Helado Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Vi lever i 2018, blir så provosert av at kvinner er kvinners verste fiender når det kommer til sex. Om man syns at ONS er noe herk og dritt, hvorfor må man trøkke sine synspunkter nedover ørene på andre og shame de som faktisk har det?? Så lenge alle parter er enige og frivillige, hvorfor skal andre ha en mening om det?? Og hvorfor skal det gis slengnavn på kvinner som er åpne om sex og ONS?? Dette er også en stor grunn til at kvinner sliter med å melde overgrep, angsten for å bli trodd.....og her er kvinner minst like ansvarlige for å ta bort skammen. Jeg eier min kropp, det gjelder ikke bare som et utsagn ved overgrep, men også når det gjelder å ha sex frivillig når JEG ønsker det med en annen som også samtykker, uansett om det ONS eller i et forhold! Det er dobbeltmoral og hykleri når vi trekker på skuldrene av at menn ligger litt rundt, men med en gang vi vet at kvinner gjør det, ja da er det horer, billig, tøser og verre.....og dette er det KVINNER som sier om andre KVINNER! Det skrikes konstant om likestilling, men det gjelder tydeligvis ikke sex. 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 Nei. Kvinner som shamer kvinner er kkke kvinners største fiende, kvinners største fiende er menn som forgriper seg på dem og voldtar dem. Anonymkode: c5caf...41e
Ulla Ullsokk Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Kvinner som shamer kvinner er kkke kvinners største fiende, kvinners største fiende er menn som forgriper seg på dem og voldtar dem. Anonymkode: c5caf...41e Men det er ikke særlig støttende å shame sine medsøstre uansett! 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #4 Skrevet 19. juli 2018 Jepp kvinne er kvinne verst...Et tydelig eksempel på det er hvis du har fødselsangst og vil ha ks... Da finnes det ikke grenser for mengde DRITT andre kvinner skal la deg gå igjennom... Anonymkode: be38d...0bd 3
Helado Skrevet 19. juli 2018 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp kvinne er kvinne verst...Et tydelig eksempel på det er hvis du har fødselsangst og vil ha ks... Da finnes det ikke grenser for mengde DRITT andre kvinner skal la deg gå igjennom... Anonymkode: be38d...0bd Amme eller ikke amme.....her er det også kvinner som rakker ned andre kvinner. Om man ikke er enig om noe andre gjør, så bør man i det minste holde seg for god til å snakke dritt om de som velger noe annet enn seg selv. Min kropp, min rett til å bestemme over den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå