Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg sagt opp jobb og lagt ingeniør-karrieren på hylla! Skal ta opp en hel del fag i ett år og søke studier til høsten 2019. 

Er det andre som skal ta opp fag? Hvilken skole skal du gå på (hvis noen)?

Selv skal jeg til Sonans Oslo. Valgte skole fremfor å være hjemme fordi jeg tenker det er viktig å ha et sted å gå til. 🙂 

Anonymkode: 225e5...983

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jeg ikke inn på studiet mitt så kommer jeg til å ta opp flere fag i år. Tok opp 1 fag som nettstudent hos Sonans tidligere i år. 

Har egentlig ikke råd, men må man så må man, dessverre. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Celaeno skrev:

Kommer jeg ikke inn på studiet mitt så kommer jeg til å ta opp flere fag i år. Tok opp 1 fag som nettstudent hos Sonans tidligere i år. 

Har egentlig ikke råd, men må man så må man, dessverre. 

Håper du kommer inn da! Har egentlig ikke ubegrenset med midler jeg heller, men som du sier: må man så må man. 

Tror det blir veldig gøy å bli kjent med andre i samme situasjon på Sonans 😄

Anonymkode: 225e5...983

Skrevet

Jeg er ikke privatist lenger men har holdt på i to år tatt opp norsk, samfunnsfag, historie, engelsk alle disse har jeg tatt selv kun betalt for eksamens avgiften på privatist web ville bare tipse om at man kan gjøre det selv med hjelp av Ndla.no super nettside hvis du følger det som står der får man så å si hele pensum i kombinasjon med læreboka og udir.no (kompetansemålene) hvis man ikke har råd til sonans er det absolutt mulighet til å få det til så lenge man er litt disiplinert og setter av tid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...