AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Kvier meg for å date, siden jeg er 27 år (mann) og fortsatt har 2 år igjen av studiene. Har aldri jobbet bortsett fra sommerjobber. Utdanningen er regnet som bra, og gjennomsnittslønna skal ligge på like over 1mill 15 år etter endt studie. Foreldrene mine er ikke spesielt rike, men rike nok til at de kommer til å hjelpe meg inn på boligmarkedet. Tror dere dette kommer til å by på problemer for meg, om jeg skulle registrere meg på tinder? At det blir sett ned på at jeg er såpass gammel og ikke engang har jobbet. Bør jeg vente til jeg er ferdigstudert og har jobb? Anonymkode: e9ab3...53d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 Helst ærlige svar. Anonymkode: e9ab3...53d
Colgatesmilselfie Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvier meg for å date, siden jeg er 27 år (mann) og fortsatt har 2 år igjen av studiene. Har aldri jobbet bortsett fra sommerjobber. Utdanningen er regnet som bra, og gjennomsnittslønna skal ligge på like over 1mill 15 år etter endt studie. Foreldrene mine er ikke spesielt rike, men rike nok til at de kommer til å hjelpe meg inn på boligmarkedet. Tror dere dette kommer til å by på problemer for meg, om jeg skulle registrere meg på tinder? At det blir sett ned på at jeg er såpass gammel og ikke engang har jobbet. Bør jeg vente til jeg er ferdigstudert og har jobb? Anonymkode: e9ab3...53d Nei, absolutt ikke. Hvorfor skulle det at du var så heldig at du ikke trengte å jobbe mens du studerer hindre deg for dating?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #4 Skrevet 19. juli 2018 Just now, Altforforelsket said: Nei, absolutt ikke. Hvorfor skulle det at du var så heldig at du ikke trengte å jobbe mens du studerer hindre deg for dating? Mente egentlig før jeg begynte å studere. Jobbet ikke da. Noe som blir sett på som latskap. Noe det ikke var, da jeg har en god grunn, men som jeg ikke vil gå inn på her. Anonymkode: e9ab3...53d
Colgatesmilselfie Skrevet 19. juli 2018 #5 Skrevet 19. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mente egentlig før jeg begynte å studere. Jobbet ikke da. Noe som blir sett på som latskap. Noe det ikke var, da jeg har en god grunn, men som jeg ikke vil gå inn på her. Anonymkode: e9ab3...53d Jeg tror at folk bryr seg generelt veldig lite om det. Alle har sin historie. Jeg oppfatter at folk er generelt veldig åpne og bryr seg veldig lite om slike detaljer. Jeg tror at det er veldig sannsynlig at kvinner blir mer opptatt av det du gjør nå og hvem du er enn å grave hvorfor har du ikke jobbet etter videregående.
Colgatesmilselfie Skrevet 19. juli 2018 #6 Skrevet 19. juli 2018 Så det er bare å komme i gang syns jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #7 Skrevet 20. juli 2018 27 minutter siden, Altforforelsket said: Så det er bare å komme i gang syns jeg. Takk for svar. Anonymkode: e9ab3...53d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå