AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Jeg har mistet kodebrikken min til mobilbanken (DNB). Har kun mulighet til å komme inn til banken med den, har ikke bank ID på mobil. Hva skal jeg gjøre? Kan man bare bestille en ny? Og når jeg får ny, vil alt av overføringer osv slettes?? Anonymkode: c5131...0ad
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 Hvorfor skal alt av overføringer slettes? Du får en ny kodebrikke, Thats it. Anonymkode: 79136...816
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 Hva i all verden mener du med "overføringer slettes"? Mener du faste oppdrag lagt inn som autogiro? Nei, de går sin gang som ellers. Dette handler jo bare om dine muligheter for innlogging i banken. Ikke innskudd, uttak, faste trekk eller regninger på avtalegiru etc. Anonymkode: 4bee6...ef1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #4 Skrevet 19. juli 2018 Går nok fint:)) bare å ringe, så får du en ny. Tror det koster 100kr Anonymkode: c5131...0ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå