Paramedicihellas Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 Som brukernavnet tilsier så er jeg i utlandet og samordna siden laster veldig tregt og rart her nede på tregt og vilkårlig sperret wifi i en flyktningeleir. Anyway, jeg har klart å finne ut at jeg kom inn på førstevalget mitt (yay), men jeg har siden ombestemt meg og vil heller søke på noe som er ledig på 'ledige plasser' eller hva de nå kaller restetorget om dagen. Jeg la inn det andre studiet, etter mye om og men, men har ikke sagt ja eller nei til det andre studiet som jeg jo kom inn på og informasjonssidene til Samordna laster bare ikke skikkelig. Så nå star det at jeg har et tilbud å si ja/nei til, og et studie under 'ledige studieplasser' Hva gjør jeg nå? Skal jeg si nei til den ene for å få tilbud om den andre?
Paramedicihellas Skrevet 20. juli 2018 Forfatter #2 Skrevet 20. juli 2018 27 minutter siden, Paramedicihellas said: Som brukernavnet tilsier så er jeg i utlandet og samordna siden laster veldig tregt og rart her nede på tregt og vilkårlig sperret wifi i en flyktningeleir. Anyway, jeg har klart å finne ut at jeg kom inn på førstevalget mitt (yay), men jeg har siden ombestemt meg og vil heller søke på noe som er ledig på 'ledige plasser' eller hva de nå kaller restetorget om dagen. Jeg la inn det andre studiet, etter mye om og men, men har ikke sagt ja eller nei til det andre studiet som jeg jo kom inn på og informasjonssidene til Samordna laster bare ikke skikkelig. Så nå star det at jeg har et tilbud å si ja/nei til, og et studie under 'ledige studieplasser' Hva gjør jeg nå? Skal jeg si nei til den ene for å få tilbud om den andre? Siterer meg selv her. Prøvde å ringe opptakskontoret pa studiestedet men de var selvsagt bare åpen til 13.00 og nå er det helg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå