Helado Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 Når dere er på date, hvordan liker dere at jenter flørter? Hva liker dere? Hva er sjarmerende flørting? Hvordan kan jeg merke om en mann flørter tilbake? Hva er typiske ting dere gjør for å vise at dere er ekstra interessert? Evigheter siden jeg har vært på date, så trenger litt "guidelines".
HalldirV2 Skrevet 20. juli 2018 #2 Skrevet 20. juli 2018 Altså, menn er forskjellige akkurat som dere kvinner. Noen liker en viss type flørting, andre en annen type flørting. Du må nesten se hva han responderer på Vær ditt sjarmerende selv, vis en genuin interesse for han som person, lytt slik du ønsker å bli lyttet til osv. Tenk heller på en date som en hyggelig samtale eller sosial greie, du trenger ingen guidelines. Lykke til, og ey...ha det gøy!
LoneWolf Skrevet 20. juli 2018 #3 Skrevet 20. juli 2018 For min del så kan du gjerne være så direkte som mulig, noe som gjør det veldig enkelt å vite at du faktisk er interessert i noe mer og ikke bare gjør det for "tidsfordriv" eller noe slik. Det er vanskelig å sette fingeren på noe spesifikt, men gjerne vis litt initiativ, at du er interessert i å svare med mer enn "ja", "ok", etc. Hvis jeg er ekstra interessert så tar jeg raskt kontakt etter daten og spør om å finne på noe på nytt og/eller opprettholder jevn og mye kontakt i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #4 Skrevet 20. juli 2018 6 minutter siden, Helado skrev: Når dere er på date, hvordan liker dere at jenter flørter? Hva liker dere? Hva er sjarmerende flørting? Hvordan kan jeg merke om en mann flørter tilbake? Hva er typiske ting dere gjør for å vise at dere er ekstra interessert? Evigheter siden jeg har vært på date, så trenger litt "guidelines". Litt "myk" slikking på glans med "sinna" blikk og glimt i øyet kan være sjarmerende og pirrende også. Anonymkode: 4ecbd...f00
Helado Skrevet 20. juli 2018 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt "myk" slikking på glans med "sinna" blikk og glimt i øyet kan være sjarmerende og pirrende også. Anonymkode: 4ecbd...f00 Vel nå er vel ikke akkurat dette noe av det første som kommer til å skje, da tror jeg han hadde blitt skremt og fått feil inntrykk 1
Helado Skrevet 20. juli 2018 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2018 6 minutter siden, HalldirV2 skrev: Altså, menn er forskjellige akkurat som dere kvinner. Noen liker en viss type flørting, andre en annen type flørting. Du må nesten se hva han responderer på Vær ditt sjarmerende selv, vis en genuin interesse for han som person, lytt slik du ønsker å bli lyttet til osv. Tenk heller på en date som en hyggelig samtale eller sosial greie, du trenger ingen guidelines. Lykke til, og ey...ha det gøy! 4 minutter siden, LoneWolf skrev: For min del så kan du gjerne være så direkte som mulig, noe som gjør det veldig enkelt å vite at du faktisk er interessert i noe mer og ikke bare gjør det for "tidsfordriv" eller noe slik. Det er vanskelig å sette fingeren på noe spesifikt, men gjerne vis litt initiativ, at du er interessert i å svare med mer enn "ja", "ok", etc. Hvis jeg er ekstra interessert så tar jeg raskt kontakt etter daten og spør om å finne på noe på nytt og/eller opprettholder jevn og mye kontakt i hvert fall. Men liker dere å bli tatt på , litt sånn tilfeldig? Et stryk på armen...litt sånne ting jeg mener. Skal prøve å være meg selv, men nervøsiteten kommer nok til å spille en rolle.
HalldirV2 Skrevet 20. juli 2018 #7 Skrevet 20. juli 2018 1 minutt siden, Helado skrev: Men liker dere å bli tatt på , litt sånn tilfeldig? Et stryk på armen...litt sånne ting jeg mener. Skal prøve å være meg selv, men nervøsiteten kommer nok til å spille en rolle. Noen, noen ikke. Du må se hvordan han responderer på det, prøv deg fram Han er ganske sikkert nervøs han også, det er jo litt av sjarmen med slike situasjoner.
LoneWolf Skrevet 20. juli 2018 #8 Skrevet 20. juli 2018 1 minutt siden, Helado said: Men liker dere å bli tatt på , litt sånn tilfeldig? Et stryk på armen...litt sånne ting jeg mener. Skal prøve å være meg selv, men nervøsiteten kommer nok til å spille en rolle. Man er vel alltid nervøs i starten siden man er "redd" for å gjøre noe feil, for å skremme vekk personen hvis man liker han, etc så det er helt normalt. Jeg syntes det er et veldig greit signal hvis hun tar litt på meg og slik ja. Det er i hvert fall ikke negativt på noen som helst måte, så det er alltid ganske trygt å gjøre. Å kanskje fnise litt ekstra av dårlige vitser og slik er også noe som settes pris på, selv om de er litt dårlige 1
Helado Skrevet 20. juli 2018 Forfatter #9 Skrevet 20. juli 2018 1 minutt siden, LoneWolf skrev: Man er vel alltid nervøs i starten siden man er "redd" for å gjøre noe feil, for å skremme vekk personen hvis man liker han, etc så det er helt normalt. Jeg syntes det er et veldig greit signal hvis hun tar litt på meg og slik ja. Det er i hvert fall ikke negativt på noen som helst måte, så det er alltid ganske trygt å gjøre. Å kanskje fnise litt ekstra av dårlige vitser og slik er også noe som settes pris på, selv om de er litt dårlige Vi har helt lik humor da, så den vet vi er på plass....i hvertfall bak en skjerm Jaja, det får gå som det går....men notert at litt lett berøring ikke er feil 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #10 Skrevet 20. juli 2018 7 minutter siden, Helado skrev: Vel nå er vel ikke akkurat dette noe av det første som kommer til å skje, da tror jeg han hadde blitt skremt og fått feil inntrykk Du er en keeper om du følger det rådet. Anonymkode: 4ecbd...f00
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #11 Skrevet 20. juli 2018 Akkurat nå, Helado skrev: Vi har helt lik humor da, så den vet vi er på plass....i hvertfall bak en skjerm Jaja, det får gå som det går....men notert at litt lett berøring ikke er feil Humor må du være forsiktig med på en date. Sier du én ting feil, så er du ghostet 1 time etter dere drar fra hverandre. Han vil dømme deg for alle morsomheter du prøver på, og bli forbanna om du prøver å være morsommere enn han. Han vil eie samtalen, og du må underlegge deg hans vitser og le på riktige tidspunkter. Bruker du ansiktsmimikken feil, kan han allerede da merke at du ikke skal være mor for hans barn. Det er et sterkt instinkt som sitter igjen fra jegertiden. Skal dere ut på middagsdate, må du også tenke nøye gjennom hva du velger av mat og drikke. Velg alltid det samme som hannen, og ta regningen selv for å vise at du er en moderne kvinne som ønsker mer enn å stå på kjøkkenet, men gi også uttrykk for at du liker å lage mat, kan ta vare på ham og barne - og også skal stå mye på kjøkkenet. Det handler om signaler, men også om ordlegging. Ikke slurv med språket, vær tydelig, men ikke stjel showet. For det tilhører hannen i denne situasjonen. Anonymkode: 4ecbd...f00 1
LoneWolf Skrevet 20. juli 2018 #12 Skrevet 20. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Humor må du være forsiktig med på en date. Sier du én ting feil, så er du ghostet 1 time etter dere drar fra hverandre. Han vil dømme deg for alle morsomheter du prøver på, og bli forbanna om du prøver å være morsommere enn han. Han vil eie samtalen, og du må underlegge deg hans vitser og le på riktige tidspunkter. Bruker du ansiktsmimikken feil, kan han allerede da merke at du ikke skal være mor for hans barn. Det er et sterkt instinkt som sitter igjen fra jegertiden. Skal dere ut på middagsdate, må du også tenke nøye gjennom hva du velger av mat og drikke. Velg alltid det samme som hannen, og ta regningen selv for å vise at du er en moderne kvinne som ønsker mer enn å stå på kjøkkenet, men gi også uttrykk for at du liker å lage mat, kan ta vare på ham og barne - og også skal stå mye på kjøkkenet. Det handler om signaler, men også om ordlegging. Ikke slurv med språket, vær tydelig, men ikke stjel showet. For det tilhører hannen i denne situasjonen. Anonymkode: 4ecbd...f00 Dette her er bare tull så ikke ta det alt for mye til deg. Bli forbanna bare fordi hun er morsom? Det er jo bare et stort pluss! Ærlig talt så høres det vel heller ut som den måten å oppføre seg på som du skisserer her så er nå heller du den typen person jeg ville ghostet (ikke at jeg gjør det, jeg hadde sagt ifra at vi ikke passet) fremfor motsatt. Herregud altså, jeg blir bare mer og mer oppgitt jo lengre ned jeg kommer i det tullet du har skrevet her 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #13 Skrevet 20. juli 2018 21 minutter siden, LoneWolf skrev: Dette her er bare tull så ikke ta det alt for mye til deg. Bli forbanna bare fordi hun er morsom? Det er jo bare et stort pluss! Ærlig talt så høres det vel heller ut som den måten å oppføre seg på som du skisserer her så er nå heller du den typen person jeg ville ghostet (ikke at jeg gjør det, jeg hadde sagt ifra at vi ikke passet) fremfor motsatt. Herregud altså, jeg blir bare mer og mer oppgitt jo lengre ned jeg kommer i det tullet du har skrevet her Jeg tror du har meget liten erfaring med dating. Og måten du ordlegger deg, forteller meg at du er en ung amatør i dette spillet. Anonymkode: 4ecbd...f00
LoneWolf Skrevet 20. juli 2018 #14 Skrevet 20. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror du har meget liten erfaring med dating. Og måten du ordlegger deg, forteller meg at du er en ung amatør i dette spillet. Anonymkode: 4ecbd...f00 Du får tro hva du vil. Bare fordi jeg ikke er samme typen drittsekk som du fremstår som med det du skrev over betyr ikke at jeg er uerfaren At du ser på det som et spill sier også sitt.
Skolebolle Skrevet 20. juli 2018 #15 Skrevet 20. juli 2018 35 minutter siden, AnonymBruker said: Humor må du være forsiktig med på en date. Sier du én ting feil, så er du ghostet 1 time etter dere drar fra hverandre. Han vil dømme deg for alle morsomheter du prøver på, og bli forbanna om du prøver å være morsommere enn han. Han vil eie samtalen, og du må underlegge deg hans vitser og le på riktige tidspunkter. Bruker du ansiktsmimikken feil, kan han allerede da merke at du ikke skal være mor for hans barn. Det er et sterkt instinkt som sitter igjen fra jegertiden. Skal dere ut på middagsdate, må du også tenke nøye gjennom hva du velger av mat og drikke. Velg alltid det samme som hannen, og ta regningen selv for å vise at du er en moderne kvinne som ønsker mer enn å stå på kjøkkenet, men gi også uttrykk for at du liker å lage mat, kan ta vare på ham og barne - og også skal stå mye på kjøkkenet. Det handler om signaler, men også om ordlegging. Ikke slurv med språket, vær tydelig, men ikke stjel showet. For det tilhører hannen i denne situasjonen. Anonymkode: 4ecbd...f00 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror du har meget liten erfaring med dating. Og måten du ordlegger deg, forteller meg at du er en ung amatør i dette spillet. Anonymkode: 4ecbd...f00 Gjesp.
Frankie Teardrop Skrevet 20. juli 2018 #16 Skrevet 20. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt "myk" slikking på glans med "sinna" blikk og glimt i øyet kan være sjarmerende og pirrende også. Anonymkode: 4ecbd...f00 🙄 lurer litt på hva "myk slikking på glans" betyr.
Gjest Minesveiper Skrevet 20. juli 2018 #17 Skrevet 20. juli 2018 (endret) På første date er jeg mest opptatt av om praten går lett, og om det er kjemi der. Det holder egentlig at du smiler, har bra øyekontakt, og god energi Hvis du vil flørte litt ekstra kan du legge til noen "uskyldige berøringer" om det passer seg. Endret 20. juli 2018 av Minesveiper
Helado Skrevet 20. juli 2018 Forfatter #18 Skrevet 20. juli 2018 Takker for de skikkelige svarene, da er det bare å styre nervene og la det gå sin gang
Cbunke90z Skrevet 20. juli 2018 #19 Skrevet 20. juli 2018 Gjerne før det inn med teskje når du er interessert, for vi blir fortalt alt mulig fra at hun tar på armene, til å stryke håret bak og eksponere nakken er tegn på at hun du snakker med liker deg. Og jeg skjønner at det er mer sexy med en som kan lese kroppspråket, men om majoriteten av kontakten har vært via tinder er det vanskelig for folk å lære seg kroppspråket. Så ikke bare stryk på armen for er vanskelig å vite om det er fordi hun er interessert eller bare er en av de kvinnene som synes det er veldig naturlig med kroppskontakt uten at det er noe mer bak det. Stryk heller litt på armen, lek litt med fingrene og gi litt ordentlige "Lion king do me eyes" 😛 ikke at du skal spre bena så fort du er litt betatt. Men om dama holder meg i hånden, begynner å stryke litt og blir litt stille, gir meg litt flørtende blikk kontakt og ikke er redd for å hverken le eller bli litt rød i ansiktet. Da vil selv en idiot som meg ta hintet 😛 1
Gjest Overrasket Skrevet 20. juli 2018 #20 Skrevet 20. juli 2018 7 hours ago, Helado said: Men liker dere å bli tatt på , litt sånn tilfeldig? Et stryk på armen...litt sånne ting jeg mener. Ja. Jeg synes faktisk det er rart å være på stevnemøte og ikke ha noe fysisk kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå