torsdag enda altså! (synes forøvrig det er veldig koselig at du er her, men det var innen torsdag tråden skulle tatt en fabelaktig vending!!) (kravstor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glæmmy Skrevet 8. mars 2005 #26 Del Skrevet 8. mars 2005 :oops: jeg fant en pc.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glæmmy Skrevet 8. mars 2005 #27 Del Skrevet 8. mars 2005 :oops: jeg fant en pc.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. mars 2005 #28 Del Skrevet 8. mars 2005 hehe... ja, det gjorde du vel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2005 #29 Del Skrevet 8. mars 2005 www.droemmetydning.com Velg Drømmesymboler fra A - Å... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2005 #30 Del Skrevet 8. mars 2005 SITAT: Her kommer det an på hva du mener om homoseksuelle, og dine seksuelle preferanser. Drømmen kan fortelle deg at du må være mer forståelsesfull, eller at du må leve ut din sanne seksualitet. (homoseksualitet) fra www.droemmetydning.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2005 #31 Del Skrevet 8. mars 2005 ...Altså hvis du mener du var stygg i drømmen; SITAT: Stygge personer betyr hell. Hvis du var stygg må du bli mer åpen og utadvendt. En stygg plass symboliserer depresjon. fra www.droemmetydning.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #32 Del Skrevet 8. mars 2005 Glammy darling, jeg synes du skal gi gass med Copacabana Ken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. mars 2005 #33 Del Skrevet 10. mars 2005 Lady 76! Takk! Skal jammen meg sjekke ut den sida!Ha, jeg er kanskje homo, og må bli mer åpen og utadvendt! Suz, jeg trenger ikke pule! Trøfflus, ett (1) ord *svupp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2005 #34 Del Skrevet 10. mars 2005 Lady 76! Takk! Skal jammen meg sjekke ut den sida!Ha, jeg er kanskje homo, og må bli mer åpen og utadvendt! Suz, jeg trenger ikke pule! Trøfflus, ett (1) ord *svupp* Bare huggelig Jeg drømmer ofte om ting jeg har sett og/eller tenkt på. Så det trenger ikke nødvendigvis bety noe. Men jeg tror at underbevisstheten noen ganger kan fortelle oss noe vi kanskje ikke vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. mars 2005 #35 Del Skrevet 10. mars 2005 Lady 76! Takk! Skal jammen meg sjekke ut den sida!Ha, jeg er kanskje homo, og må bli mer åpen og utadvendt! Suz, jeg trenger ikke pule! Trøfflus, ett (1) ord *svupp* OK så er du kanskje homo - godt valg forresten, vi jenter er jo så flotte - og du må bli mer åpen og utadvendt, men pul trenger du okke som! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. mars 2005 #36 Del Skrevet 10. mars 2005 OK så er du kanskje homo - godt valg forresten, vi jenter er jo så flotte - og du må bli mer åpen og utadvendt, men pul trenger du okke som! Jepp, jeg er en homofil mann i kvinnekropp, men det har jeg da sagt før? Bare meg, Adam og Carson som er så opptatt av glitter og stas som oss.. Lady, ja det er moro å tenker over drømmer, mye er vel underbevisstheten som rydder opp, tror (og håper!!!) jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå