AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Hei vi har prøvd en stund nå uten hell å bli gravid. Tar eggløsingstest, og prøver å ha sex dagen før positiv test og i 2 dager etter positiv test. Mannen klarer ikke komme 3-4 dager på rad. Er det egebtlig lurest å vente med sex til positiv test? Får høre av så mange at vi bør ha sex noen dager før vi forventer positiv test også. Hvis vi kun klarer 2-3 på rappen er det best å spare det til testen får smilefjes? Anonymkode: 7bb49...1ba
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #2 Skrevet 20. juli 2018 JA vent til positiv test, da er det jo enda 12-36 timer til el, og best å ha sex litt før el.. 👍😊 Anonymkode: 5e323...2da
frk.Sanna Skrevet 20. juli 2018 #3 Skrevet 20. juli 2018 Jeg ville også ventet til positivtest. Jeg har ikke EL før dag 3 etter første positive test faktisk. Ellers anbefaler jeg temping på det sterkeste for å se om/når man har hatt El😊
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #4 Skrevet 20. juli 2018 Tusen tusen takk for svar! Da skal vi gjøre det. Hvordan fungerer det med temping? Anonymkode: 7bb49...1ba
frk.Sanna Skrevet 20. juli 2018 #5 Skrevet 20. juli 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen tusen takk for svar! Da skal vi gjøre det. Hvordan fungerer det med temping? Anonymkode: 7bb49...1ba Ta å google det. Det kan virke avansert i starten, men det er veldig enkelt☺️ Du må bare spørre meg om spm om det er noe du lurer på. Jeg sitter ute i sola nå, ellers skulle jeg skrevet mye mer☺️ Jeg bruker appen firtility friend der jeg reg alt☺️ Jeg bestilte termometer med 2 desimaler på billigtester👍🏻
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #6 Skrevet 20. juli 2018 2 hours ago, frk.Sanna said: Ta å google det. Det kan virke avansert i starten, men det er veldig enkelt☺️ Du må bare spørre meg om spm om det er noe du lurer på. Jeg sitter ute i sola nå, ellers skulle jeg skrevet mye mer☺️ Jeg bruker appen firtility friend der jeg reg alt☺️ Jeg bestilte termometer med 2 desimaler på billigtester👍🏻 Tusen takk! Jeg skal sette meg inn i det. Og laste ned appen. Prøvde du lenge før det skjedde noe? Håper det er lov å spørre Anonymkode: 7bb49...1ba
Gjest BethD Skrevet 20. juli 2018 #7 Skrevet 20. juli 2018 Vent til positiv test, annen hver dag etter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå