Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Finnes det noen shampo som gir volum uten å tørke ut håret?
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 Sebastian har en serie som heter Body Double som høres lovende ut,de har den på lookfantastic.com.
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #3 Skrevet 8. mars 2005 Body Double tørker nok dessverre ut.... :-? Derimot har Sebastian en annen, helt fantastisk volumshampo, i Shaper-serien. Den heter Volume Boost, og er nyydelig. Du kan til og med bruke den til hår som er tørt og farget. Balsamen i samme serie kan også brukes som leave-in. Shaper-serien har de typisk nok IKKE hos LF (men det går an å håpe).
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #4 Skrevet 8. mars 2005 Body Double tørker nok dessverre ut.... :-? Derimot har Sebastian en annen, helt fantastisk volumshampo, i Shaper-serien. Den heter Volume Boost, og er nyydelig. Du kan til og med bruke den til hår som er tørt og farget. Balsamen i samme serie kan også brukes som leave-in. Shaper-serien har de typisk nok IKKE hos LF (men det går an å håpe). Vet du hvor jeg kan få kjøpt den? Gjerne i Oslo området..
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 Nå er ikke jeg fra Oslo, men jeg mener å huske at Magic på Oslo City selger Sebastian. Shaper-serien har hvite flasker, prisen ligger på ca 200/stk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå