AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 Hei! Jeg har en liten pus som hele tiden mister halsbåndet sitt. Jeg er evig takknemelig for selvutløseren, men jeg vil gjerne ha halsbånd med bjelle på henne, slik at hun ikke fanger fugl og folk kan ringe meg om de finner henne om hun skulle rote seg bort eller bli påkjørt eller lignende. Hvor får man kjøpt disse billigst mulig? Hva gjør dere hvis dere finner halsbånd med navn og nummer? Tips? (beklager om denne er dobbel, fikk en feilbeskjed) Anonymkode: 6f7e5...457 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #2 Skrevet 20. juli 2018 Sjekk ut på forskjellige sider på Internett som selger sånt. Er bare en av mine som har halsbånd, men det er med GPS. Da kan jeg se hvor den er til enhver tid. Anonymkode: ff1c3...1ff
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #3 Skrevet 20. juli 2018 Katter bør ikke bruke halsbånd etter min mening. Hadde du likt å måtte gå rundt med en bjelle 24/7 rundt halsen din? Nei ikke sant.... Skulle det skje en ulykke eller at katten blir borte så er chip supert. Har du ikke gjort det ennå så anbefaler jeg deg å gjøre det så fort som mulig. Burde vært lovpålagt! Altfor mange katter som blir borte Anonymkode: 03a23...1f5 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #4 Skrevet 20. juli 2018 Hun har chip også, men mange eldre personer tenker ikke på dette. Foretrekker at hun har bjelle fremfor at hun tar en hel haug med fugler. Mus får hun tak i likevel og det går greit, men når hun tar 5-10 spurver i uka... Skal sjekke rundt på nettet Anonymkode: 6f7e5...457 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå