Wonka Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 Pen som vet ca når man kan forvente barnebidraget denne mnd? Får er ufør, betale g skjer via nav.. Står ingenting på Mine utbetalinger på nav sin side..
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #2 Skrevet 20. juli 2018 Barnebidrag? Eller barnetrygd? Eller barnetillegg? Anonymkode: 408b9...cee
Wonka Skrevet 20. juli 2018 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Barnebidrag? Eller barnetrygd? Eller barnetillegg? Anonymkode: 408b9...cee Det som pappaen betaler Heter ikke det barnebidrag da?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #4 Skrevet 20. juli 2018 Jo, men det kommer jo når han betaler. Han har en frist hvis det er gjennom nav, og betaler han ikke får du forskudd fra nav hvis du har søkt om det, i begynnelsen av neste måned. Og utbetaling av barnebidrag kommer ikke lenger opp på mine utbetalinger da det går gjennom skatteetaten. Anonymkode: 408b9...cee
Wonka Skrevet 20. juli 2018 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, men det kommer jo når han betaler. Han har en frist hvis det er gjennom nav, og betaler han ikke får du forskudd fra nav hvis du har søkt om det, i begynnelsen av neste måned. Og utbetaling av barnebidrag kommer ikke lenger opp på mine utbetalinger da det går gjennom skatteetaten. Anonymkode: 408b9...cee Sånn det var ja. Ja han fikk utbetalt uføretrygd i går eller forrigårds og da trakk nav automatisk av barnebidraget som skal til meg. Derfor håpet jeg det kom i dag.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #6 Skrevet 20. juli 2018 26 minutter siden, Wonka skrev: Sånn det var ja. Ja han fikk utbetalt uføretrygd i går eller forrigårds og da trakk nav automatisk av barnebidraget som skal til meg. Derfor håpet jeg det kom i dag. Da kommer det nok veldig snart 😊 Anonymkode: 408b9...cee
Wonka Skrevet 20. juli 2018 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kommer det nok veldig snart 😊 Anonymkode: 408b9...cee Jepp. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #8 Skrevet 20. juli 2018 Det tar nok noen dager. Nav Innkreving har blitt innlemmet i Skatteetaten og derfor finner du ikke lenger barnebidraget i utbetalingsoversikten på NAVs nettsider. Anonymkode: ccb9e...269
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå