Oddy Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 Som tittelen sier. Hvis du kunne ha valgt utfallet, hva hadde valgt. Når jeg mener offentliggjort, mener jeg rett og slett alt som en har skrevet under et brukernavn eller anonymt vil bli offentliggjort med ditt navn. (om dette er mulig eller ikke, spiller ingen rolle i dette innlegget, la oss bare si i dette tilfelle er det mulig) Rett og slett vil internettet ikke lenger være en privat plass men en plass hvor ALLE vet hvem som skriver og publiserer hva. Men hvis en velger å slette alt… vil alt av informasjon bli permanent slettet for godt. Alt som har vært på internett vil bli borte. Bilder, videor, artikler, innlegg, nettsider og all form for digital kommunikasjon. Hva ville du gjort og hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #2 Skrevet 20. juli 2018 Alt slettet. Fordi jeg ikke har noe som jeg blir lei meg om blir borte på nett. Ingenting å tape. Anonymkode: 61b44...884
Gjest mimoe Skrevet 20. juli 2018 #3 Skrevet 20. juli 2018 Hipp som happ. Ikke noe der ute jeg er redd for at vil komme frem, og ikke noe jeg ville savnet...
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #4 Skrevet 20. juli 2018 Altså, jeg har vært på nett siden jeg var 15, og jeg skrev selvsagt mye rart og merkelig den gang. Ikke at jeg var slem eller noe, bare veldig spesiell. Bare av den grunn ville jeg slettet alt. (Er glad jeg ikke er en av de kjendisene der man finner sære videoer de lagde/ var med på 20 år tilbake). Sånn generelt endrer holdninger og meninger seg hele tiden, så ting jeg skrev for 1 år siden er sannsynligvis ganske irrelevant til det jeg mener nå. Ellers så har jeg alt jeg trenger lagret. Laster ikke opp bilder osv av meg på nett, alt jeg vil spare på har jeg på et par ekstern harddisker. Anonymkode: 98a1e...467 1
WCKD Skrevet 20. juli 2018 #6 Skrevet 20. juli 2018 4 timer siden, Oddy skrev: Som tittelen sier. Hvis du kunne ha valgt utfallet, hva hadde valgt. Når jeg mener offentliggjort, mener jeg rett og slett alt som en har skrevet under et brukernavn eller anonymt vil bli offentliggjort med ditt navn. (om dette er mulig eller ikke, spiller ingen rolle i dette innlegget, la oss bare si i dette tilfelle er det mulig) Rett og slett vil internettet ikke lenger være en privat plass men en plass hvor ALLE vet hvem som skriver og publiserer hva. Men hvis en velger å slette alt… vil alt av informasjon bli permanent slettet for godt. Alt som har vært på internett vil bli borte. Bilder, videor, artikler, innlegg, nettsider og all form for digital kommunikasjon. Hva ville du gjort og hvorfor? Alt slettet. Se filmen Circle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå