Gå til innhold

Hotell i Kristiansand

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan anbefale et godt hotell i Kristiansand? Bør være sentrumsnært slik at man kan gå fra hotellet for å shoppe litt, spise på kafé osv uten å måtte gå en evighet 😝 

Bør være litt standard, ha en god frokostbuffet og muligheten til å velge rom med badekar

Anonymkode: dff16...474

AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Enn så lenge har jeg funnet frem til Comfort hotel for de har treningsrom som kan være greit. Er det langt til nærmeste strand fra det hotellet? For om været er bra når jeg skal dit så hadde det vært hyggelig å badet litt også. 

Noen erfaringer med dette hotellet, eller eventuelt har bedre tips?

Skrevet

Ingen tips fra meg, men ikke velg Raddison Caledonien. De pusser opp (straks ferdige) men Gud bedre så mange mangler det var på rommet. Jeg ville ventet noen mnd før jeg booket der i hvertfall. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, BMF skrev:

Ingen tips fra meg, men ikke velg Raddison Caledonien. De pusser opp (straks ferdige) men Gud bedre så mange mangler det var på rommet. Jeg ville ventet noen mnd før jeg booket der i hvertfall. 

Takk 😁 da skal jeg holde meg unna der 👍

• Liker 1
Skrevet

Ernst Hotell er å anbefale, nærme markens og andre serverdigheter. Hotell Norge er også bra og ligger i samme område. Vil du nærmere bystranda så velger du hotellet som er tilknyttet Aquarama, da er du 3 min fra stranda men lengre borte fra Markens og selve kjernen av byen.

Skrevet

Ernst er et flott hotell! 

Comfort Hotell - bodd her flere ganger. God frokost. 

Thon Kristiansand - helt greit men kjedelig at frokosten er på Egon. Usikker på om det er sånn enda...

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Enn så lenge har jeg funnet frem til Comfort hotel for de har treningsrom som kan være greit. Er det langt til nærmeste strand fra det hotellet? For om været er bra når jeg skal dit så hadde det vært hyggelig å badet litt også. 

Noen erfaringer med dette hotellet, eller eventuelt har bedre tips?

Ikke langt å gå ned til bystranda der fra. Vi liker Comfort hotellet i kr.sand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...