AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 Irriterer meg at jeg fikk C men samtidig trekker den jo ikke sååå mye ned og det er så slitsomt å skulle ta den igjen. Burde jeg la det ligge? Anonymkode: aa9ff...c74
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #4 Skrevet 20. juli 2018 Dersom du må jobbe mer enn er par dager for å forbedre den og du ikke bare var «uheldig» med oppgaven, la det ligge. Bruk heller da tiden på de nye dagene. C er ok. Anonymkode: 0cb8b...85b
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #5 Skrevet 20. juli 2018 Kommer an på hva slags jobb du ønsker deg. Trekker nok litt ned om du vil plukke fra øverste hylle. Jeg har noen D og E (men B i snitt) og har aldri hatt problemer med å få meg interessante og greit betalte jobber. Anonymkode: b0524...01e
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #6 Skrevet 20. juli 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Irriterer meg at jeg fikk C men samtidig trekker den jo ikke sååå mye ned og det er så slitsomt å skulle ta den igjen. Burde jeg la det ligge? Anonymkode: aa9ff...c74 Nope, den gir du faen i. En c er anstendig. Anonymkode: 90f52...b24
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #7 Skrevet 20. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på hva slags jobb du ønsker deg. Trekker nok litt ned om du vil plukke fra øverste hylle. Jeg har noen D og E (men B i snitt) og har aldri hatt problemer med å få meg interessante og greit betalte jobber. Anonymkode: b0524...01e Hva har du studert? Har du mange Aer som trekker opp eller bare veldig mange Ber? Anonymkode: aa9ff...c74
Ginny Skrevet 20. juli 2018 #8 Skrevet 20. juli 2018 Det spørs jo helt hva den er i, og hvordan karakterfordelingen var for denne eksamenen. Hvorvidt du er i stand til å gjøre bedre spiller og en rolle.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #9 Skrevet 20. juli 2018 37 minutter siden, Ginny skrev: Det spørs jo helt hva den er i, og hvordan karakterfordelingen var for denne eksamenen. Hvorvidt du er i stand til å gjøre bedre spiller og en rolle. C var gjennomsnittet. Jeg kunne nok gjort det bedre men ikke uten en del innsats. Anonymkode: aa9ff...c74
Ginny Skrevet 20. juli 2018 #10 Skrevet 20. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: C var gjennomsnittet. Jeg kunne nok gjort det bedre men ikke uten en del innsats. Anonymkode: aa9ff...c74 Hvis dette faget er en del av "kjernen" i det du studerer, så ville jeg tatt det opp igjen. Hvis det er et eller annet tilfeldig fyllfag så gå videre med livet ditt C er en helt grei karakter, men det avhenger som sagt litt av situasjonen
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #11 Skrevet 20. juli 2018 Herregud, alle kan da ikke få A og B! Hvis denne C-en ikke har noe å si for videre karriere bør du absolutt ikke ta den opp, bruk heller den tiden på noe annet fornuftig. Anonymkode: c8a96...906
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå