Gå til innhold

Har du en sterk idealvekt?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ser ut til at kroppen min trives aller best på 58 kg. Slik har det vært i femten år nå!

Når jeg veier 58 kg kan jeg spise ganske godt uten å legge på meg. Hvis jeg likevel legger på meg, går det ganske greit å gå ned igjen til 58 kg.

Å komme under 58 kg, derimot, er omtrent helt umulig. Kiloene går saaakte og de få gangene jeg har kommet meg til 56 eller 57, har jeg vært sulten som en ulv hele tiden. 55 har vært det store målet i alle år - og dit har jeg aldri kommet meg! Og det skal nesten ingenting til før jeg legger på meg når jeg veier under 58. En helg med kos, og vips, så er jeg tilbake på 58.

Er det ikke RART?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ser ut til at min idealvekt dessverre er 50 kilo.

Jeg var oppe i 55 for et par år siden, og trodde at jeg hadde "landa" der. (Jeg har ikke vekt selv, og veier meg derfor ikke spesielt ofte..) Da ville jeg vært sånn ca normalvektig, men i jula (ja, midt i all julematen) veide jeg meg tilfeldigvis, og er igjen 50. Altså undervektig etter "normalstandard". Men, det er slik jeg bare er.

Gjest the imp
Skrevet

Ja. Jeg veier 58 kg uansett hvor mye jeg trener og hvor sunt jeg spiser, derfor gikk jeg over til å bruke målebånd. Selv om jeg blir tynnere beveger ikke vekta seg under 58 kg. Ikke engang nå som jeg har måttet la være å trene i mange, mange uker, og det har blitt litt mer usunn mat har vekta flyttet seg. Men finner jeg fram målebåndet har jeg sikkert blitt en cm eller to større.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg veier også det samme uansett hva jeg gjør; om jeg spiser sunt eller usunt, trener mye eller lite. Jeg tror kroppen selv vet hva som er best for den.

Skrevet

+/-10kg. Klarer ikke å holde stabil vekt!

Gjest Xavia
Skrevet

Min idealvekt ligger visst på 59 kg.

Den vekta har jeg hatt i åresvis nå, og trives med den.

Jeg er høy, og har tung benbygning, så ifølge endel mennesker ser jeg ut som jeg skulle veie mindre. :danse:

Skrevet

Jeg tror også kroppen min har funnet seg en stabil vekt, og slik har det egentlig alltid vært. Selv om jeg kan gå opp og ned to-tre kilo, raser jeg aldri ned eller opp i rekordfart.

Gjest gjesta
Skrevet

Før jeg fikk barn så lå jeg på 51,5 kg. Etter at jeg fikk førstemann så lå vekta mi på 48 kg +/- og den endret seg ikke før jeg fikk problemer med stoffskiftet. Nå ser det ut til at 53 kg er den vekta jeg skal ha en tid framover. Siste året på ungdomsskolen veide jeg 49 kg så det har ikke vært mange endringer på alle disse årene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hver gang jeg veier meg på trening veier jeg 66,6 kilo! (såklart med små avvik NOEN ganger, men utrolig nøyaktig vanligvis! merkelig..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...