Gå til innhold

Hvor mange gjester inviterer dere totalt?

Hvor mange gjester inviterer dere totalt (middag + kaffe)?  

1. 1. Hvor mange gjester inviterer dere totalt (middag + kaffe)?

• 20 - 40
      6
    • under 10
      0
    • over 80
      18
    • 10 - 20
      4
    • 60 - 80
      17
    • 40 - 60
      8

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!!

Vi kommer til å invitere rundt 100 gjester!! Da har vi kuttet ut søskenbarn(jeg har nemmelig 35 søskenbarn og de fleste har samboer/ektemake og barn)!!Vi har alltid store selskap i familien og alle syns det er kjempe-topp!!

Gleder oss masse :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vi hadde et lite bryllup med foreldre, søsken og forlovere (med barn)

Vi var til sammens 18 stk.

For oss var det en helt perfekt dag.

:D

Skrevet
Synes det er veldig rart å invitere 60-70 til middag og 10 til kaffe :o !!Skal man ha kaffegjester er vel det ofte pga. plass og/eller økonomi. Men med en sånn fordeling virker det jo absolutt som at kaffegjestene er b-gjester som man egentlig ikke synes det er viktig å ha der' date=' men som man liksom "må" be. Ikke er det mye å spare heller. Har man 40 middagsgjester og 20 kaffegjester skjønner jeg det, men... :roll: [/quote']

Hei!

Må nok si meg noe enig i dette. Vi har invitert ca. 85 til middag (det var det max. plass til), og 25 til kaffe. Syntes det er litt ille å i det hele tatt be til kaffe og ikke middag, men det var rett og slett ikke plass. De som er invitert til kaffe er unge mennesker som nok i hovedsak har mest interesse av å være med på festen etterpå. Det jeg synes er et must når man bare inviterer til festen etterpå, er at det er åpen bar og kanskje litt nattmat til slutt slik at kaffegjestene ikke bare får kaffe, kaker og en konjakk. Det koster jo faktisk endel å dra i bryllup, da det er gave, antrekk, reise, kanskje overnatting og i tillegg drikke. Etter min mening bør de da ivertfall få litt mat og drikke. Synes det fort kan bli slik at man inviterer mange bare til kaffe for å spare penger på bryllupet og kanskje for å få fler gaver....

Hilsen Vekten

Skrevet

Vi endte på akkurat 100 gjester - til middag, kaffe & kaker samt en hel masse inkl. logi fra fredag til søndag! Det hele ble en opptur av de STORE :D !

LilleMy - fru fra 10. august!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...