AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 Vil nok alltid være psykisk syk. Vært innlagt 4 ganger i løpet av Mai/Juni.. Har også mange forskjellige diagnoser så jeg klarer nesten ikke henge med. Føler KG blir en slags utflukt for føler ikke alltid noen forstår meg. 😞 Anonymkode: 77b55...7c1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #2 Skrevet 20. juli 2018 Hva med å senke kravene til deg selv? Ok, hva om du alltid vil være psykisk syk? Betyr det at du aldri kan ha det fint eller aldri kan gjøre ting du har lyst å gjøre? Nei. Det betyr at du må fokusere på å gjøre de greiene du kan gjøre. Alltid hatt lyst å forsøke male? Kjøp inn maleutstyr, du kan gjøre det hjemme når du er i form. Bestill på nett om du synes det er vanskelig å gå rundt io butikken og lete etter det du skal ha. Alltid hatt lyst å lære et språk? Duolingo er en gratis mobilapp som gjør læring motiverende og enkelt. Ikke tenk i diagnoser, tenk i hva du som individ kan og ikke kan. La diagnosetenkingen være opp til psykologene og forsøk finne ut hva du kan gjøre som du liker med den kapasiteten du har. Det kan være noe teit som å rangere alle hyllene dine alfabetisk bare fordi eller gå på youtube og lære deg nye bretteteknikker for tøy. Gjør noe du føler for uansett om det er teit eller merkelig. Så lenge du synes det er litt interessant eller at du får noe å bruke hjernen og tiden din på- kjør på. Du trenger ikke jobbe eller delta i en aktivitet utenfor huset ditt om du ikke føler deg klar for det. Men det er vitkig å forsøke finne noe du kan pusle med når du er hjemme. Om du aldri har spilt pc spill, kanskje tiden e rmoden for å lære? Det finnes alle slags mulige spill for alle typer personligheter, om du liker detektivmysterium, barbier, hester, fantasy, du kan til og med finne pc spill der du kan pusle på skjermen slik at du slipper ha mye brikker utover hele stuebordet Så mitt råd er i kort, finn noe å pusle med så du har noe du kan fokusere på, trenger ikke være stort eller viktig. Anonymkode: 7f70e...943
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå