AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 Har begynt å trene regelmessig. Ikke for å gå ned masse i vekt, men det gjør ikke noe om jeg mister noen kilo heller. Startvekten min var i vår 82kg. Veide meg for 1 uke siden og var da nede i 78kg. Veide meg igjen noen dager senere og da var jeg oppe i 80,5kg?? Har veid meg hver dag etter det, og ligger å vipper mellom 80-81 Hva skjer?? Kan vell ikke ha lagt på meg 2,5kg på noen få dager. Har spist helt normalt og fortsatt med treninge🤔 Anonymkode: b6d1e...2a2
Tvist Skrevet 20. juli 2018 #2 Skrevet 20. juli 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har begynt å trene regelmessig. Ikke for å gå ned masse i vekt, men det gjør ikke noe om jeg mister noen kilo heller. Startvekten min var i vår 82kg. Veide meg for 1 uke siden og var da nede i 78kg. Veide meg igjen noen dager senere og da var jeg oppe i 80,5kg?? Har veid meg hver dag etter det, og ligger å vipper mellom 80-81 Hva skjer?? Kan vell ikke ha lagt på meg 2,5kg på noen få dager. Har spist helt normalt og fortsatt med treninge🤔 Anonymkode: b6d1e...2a2 Det varierer. Jeg veier mye dagen etter om jeg har spist mye salt mat, salt binder vann i kroppen.
Inwe Skrevet 21. juli 2018 #3 Skrevet 21. juli 2018 Hvor i syklusen er du? Jeg kan fin gå opp 2 kg i perioden før mens, de er borte igjen innen mensen er over. Kun vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå