Gå til innhold

Hva betaler dere i husleie (studenter)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spør fordi jeg er nysgjerrig på hvor standarden ligger, antar at den varierer svært med hensyn på studiested:) Hvor mye betaler du, og hvor mye kunne du vært villig til å evt. betale?

Anonymkode: fd1ed...770

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg betaler 5000 kr i måneden, og bor alene, men jeg har fått en ganske god avtale på leiligheten. Alternativet om jeg ville leie billigere er kollektiv, noe som er uaktuelt, eller via Studentsamskipnaden. Så mye dyrere enn dette har jeg ikke råd til å leie.

Anonymkode: 26aab...530

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg bodde i kollektiv i Oslo, 5000 pluss strøm (strøm ble fordelt på 3 stk). 

Anonymkode: 42da3...01a

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke student, men bor i kollektiv i Bergen. Betaler 4250,- inkludert strøm. Internett kommer i tillegg på ca. 150,- i måneden. Leiligheten er gammel, men den er ren og eller helt grei. Med litt egne møbler og stæsj så blir det koselig. Tror prisen er ganske billig for midt i sentrum å være.

Anonymkode: e7fbd...6ef

AnonymBruker
Skrevet

Bor bofellesskap og betaler 4000 NOK med inkludert strøm,internett. 

Anonymkode: 28f3b...f77

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg betaler 5000 kr i måneden, og bor alene, men jeg har fått en ganske god avtale på leiligheten. Alternativet om jeg ville leie billigere er kollektiv, noe som er uaktuelt, eller via Studentsamskipnaden. Så mye dyrere enn dette har jeg ikke råd til å leie.

Anonymkode: 26aab...530

WOW! Kan jeg spørre deg om hvilken by du bor i? 

Anonymkode: 21f5f...6f5

AnonymBruker
Skrevet

5300 pluss strøm og internett. Midt i Bergen sentrum. 

Anonymkode: 21f5f...6f5

AnonymBruker
Skrevet

4280. Hatleberg.

Anonymkode: 48743...fa5

AnonymBruker
Skrevet

Betaler 4500 inkl strøm og Internett for enebolig med hage. Bor 20 minutter med buss unna studiested. 

Anonymkode: 214b3...029

AnonymBruker
Skrevet

4600 + 300 i strøm. Trondheim.

Anonymkode: 5e59d...a44

Skrevet

Da jeg bodde i Oslo sentrum (5 min å gå fra stortinget) betalte jeg 4500 i mnd + strøm i kollektiv. Nå bor jeg på et tettsted utenfor byen og betaler 6500 inkl strøm og bor alene

AnonymBruker
Skrevet

6k, alene - Oslo sentrum (SiO).

Anonymkode: ccdef...617

AnonymBruker
Skrevet

9000 delt på to. Bor i sentrum av en litt mindre by.

Anonymkode: d6250...8c2

AnonymBruker
Skrevet

betaler rundt 3500. bor i studentbolig men bor i en leilighet med ei venninne. erikke en av de større byene da så derav billig. hadde klart max 5000 tror jeg da det er det jeg bruker fast hver mnd (leie + sparing).

Anonymkode: d091f...f2f

Skrevet

Betalte 5100 for rom i kollektiv. Bergen. Flyttet hjem nå.

Skrevet

6500k, 60kvm med Internett og strøm. Deler med kjæresten, så 3250 hver!

AnonymBruker
Skrevet

9000, har to barn. Utenfor Bergen.

Anonymkode: e1396...869

Skrevet

Betaler 8400kr (SIO bolig) i Oslo. 2-roms leilighet, ca. 42 kvm. 

Skrevet

Da jeg bodde i bokollektiv, betalte jeg 6100 alt inkludert. Dette var sentralt i Oslo. 

AnonymBruker
Skrevet

Leid leilighet til 8k med samboer, kjøpt hus nå og vil da betale 5500kr hver på lånet. Har ikke råd til særlig mer enn det. Jobber vedsiden av 

Anonymkode: 4591d...5eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...