Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Irriterer meg at jeg fikk C men samtidig trekker den jo ikke sååå mye ned og det er så slitsomt å skulle ta den igjen. Burde jeg la det ligge?

Anonymkode: aa9ff...c74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det ligge

AnonymBruker
Skrevet

C er helt greit. 

Anonymkode: 96517...d72

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du må jobbe mer enn er par dager for å forbedre den og du ikke bare var «uheldig» med oppgaven, la det ligge. Bruk heller da tiden på de nye dagene. C er ok.

Anonymkode: 0cb8b...85b

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva slags jobb du ønsker deg. Trekker nok litt ned om du vil plukke fra øverste hylle. Jeg har noen D og E (men B i snitt) og har aldri hatt problemer med å få meg interessante og greit betalte jobber. 

Anonymkode: b0524...01e

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Irriterer meg at jeg fikk C men samtidig trekker den jo ikke sååå mye ned og det er så slitsomt å skulle ta den igjen. Burde jeg la det ligge?

Nope, den gir du faen i. En c er anstendig.

Anonymkode: 90f52...b24

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hva slags jobb du ønsker deg. Trekker nok litt ned om du vil plukke fra øverste hylle. Jeg har noen D og E (men B i snitt) og har aldri hatt problemer med å få meg interessante og greit betalte jobber. 

Anonymkode: b0524...01e

Hva har du studert? Har du mange Aer som trekker opp eller bare veldig mange Ber?

Skrevet

Det spørs jo helt hva den er i, og hvordan karakterfordelingen var for denne eksamenen. Hvorvidt du er i stand til å gjøre bedre spiller og en rolle. 

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, Ginny skrev:

Det spørs jo helt hva den er i, og hvordan karakterfordelingen var for denne eksamenen. Hvorvidt du er i stand til å gjøre bedre spiller og en rolle. 

C var gjennomsnittet. Jeg kunne nok gjort det bedre men ikke uten en del innsats.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

C var gjennomsnittet. Jeg kunne nok gjort det bedre men ikke uten en del innsats.

Hvis dette faget er en del av "kjernen" i det du studerer, så ville jeg tatt det opp igjen. Hvis det er et eller annet tilfeldig fyllfag så gå videre med livet ditt :) C er en helt grei karakter, men det avhenger som sagt litt av situasjonen :)

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, alle kan da ikke få A og B! Hvis denne C-en ikke har noe å si for videre karriere bør du absolutt ikke ta den opp, bruk heller den tiden på noe annet fornuftig. 

Anonymkode: c8a96...906

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...