Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil så gjerne finne en ny parfyme jeg kan trives med, men det er en jungel der ute 🤪 Noen som har tips?

De jeg har likt best før har vært friske, veldig lite søte dufter, eksempelvis Dolce Gabbana Light Blue, og Chanel Chance... 

Så det bør ikke være noe som er for krydret eller søtt.

Kan dere tipse meg om friske «rene» dufter dere liker? ☺️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker også Dolce & Gabbana Light Blue :laugh: Hvordan er Chanel Chance i forhold?

Skrevet

Jeg har ikke lukter noen av de du nevner, men mine personlige favoritter er Jimmy Choo «Blossom», Abercombie&Fitch «first instinct» og Versace «la vie est belle»

Aner ikke om disse er for søte eller krydret, men det er mine favoritter :) Versace sin er litt intens, så den passer kanskje mer tiø fest enn hverdags. 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Grønn te skrev:

Jeg bruker også Dolce & Gabbana Light Blue :laugh: Hvordan er Chanel Chance i forhold?

Den er bittelitt søtere, men veldig behagelig, får mange kommentarer på at jeg lukter godt når jeg bruker den 😃👍🏼 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte akkurat Aqua fra Kenzo, nydelig sommerduft 😊 får til en grei pris på taxfree 

• Liker 2
Skrevet
15 hours ago, Dalila said:

Den er bittelitt søtere, men veldig behagelig, får mange kommentarer på at jeg lukter godt når jeg bruker den 😃👍🏼 

Skal ta en tur i butikken å lukte på den :) 

• Liker 1
Skrevet
På 20.7.2018 den 11.49, Dalila skrev:

Jeg vil så gjerne finne en ny parfyme jeg kan trives med, men det er en jungel der ute 🤪 Noen som har tips?

De jeg har likt best før har vært friske, veldig lite søte dufter, eksempelvis Dolce Gabbana Light Blue, og Chanel Chance... 

Så det bør ikke være noe som er for krydret eller søtt.

Kan dere tipse meg om friske «rene» dufter dere liker? ☺️

Jeg brukte også D&G Light Blue før og ble tipset om Diors Escale à Portofin. Veldig fornøyd. Du får ta en prøvesniff når du finner den. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Cata skrev:

Jeg brukte også D&G Light Blue før og ble tipset om Diors Escale à Portofin. Veldig fornøyd. Du får ta en prøvesniff når du finner den. 

Takk, skal sjekke den ut! 😃

Skrevet
16 timer siden, Raptuza skrev:

Green tea fra Elizabeth Arden

Godt forslag, den liker jeg også veldig godt, har den allerede! ☺️👍🏼

Skrevet
18 timer siden, alli634 skrev:

Jeg kjøpte akkurat Aqua fra Kenzo, nydelig sommerduft 😊 får til en grei pris på taxfree 

Skal teste! 😃👍🏼 Takk!

AnonymBruker
Skrevet

Boss - the scent for her. 

Anonymkode: dbb5c...435

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Esteè Lauder - Modern House 

Anonymkode: def8e...9e7

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Esteè Lauder - Modern House 

Modern Muse

vet ikke hva jeg tenkte på... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

J`adore kanskje? 😊

Anonymkode: 1b095...f45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

CK all, er veldig lett. Nå er den vel ikke så lett, men den beste duft av alle er Dior sin hypnotic poison. På meg lukter den vanilje og bruker den kun for å selv få dufte den gode lukten😂

Anonymkode: e5785...328

AnonymBruker
Skrevet

Versace-bright crystal

Anonymkode: ed0f7...dff

• Liker 1
Gjest Raptuza
Skrevet

En av mine favoritter er Very Estee fra Estee Lauder. Bruker den selv. Den er frisk og floral, lett og har bl a freesia som en av hovednotene. Den har de hos Kicks og på danskebåten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...