Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er min erfaring. På byen, og på arrangementer hvor alkohol blir servert, velter de seg frem for å finne en tynn spirrevipp av en stakkar (feks en incel) eller egler seg inn i den kjekke guttegjengen på dansegulvet, som da gjør retrett. Hva er greia med dette?

Anonymkode: e46db...8ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart,mener jeg ofte har sett både tynne, eldre og yngre kvinner oppføre seg sånn.

Trodde det hadde noe med personlighet og alkoholkonsum, ikke antall kilo på kroppen......My mistake!!🙄

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med deg?

Anonymkode: 769f6...e2b

• Liker 3
Skrevet

TS, vet du hva "promiskuøs" betyr?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er min erfaring. På byen, og på arrangementer hvor alkohol blir servert, velter de seg frem for å finne en tynn spirrevipp av en stakkar (feks en incel) eller egler seg inn i den kjekke guttegjengen på dansegulvet, som da gjør retrett. Hva er greia med dette?

Dette er fordi det er lenge mellom hver gang de tjukkeste damene får seg noe. Derfor blir de ekstra desperate når de evt ser en mulighet. 

Anonymkode: fa30e...fa0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte burugler eier ikke skam.

Anonymkode: 5d715...363

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Helado skrev:

Rart,mener jeg ofte har sett både tynne, eldre og yngre kvinner oppføre seg sånn.

Trodde det hadde noe med personlighet og alkoholkonsum, ikke antall kilo på kroppen......My mistake!!🙄

Som regel har de tykkeste/minst attraktive størst selvtillit. Forstå det den som kan.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Arabella skrev:

TS, vet du hva "promiskuøs" betyr?

Ja det vet jeg. De jeg snakker om er ute etter sex og viser det uten filter.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er fordi det er lenge mellom hver gang de tjukkeste damene får seg noe. Derfor blir de ekstra desperate når de evt ser en mulighet. 

Men hvor får de selvtilliten fra? Utseendemessig ligger de jo nederst på rangstigen.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte burugler eier ikke skam.

Hvem refererer du til?

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med deg?

Bare prøver å forstå et fenomen jeg har observert over lengre tid.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor får de selvtilliten fra? Utseendemessig ligger de jo nederst på rangstigen.

Har ikke noe med selvtillit å gjøre. De er bare desperate etter kuk og da får man desperat selvtillit. 🙂 Noen av de kan også vært slanke og meget vakre i sine yngre dager, har siden lagt på seg, men beholdt selvtilliten og illusjonen om at de ser smashing ut. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare prøver å forstå et fenomen jeg har observert over lengre tid.

Du er overflatisk.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem refererer du til?

De sier vel seg selv. Feite damer med lav moral.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var tynn jobbet jeg alltid mot å bli tynnere for å bli fornøyd. Nå er jeg større og opplever at jeg får mer oppmerksomhet. Folk liker vel jenter med former bedre. Ofte er større damer også mer sosiale og hyggelige også. Hvorfor er ikke tynne jenter like sosiale og hyggelige? Det blir jo ofte slik i filmer og at den store jenta er mest omgjengelig.

Anonymkode: e041a...4f8

Skrevet

I følge fetmenfattet på Instagram, har det noe med dårlig selvtillit å gjøre. Fritt etter hukommelsen: "Mange overvektige tror de ikke er verdt noe, og lar seg bruke av mannfolk for ligg. De blir kanskje med på ting de ikke egentlig ønsker fordi de føler at de "må" for å i det hele tatt få seg et ligg/litt kjærlighet". 

Trist. Og jeg synes mange av dere i tråden her utviser et dårlig menneskesyn.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke noe med selvtillit å gjøre. De er bare desperate etter kuk og da får man desperat selvtillit. 🙂 Noen av de kan også vært slanke og meget vakre i sine yngre dager, har siden lagt på seg, men beholdt selvtilliten og illusjonen om at de ser smashing ut. 

Ja det kan være noe i det. Kanskje de har beholdt denne selvtilliten fra tidligere tider. Men mange har alltid vært tykke og hatt dobbelhake. Da vil jeg jo tro de har blitt avvist av alle som ikke har ølbriller. Eller kanskje ikke? Men ser at de er despaerate etter pikk og at det er motivasjonen.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja selvsagt. My bad 🙈

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Mennene som jobber fælt på byen for å finne en dame de kan få til sengs, har de også lav moral?

Anonymkode: 75af3...fce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Unika skrev:

I følge fetmenfattet på Instagram, har det noe med dårlig selvtillit å gjøre. Fritt etter hukommelsen: "Mange overvektige tror de ikke er verdt noe, og lar seg bruke av mannfolk for ligg. De blir kanskje med på ting de ikke egentlig ønsker fordi de føler at de "må" for å i det hele tatt få seg et ligg/litt kjærlighet". 

Trist. Og jeg synes mange av dere i tråden her utviser et dårlig menneskesyn.  

Interessant at dårlig selvtillit utspilles i atferd som fremviser god selvtillit (med litt innabords). Menneskesynet mitt er bra, men jeg søker mot å forstå fenomener. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...