Gå til innhold

JEG ER I FERD MED Å BLI RASIST JEG!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg er enig med Supernova - du er jo allerede en rasist. Hva med ikke å skjære alle over en kam da ? Jeg jobber i et stort internasjonalt selskap og der er det mange "utlendinger" som jobber. De jobber hardt og javisst har dem fine biler og mye penger, men de har tross alt TJENT det fair and square.

Jeg kan nå irritere meg over mange som øyensynlig ikke jobber, men kjører flotte biler osv. men det er jammen mange Nordmenn som snylter der ute også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, et morsomt innlegg... "det står i kontrakten at dersom det kommer innvandrere så må venninna flytte"....

Hehe at det går an.... hallo, til og med jeg skriver bedre provikasjoner enn det der...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dere får tro hva dere vil, men det med kontrakten er dessverre sant! Men dere vil vel ikke tro, må beskytte snyltera...Ett annet spørsmål er: hvorfor kan dem ikke prøve å oppføre seg norsk? Uannsett hvor jeg enn går hører jeg kakklinga av dem, jeg er så lei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest det første innlegget ditt, for det ble slettet før jeg kom så langt. Men ett råd til deg, flytt så langt nord i landet du kan, der er det minimum med innvandrere.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest du må spesifere litt hva du mener... ramse opp tingene du mener er urettferdig.

Waco

Venter spent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Lær deg bedre norsk grammatikk før du skriftlig rakker ned på folk med en annen hudfarge enn deg selv!

Mange utlendinger har en mer korrekt ortografi enn deg!

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kanskje jeg hadde hatt bedre norsk grammatikk hvis jeg hadde fått penger i øst og vest for å gjøre akkurat det jeg vil, da hadde jeg kanskje hadde hatt råd til å gå på skolen! Hvis dem er så jævlig flink i norsk, hvorfor snakker dem ikke rent norsk da, eller snakker det i det hele tatt??!Jeg synes for det meste alt med dem er urettferdig, dem har førsteretten uannsett hva det gjelder. Se hvor mye kriminalitet det fører med seg,feks drosje drapet nå sist. Det virker som om de får det inn med morsmelka at vold er tingen, feige er dem også siden de alltid flokker seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJÆÆÆÆÆLP!!! Jeg er enig med Waco :lol: ! Er det i ferd med å tørne for meg???

Det du skriver, gjest, er faktisk for dumt til å svare på i det hele tatt. Hadde jeg kunnet slette innlegg, så ville dette vært en åpenbar kandidat!!!

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke med meg det første innlegget, og det er jeg igrunnen ganske glad for.

Høres ut som om dette er mer tull om at jobber blir "tatt", og penger slengt rundt uten vurdering.

Et tips fra meg: ta ansvar for deg selv. Ikke skyld på andre, ikke skyld på samfunnet - eller andre samfunn, for den saks skyld.

Stå på, jobb deg frem, bli best - til å ta vare på deg selv.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære gjest

Huff- det høres ut som du har det ille. Ikke råd til skole, og helt pasifist - uten en voldelig tanke, for det har du aldri kunnet lære av nordmenn, og med folk som snakker uten at du forstår hva de sier. Ille...ille.

En liten vri på saken - tenk så stolte vi er av norske utvandrere (innvandrere i de landene de har kommet til), som etter lang tid i utlendighet har holdt på den norske kulturen og det norske språket.

Og der en nordmann bodsetter seg, blir det straks fler, så de kan snakke norsk og feire 17.mai og spise får-i-kål og lutefisk. Og vi synes dette er flott!!!!

Kanskje det kunne hjelpe deg å flytte ut og oppsøke et supernorsk samfunn i utlandet et sted? For ingen er så norsk som en nordmann i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*overalt hvor jeg går hører jeg kaklinga av dem" skriver du.

Må nesten le av deg jeg. Jeg er norsk. Veldig norsk. Men bor i utlandet. Det vil si at jeg er "innvandrer" her hvor vi bor. Mannen min og jeg snakker norsk til hverandre hele tiden. Også i butikker.

Har aldri tenkt på at andre blir lei av "kaklinga" mi. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa-Beth, ikke innlogget

Hadde du tatt deg utdanning, hadde du ikke hatt et så snevert syn...

Jeg fikk ikke penger i øst og vest til utdanning, har kr 200000 i studielån, men det har de fleste med høyere utdanning.

Ditt syn er preget av uvitenhet, må nesten (bare nesten) tilgi deg, for du vet jo ikke bedre!!

Lisa-Beth

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja jeg har nok blitt en rasist overnfor deg gjest! tenk å oppføre seg så tåpelig! verden hadde gått under om alle var så tverrsynt som deg i hvertfall! glad til jeg ikke er en av dine bekjente, jeg hadde da blitt flau over å være det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, så du vil at alle utlendinger skal snakke rent norsk med en gang de kommer hit????! Hadde du lært deg et fremmedspråk med det samme du hadde flyttet til et annet land, du som ikke engang klarer å skrive rett på ditt eget morsmål?? Det hadde vært mye mer spennende å diskutere med en rasist som kunne argumentere uten å virke tåpelig...

Fikk forresten ikke lest ditt første innlegg før det ble slettet av moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke første gang morderatorer skyter debatten i filler før den får begynt.... det er slik det blir meningsutvekslinger av....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener med kaklingen. Tidligere i dag gikk det to jenter bak meg som snakket VELDIG HØYT og på ett språk jeg ikke skjønner ett kvekk av.

Men jeg har heldigvis vett til å skamme meg over irritasjonen min. :oops:

Dessuten var det helst lydnivået som ble plagsomt, ikke det at jeg ikke forsto dem. Samtalen var jo ikke noe jeg har noe med uansett.

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...