AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 God dag:) Vil starte innlegget med at jeg VET at tegnene er like og at ingen har noen fasit eller kan utelukke hverken det ene eller det andre. Det eg ønsker er erfaringer og kanskje noen har noen gode ord også er det jo alltid godt å få det ut da jeg ikke kan snakke med mannen om det. I dag er det 9 dager til IKM og 9 dager før mensen blåser puppene seg opp og blir ømme. Til nå i dag er de bare blåst opp, men ømheten lar seg vente på. Enda. Er det noen som har erfaring med å få ALLE sine menstegn og alikevell være gravid? Går å kjenner på at om jeg får ømme pupper også så er løpet kjørt omtrent denne mnd. Burde selvsagt ikke lagt så mye i det, men tankene virrer og jeg er så spent. Er 6 DPO i dag så tok en test på mårningen, til tross for dårlig statestikk så tidlig, som selvsagt var negativ. (Er jo lov å prøve, tenker jeg). Ble mye her nå men må få det ut et sted. Håper noen kanskje har erfaringer å dele, blir litt ensomt i denne fasen å sitte med alt alene.... Anonymkode: e6efd...21c
Gjest BethD Skrevet 20. juli 2018 #2 Skrevet 20. juli 2018 Testet også igår,6 DPO 😂 jeg er nødt,ellers får jeg ikke ro. Da har jeg vertfall fått bekreftet at det ikke er positivt enda.. ang menstegn så har jeg aldri lagt merke til noen tegn før jeg faktisk ble gravid.. aldri hatt ømme bryst,kramper etc. Dette fikk jeg derimot etter jeg mistet.. nå sitter jeg med ømme bryst og mensmurringer i mage og rygg. Som visstnok er den nye normalen min. Så nå sitter jeg og ikke aner om det Er gravidtegn eller bare sånn kroppen min er. Utrolig frustrerende. Vet ikke om dette var svaret du var ute etter men. Haha
frk.Sanna Skrevet 20. juli 2018 #3 Skrevet 20. juli 2018 Jeg får ikke ømme bryster som vanlig etter EL når jeg har blitt gravid. Ellers får jeg ikke noen tegn til mensen før jeg begynner å spotter. De gangene jeg har blitt gravid (6 ganger) har jeg hatt svake murringer fra EL til positiv test, kjent det i bekken/korsrygg, heetetokter/fryserokter og trøtthet fra uka etter EL. Lykke til☺️
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #4 Skrevet 20. juli 2018 1 time siden, BethD skrev: Testet også igår,6 DPO 😂 jeg er nødt,ellers får jeg ikke ro. Da har jeg vertfall fått bekreftet at det ikke er positivt enda.. ang menstegn så har jeg aldri lagt merke til noen tegn før jeg faktisk ble gravid.. aldri hatt ømme bryst,kramper etc. Dette fikk jeg derimot etter jeg mistet.. nå sitter jeg med ømme bryst og mensmurringer i mage og rygg. Som visstnok er den nye normalen min. Så nå sitter jeg og ikke aner om det Er gravidtegn eller bare sånn kroppen min er. Utrolig frustrerende. Vet ikke om dette var svaret du var ute etter men. Haha Jeg er også nødt å teste, da får jeg iallfall bekreftet/avkreftet om det skule være noe🙈 dessuten så klarte jeg å bestille feil når jeg skulle ha eggløsningstester og graviditetstester og bestillte BARE graviditetstester så har vel 40 liggende🙈🤣 Har hatt det sånn den siste tiden jeg også. Aldri hatt ømme bryster etter EL før jeg begynte å prøve... denne uken har magen ver kjempevond og har hatt en slags svie og en del bobbler.. men om det er noe i det eller ikke vet en jo aldri. Takk for svar:) trenger igrunn noen å snakke med som er i "samme båt" og er like gal som meg selv så er også ute etter erfaringer generelt og kjekt å vite hvordan andre har det i dette så velkjente og stillegående DPOland😂😉🙈 TS Anonymkode: e6efd...21c
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #5 Skrevet 20. juli 2018 22 minutter siden, frk.Sanna skrev: Jeg får ikke ømme bryster som vanlig etter EL når jeg har blitt gravid. Ellers får jeg ikke noen tegn til mensen før jeg begynner å spotter. De gangene jeg har blitt gravid (6 ganger) har jeg hatt svake murringer fra EL til positiv test, kjent det i bekken/korsrygg, heetetokter/fryserokter og trøtthet fra uka etter EL. Lykke til☺️ Takk for svar:) Da håper jeg ømheten lar seg vente på til etter IKM. Er 9-10 dager før mens de kommer og i dag er 9 så krysser fingrene. Har kjent det i korsryggen i dag og hatt bobler og svie i magen de siste dagene... er jo tidlig å si noe, men håper det lover bra:) Anonymkode: e6efd...21c 1
frk.Sanna Skrevet 20. juli 2018 #6 Skrevet 20. juli 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar:) Da håper jeg ømheten lar seg vente på til etter IKM. Er 9-10 dager før mens de kommer og i dag er 9 så krysser fingrene. Har kjent det i korsryggen i dag og hatt bobler og svie i magen de siste dagene... er jo tidlig å si noe, men håper det lover bra:) Anonymkode: e6efd...21c Krysser 🤞🏻 for dere, men vet om mange som har ømme brystvorter som et symtom også altså☺️
bodøjenta Skrevet 21. juli 2018 #7 Skrevet 21. juli 2018 (endret) Da jeg var gravid hadde jeg akkurat samme teng mellom EL og mens som var ømme bryster, større bryster og mensmurringer. Jeg testet meg dagen før jeg skulle få mensen, kun fordi jeg ikke klarte å vente mer og da var jeg gravid. Nå prøver vi på nr 2 og jeg er akkurat like utålmodig som sist 🙈 har allerede tatt 2 tester og det er bare 1 mnd siden jeg tok ut p-staven🙄 kjenner alle slags mulige små tegn som ikke trenger å bety noe, men som samtidig kan være tegn på graviditet ! Tørr heler ikke snakke med mannen om tankekjøret så jeg skjønner hva du mener! Endret 21. juli 2018 av bodøjenta
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #8 Skrevet 21. juli 2018 3 timer siden, bodøjenta skrev: Da jeg var gravid hadde jeg akkurat samme teng mellom EL og mens som var ømme bryster, større bryster og mensmurringer. Jeg testet meg dagen før jeg skulle få mensen, kun fordi jeg ikke klarte å vente mer og da var jeg gravid. Nå prøver vi på nr 2 og jeg er akkurat like utålmodig som sist 🙈 har allerede tatt 2 tester og det er bare 1 mnd siden jeg tok ut p-staven🙄 kjenner alle slags mulige små tegn som ikke trenger å bety noe, men som samtidig kan være tegn på graviditet ! Tørr heler ikke snakke med mannen om tankekjøret så jeg skjønner hva du mener! Takk for svar:) regnet over det og jeg var 8 dager i går, i dag er det 7 dager til ikm og de er fremdeles ikkeømme. Det ene brystet har et vondt punkt, men kjennes mer ut som en hissig kjertel etter litt mye kniping og kjenning😂🙈 Tok test i dag tidlig som var negativ, men er innstillt på at den er negativ så blir ikke skuffet. I dag har hele kroppen en snikkelig følelse av å ikke være gravid og jeg kjenner ikke noen ting. Uansett hvordan jeg kjenner etter er hodet heeeelt sikker på at det ikke klaffet denne mnd heller🙄 Haha! Godt det er flere! Hadde jeg delt alt jeg tenker og føler med samboeren hadde han nok gått på dagen fordi jeg er fullstendig gal😂🙈 Anonymkode: e6efd...21c
bodøjenta Skrevet 22. juli 2018 #9 Skrevet 22. juli 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar:) regnet over det og jeg var 8 dager i går, i dag er det 7 dager til ikm og de er fremdeles ikkeømme. Det ene brystet har et vondt punkt, men kjennes mer ut som en hissig kjertel etter litt mye kniping og kjenning😂🙈 Tok test i dag tidlig som var negativ, men er innstillt på at den er negativ så blir ikke skuffet. I dag har hele kroppen en snikkelig følelse av å ikke være gravid og jeg kjenner ikke noen ting. Uansett hvordan jeg kjenner etter er hodet heeeelt sikker på at det ikke klaffet denne mnd heller🙄 Haha! Godt det er flere! Hadde jeg delt alt jeg tenker og føler med samboeren hadde han nok gått på dagen fordi jeg er fullstendig gal😂🙈 Anonymkode: e6efd...21c Haha. 🙈Blir mye kniping og kjenning her også. Mine er ganske øm og større, men for meg er det helt vanlig selv når jeg ikke er gravid. Jeg har ikke hatt mensen enda siden jeg tok ut p-staven og det er veldig frustrerende å ikke vite når og om jeg har/har hatt det enda 🤔 Den følelsen er kjip. Er godt å ha et lite håp. Når tenker du å teste igjen? Ja mannen her hadde nok bedt meg snakke med en psykolog eller noe🤪
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #10 Skrevet 22. juli 2018 Da jeg ble gravid hadde jeg samme «symptomer» som de månedene jeg ikke var gravid. Bortsett fra at jeg ikke fikk mensen da. Anonymkode: 96a64...b6f
Babydrømmen2019 Skrevet 22. juli 2018 #11 Skrevet 22. juli 2018 Jeg fikk de vanlige symptomene på mensen, fikk til og med en liten blødning ved ventet mens men gravid var jeg tok en test fordi mensen varte kortere enn vanlig. Ellers hadde jeg aldri mistenkt det 😛
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #12 Skrevet 23. juli 2018 20 timer siden, bodøjenta skrev: Haha. 🙈Blir mye kniping og kjenning her også. Mine er ganske øm og større, men for meg er det helt vanlig selv når jeg ikke er gravid. Jeg har ikke hatt mensen enda siden jeg tok ut p-staven og det er veldig frustrerende å ikke vite når og om jeg har/har hatt det enda 🤔 Den følelsen er kjip. Er godt å ha et lite håp. Når tenker du å teste igjen? Ja mannen her hadde nok bedt meg snakke med en psykolog eller noe🤪 Når puppene er et tegn på noe blir det jo sånn. Nå er det 5 dager til ikm og kjenner ikke antydning til ømme bryster. I dag på mårningen var kjentes det ut som det var et press eller trykk i helt nede på magen,men negativ test i dag også. Er bar 9 dpo så stresser igrunn ikke enda:) igrunn velsig kjipt, men etteralt for mye lesing er det ofte et tegn også😂🙈 Ååå! Driver du å tar eggeløsningstester da eller må du bare vente på første mens og ta det derifra? Anonymkode: e6efd...21c
bodøjenta Skrevet 23. juli 2018 #13 Skrevet 23. juli 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når puppene er et tegn på noe blir det jo sånn. Nå er det 5 dager til ikm og kjenner ikke antydning til ømme bryster. I dag på mårningen var kjentes det ut som det var et press eller trykk i helt nede på magen,men negativ test i dag også. Er bar 9 dpo så stresser igrunn ikke enda:) igrunn velsig kjipt, men etteralt for mye lesing er det ofte et tegn også😂🙈 Ååå! Driver du å tar eggeløsningstester da eller må du bare vente på første mens og ta det derifra? Anonymkode: e6efd...21c Nei jeg har ikke testet for EL. Har alltid fått ømme bryster før mensen før, både med og uten prevensjon så derfor er det ikke noe sikkert tegn for meg. Jeg har brukt natural cycle i snart 4 uker og den påstår at EL har vært for 10 dager siden, men jeg er ikke helt sikker på hvor pålitelig den er 😅 kan i så fall ta en test til helgen med mindre mensen kommer. Frustrerende det her! Har dere prøvd lenge? Bruker du EL test?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #14 Skrevet 23. juli 2018 4 timer siden, bodøjenta skrev: Nei jeg har ikke testet for EL. Har alltid fått ømme bryster før mensen før, både med og uten prevensjon så derfor er det ikke noe sikkert tegn for meg. Jeg har brukt natural cycle i snart 4 uker og den påstår at EL har vært for 10 dager siden, men jeg er ikke helt sikker på hvor pålitelig den er 😅 kan i så fall ta en test til helgen med mindre mensen kommer. Frustrerende det her! Har dere prøvd lenge? Bruker du EL test? Det blir spennende å se da:) ja jeg bruker det. Fikk det anbefalt av en venn og det er jeg glad jeg gjorde. Vi har ikke så mye sec, 1-2 ganger i uken ca... nien ganger 0 og andre ganger 5. Hadde det ikke vært for at jeg hadde el når jeg hadde hadde vi bommet med 5 dager. Er i pp 3 så har ikke prøvd lenge, men har ønsket å prøve siden april i fjor så er dessverre forbi stadiet der vi bare prøver og er der at jeg er desperat på å få det til🙈🙈 Anonymkode: e6efd...21c
bodøjenta Skrevet 24. juli 2018 #15 Skrevet 24. juli 2018 (endret) På 23.7.2018 den 22.54, AnonymBruker skrev: Det blir spennende å se da:) ja jeg bruker det. Fikk det anbefalt av en venn og det er jeg glad jeg gjorde. Vi har ikke så mye sec, 1-2 ganger i uken ca... nien ganger 0 og andre ganger 5. Hadde det ikke vært for at jeg hadde el når jeg hadde hadde vi bommet med 5 dager. Er i pp 3 så har ikke prøvd lenge, men har ønsket å prøve siden april i fjor så er dessverre forbi stadiet der vi bare prøver og er der at jeg er desperat på å få det til🙈🙈 Anonymkode: e6efd...21c Åå skjønner deg så godt! Er enda i pp 1 og vet ikke hvor lenge den varer 🙄 sist gikk det på første forsøk, endte i MA og så første forsøk igjen etter el. Så jeg har høye forventninger 😅 Vi har definitivt mer sex nå enn vanlig. Mannen klager ikke på det akkurat😁 Men ikke mer enn 3 ganger i uken. Det får vi ikke tid til.. ☺ Hvor ofte tester du for EL? Endret 24. juli 2018 av bodøjenta
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #16 Skrevet 26. juli 2018 På 24.7.2018 den 23.13, bodøjenta skrev: Åå skjønner deg så godt! Er enda i pp 1 og vet ikke hvor lenge den varer 🙄 sist gikk det på første forsøk, endte i MA og så første forsøk igjen etter el. Så jeg har høye forventninger 😅 Vi har definitivt mer sex nå enn vanlig. Mannen klager ikke på det akkurat😁 Men ikke mer enn 3 ganger i uken. Det får vi ikke tid til.. ☺ Hvor ofte tester du for EL? Da skjønner jeg du har høye forventinger når det klaffer gang på gang:) Mannen her i huset får presentasjonsangst når det er "press", men han merker jeg er ekstra gira på sex rundt eggeløsning, i tillegg har jeg mye høyere sexlyst da, så det blir mest å hoppe i høyet for og bare passe på at han kommer så går igrunn greit med lite sex for tiden. Min mann er av typen som er fornøyd med lite sex så er ikke alltid så lett dessverre. Skulle ønske han var mer gira, men men:) Er første mnd jeg tester og da begynte jeg ca 5 dager før antatt eggløsning og testet ikke mer etter første negative. Den var 2-3 dager etter første positive så ganske sikker på at egget var sluppet:) Anonymkode: e6efd...21c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå