Gå til innhold

Hvor mange gjester inviterer dere totalt?

Hvor mange gjester inviterer dere totalt (middag + kaffe)?  

1. 1. Hvor mange gjester inviterer dere totalt (middag + kaffe)?

• 20 - 40
      6
    • under 10
      0
    • over 80
      18
    • 10 - 20
      4
    • 60 - 80
      17
    • 40 - 60
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :lol:

Jeg har registrert at antallet gjester man inviterer totalt i et bryllup varierer veldig mye blandt deltagerne i diskusjonsforumet. Det hadde vært interessant å få se hva som er mest vanlig!

Håper derfor at flest mulig vil være med på avstemmingen!

Laly :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde litt i overkant av 100 gjester. Kanskje litt mange, men det var liksom ikke mulig å kutte ned på det heller............

:roll:

Skrevet

Vi inviterte 63 gjester, men vi ble totalt 52.

Skrevet

Vi inviterte 94 gjester, men pga lange avstander for mange av gjestene ble vi til slutt 64..Men det var helt passelig!!! :lol:

Skrevet

Vi inviterte vel rundt 65 til middag, og i tilegg 30 til kaffe.

Syntes det ble helt passelig, vi ble vel rundt 80, da noen ikke kunne komme.

Gjest Anonymous
Skrevet

Inviterer litt under 80 gjester. Hvordan deltar man i avstemninga..??

Skrevet

Vi inviterte 37 stykker, 33 har takket ja.

Skrevet

Vi hadde 40 til middag og 10 ekstra til kaffe.

Skrevet

Hei.

Vi skal invitere 68 til middag og ca 10 til kaffe... I allefall er det slik det ligger ann nå. Har ikke helt fått ferdig gjestelisten. Men jeg tror den blir noe i den duren. :)

Skrevet

Vi bjöd in 15 vuxna och 6 barn till middag. Tyvärr dog hans bestemor under våren, och min farfar är för sjuk för att resa. 3 svenska var dessutom tvunga att tacka nej pga semesterschema och lång resväg till Norge.

Vi blev 12 vuxna och 6 barn och hade jättetrevligt. Alla hann prata med alla, och barnen kunde vara med.

Skrevet

Hei! :lol:

Så flott at det er så pass mange som har svart og stemt!

Vi har lyst til å invitere ca 80. Vi tror vi skal invitere alle til middag siden alle kommer langt ifra. :lol:

Skrevet

vi var 64, hadde invitert ca 75, men da det var en del som bodde i utlandet var det mest for ordens skyld at de ble invitert så det var vel 68 reelle invitasjoner. (De "voksne" ville at alle tanter, onkler, fettere og kusiner skulle inviteres og da var det en del som bare fikk invitasjon for syns skyld, det var ikke for at vi skulle få gaver!!!(noe vi heller ikke fikk av de)). :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det er veldig rart å invitere 60-70 til middag og 10 til kaffe :o !!Skal man ha kaffegjester er vel det ofte pga. plass og/eller økonomi. Men med en sånn fordeling virker det jo absolutt som at kaffegjestene er b-gjester som man egentlig ikke synes det er viktig å ha der, men som man liksom "må" be. Ikke er det mye å spare heller. Har man 40 middagsgjester og 20 kaffegjester skjønner jeg det, men... :roll:

(...og vær så snill... ikke kom med utallige svar om at alle skal føle seg så beæret og grenesløst takknemlige over å bli bedt i det hele tatt..den diskusjonen har vi hatt før).

Skrevet

Vi skal vel invitere mellom 40 og 50 stykker, alle til middag.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi inviterer 50 til middag og 10 til kaffe. Ønsket var å invitere ALLE til middag, men da lokalene vi falt pladask for - ikke tar mer enn 50 til middag, måtte vi gjøre litt om. Vurderer sterkt å stryke de 10 kaffegjestene, men det er ikke sikkert det lar seg gjøre.

Skrevet

Vi inviterer 45 stykker. Har kuttet ut alle gamle tanter som vi ikke har kontakt med og begge har dessuten liten familie..

Jeg er enig med gjest ang kaffegjester. Jeg syns også det kan (og jeg understreker KAN) virke litt annenrangs... Vi inviterer alle til middag og ingen til kaffe.

Skrevet

Jag funderar lite på kaffegäster... det är något jag aldrig har hört om tidigare (innan kvinneguiden). Jag tror inte att det förekommer i Sverige att man bjuder in separat till kaffet. Jag har då aldrig hört om det. Är det typiskt norskt kanske?

Skrevet

Vi inviterer ca 85 stk. Blir ca. 45 til middag og 75 til kaffen, Det er ikke alle som kan komme pga. lange avstander. Måtte gjøre det slik pga. økonomien. Skulle gjerne invitert alle sammen til middag, men det ble for kostbart. Men skal innrømme at det ikke var "bare bare" å sette ei grense for middag og kaffegjester :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...