Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har møtt en veldig fin mann. Vi ler mye sammen, har en god tone.

Har møttes 3 ganger, på 3 daten kysset han meg. Jeg liker han veldig godt og ønsker å treffe han mer.

Nå er det gått 2 dager siden jeg har sett han. Han har heller ikke sendt noe særlig snaps etter dette møtet.

Det er lenge siden jeg har datet noen, og lurer nå veldig på om dette er innafor? Kan han likevel være interessert?

Selv om han ikke har tatt initiativ til å møtes igjen? Jeg vil jo ikke mase på han heller.

Noen råd der ute?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du kontaktet han? Om ikke, så gjør det.

Anonymkode: 85584...2f9

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du kontaktet han? Om ikke, så gjør det.

Ja sendte snap til han. Han svarte på den og var hyggelig.

Spurte i går om han ville sees etter jobb, men han sa han var trøtt og skulle hjem og legge seg. Og det er jo greit nok det.

Er bare redd for at han ikke vil sees mer.

Skrevet
11 minutter siden, Anonym-bruker skrev:

Ja sendte snap til han. Han svarte på den og var hyggelig.

Spurte i går om han ville sees etter jobb, men han sa han var trøtt og skulle hjem og legge seg. Og det er jo greit nok det.

Er bare redd for at han ikke vil sees mer.

Hvis han virkelig var så trøtt (noe jeg forstår) kan det hende han ikke orket skrive noe mer, har hatt en hektisk dag i dag osv. Send en mld og inviter han med på noe i helgen. Avslår han igjen spør du rett ut om han vil treffes igjen at all.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ventet noen dager og sett om han tok kontakt. Hører du ingen ting etter 3 dager eller noe så hadde jeg spurt rett ut om han ikke ville treffes mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...