Gå til innhold

JEG ER I FERD MED Å BLI RASIST JEG!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

ja det er jeg iferd med å bli og!

hvorfor?

har dere hørt om muslimen som ville inn i KrF, han ble ikke akseptert for der må man være kristen, så saksøkte han partiet for rasisme- hvor idiot går det an å bli- skulle jeg bodd i pakistan og saksøkt muslimsk folkeparti for ikke å tatt meg inn for de jeg er kristen. er ikke litt av poenget med KrF at man må idet minste ha konvertert til kristendommen for å komme inn der?

husverten min har bodd i norge i 20 år, det går nesten ikke an å forstå hva han sier- og han er fullt oppegående- i jobb og greier, men kan ikke språket.

mange menn/gutter fra utlandet ser på oss norske jenter som horer fordi vi er som vi er og de ikke gidder sette seg inn i vår kultur.

folk går i burka hvorfor skal norske jenter bli hetsa fordi de går kledd dom de gjør-folk kan gå i hva faen de vil for meg!

hva med b-gjengen i oslo og de andre idiotbandene som setter både sine egne og meg i fare med "lekene" sine

noen mener det er rasistisk å lære om kristendommen når det er andre religioner representert i klassen-

1- det er greit at nordmenn får lære om din religion

2- det er greit at nordmenn får lære om sin religion- det er litt teit å gå i kirka 3 ganger om året å vite hva en salme er... etc

noen innvandrere er så jævla sytete!

kriminelle utvandrere:send de tilbake!!!!

er det rasistisk?

det er en overdrivelse

jeg er enda sintere på politikerne som behandler noen som glass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett om de snakket om meg eller noe annet, så angikk ikke samtalen meg waco :)

Det er faktisk LOV å snakke om andre da. Vi gjør det hele tiden her inne.

Lilliy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser på oss norske jenter som horer fordi vi er som vi er

Gjest, takk for at du oppklarte det jeg har prøvd å forklare disse jentene her i lang tid....

Lilly, ja jeg skjønner jo det... tror du ikke jeg har lagt merke til deres allianser og småintriger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesten over her...

Hvorfor ikke plukke ut de beste bitene fra alle kulturer og lage et spennende samfunn??

Nei, la oss bure oss inne i vårt eget styrtrike kongedømme... vi som var så heldige at vi fant litt olje der ute i nordsjøen... jajamen, la oss sitte på pengesekken mens resten av verden sulter ihjel, så blir det mer på oss selv. Er ikke dere også enig i at det ville vært det beste??!

Det finnes nemlig ikke kriminelle etniske nordmenn. Heller ikke nordmenn som snylter på statskassa eller syter over høye skatter...

Skamme seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...