Mæn40 Skrevet 20. juli 2018 #21 Skrevet 20. juli 2018 I teorien hadde jeg vært sterk og gjort det riktige. Men i praksis... hvem vet? 😀
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #22 Skrevet 20. juli 2018 Høres ut som en gylden sjangse😋 Anonymkode: 91d18...204
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #23 Skrevet 20. juli 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Før dere spinner videre: Jeg har tatt mitt valg har jeg sagt. Jeg har avvist henne jenta. Pent og forsiktig sa jeg at vi må la det hele ligge. Sa til og med at jeg er i et bra ekteskap, noe som er sant, men som var vanskelig å si fordi jeg vet hun ble såret. Klart jeg tenker mye på henne enda og klart jeg angrer innimellom og fantaserer litt om hva som kunne blitt. Men jeg er trofast og har lovet konen å være det, så da er jeg det. Men kjenner også på at jeg savner spenningen hun andre ga meg og ikke minst den intense kjemien vi hadde. Men valget er tatt. Ville bare høre hva andre ville gjort og evt hvordan har dere taklet det i etterkant. trådstarter Anonymkode: ee5b6...47a Hva andre hadde gjort er klinkende likegyldig, det er ditt liv ditt ekteskap. Du burde ha avsluttet det tidligere, siden du savner kjemien og den flørtende tonen må dette ha pågått en stund. Alle som har et godt forhold og er redd for å ødelegge det avslutter slike ting før de har begynt. Hvilken nytte vil du ha av det hvis noen skriver de hadde kjørt på? Anonymkode: 388a0...0c0 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #24 Skrevet 20. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva andre hadde gjort er klinkende likegyldig, det er ditt liv ditt ekteskap. Du burde ha avsluttet det tidligere, siden du savner kjemien og den flørtende tonen må dette ha pågått en stund. Alle som har et godt forhold og er redd for å ødelegge det avslutter slike ting før de har begynt. Hvilken nytte vil du ha av det hvis noen skriver de hadde kjørt på? Anonymkode: 388a0...0c0 Ikke så krass er du snill. Det har ikke "pågått" lenge nei. Og kanskje kunne det vært stoppet før men jeg lot meg da sjarmere av damen og ble litt oppslukt. Det viktigste er da at jeg gjorde det rette? Har ingen nytte om noen skriver kjør på for valget er jo tatt, så jeg spør ikke for å få råd. Jeg spør fordi jeg syns det er en interessant hendelse og interessant hvordan andre mennesker ville håndtert det. Det påvirker ikke mitt valg. TS Anonymkode: ee5b6...47a 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #25 Skrevet 21. juli 2018 Jeg skal snart gå til sengs med den 20 år gamle eldre deilige sjefen min !! Og at han har kone hjemme driter jeg i ! Anonymkode: 51d6e...8af
T-Rex Skrevet 21. juli 2018 #26 Skrevet 21. juli 2018 On 7/19/2018 at 10:11 PM, AnonymBruker said: Hun sender meldinger som er flørtende i tonen. Hun lurer på hvor du er, hva du driver med og om når dere tilfeldigvis ses neste gang. Dere har blitt litt kjent fordi du gjorde et oppdrag for henne. Du syns hun er pen, søt, nydelig, hyggelig. Du er sjarmert av henne, lar deg smigre, men du er gift og ekteskapet er bra. Hvordan ville du tenkt om situasjonen? Ville du vært med på flørten en stund, for så å kutte henne ut? Hvor langt ville du trukket det ut? Ville du latt deg friste og møtt henne en kveld? Ville du vært anstendig og ryddig og avvist henne med konen som grunn, men gått og kjent på angeren rive en god stund? Og ville du gått og håpt på å se henne igjen? mvh mann i slik situasjon Anonymkode: ee5b6...47a Jeg ville tenkt at dette vil jeg jammen spørre KGs brukere om. På Kvinneguidens forum er det sikkert mange menn i min situasjon, som jeg kan spørre om råd. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #27 Skrevet 21. juli 2018 Jeg er kvinne og ser dessverre ofte hvor lett det er å vippe menn av pinnen. Er ikke ute etter noen for jeg har den jeg elsker, men å flørte gjør jeg. Svake menn som lar seg distrahere av vakre kvinner er ikke noe jeg ville gått etter som singel. Anonymkode: e6c2d...219
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #28 Skrevet 21. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og ser dessverre ofte hvor lett det er å vippe menn av pinnen. Er ikke ute etter noen for jeg har den jeg elsker, men å flørte gjør jeg. Svake menn som lar seg distrahere av vakre kvinner er ikke noe jeg ville gått etter som singel. Anonymkode: e6c2d...219 Der er vi ulike. Svake menn som lar seg kontrollere og oppdras av kona er ikke noe jeg ville ha gått etter dersom jeg var singel. Veldig merkelig at det er helt greit for så mange at mannen har hatt sex med andre før han går inn i et forhold, men etterpå er det bom stopp. Man bør være konsekvent; det man velger, bevarer man, ellers ødelegger man hverandre. Anonymkode: d568b...d67
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #29 Skrevet 21. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der er vi ulike. Svake menn som lar seg kontrollere og oppdras av kona er ikke noe jeg ville ha gått etter dersom jeg var singel. Veldig merkelig at det er helt greit for så mange at mannen har hatt sex med andre før han går inn i et forhold, men etterpå er det bom stopp. Man bør være konsekvent; det man velger, bevarer man, ellers ødelegger man hverandre. Anonymkode: d568b...d67 Så hvis du innleder et forhold til en mann som var lett å vippe av pinnen så vil han trolig bli like lett å vippe av over neste vakre kvinne. Anonymkode: e6c2d...219
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #30 Skrevet 21. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvis du innleder et forhold til en mann som var lett å vippe av pinnen så vil han trolig bli like lett å vippe av over neste vakre kvinne. Anonymkode: e6c2d...219 Jepp!! Anonymkode: d568b...d67
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #31 Skrevet 21. juli 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvis du innleder et forhold til en mann som var lett å vippe av pinnen så vil han trolig bli like lett å vippe av over neste vakre kvinne. Anonymkode: e6c2d...219 Kom igjen, mener du virkelig at du klarer å tenne på en som ikke liker damer? Som har slått av hele den delen av seg selv? Anonymkode: d568b...d67
T-Rex Skrevet 21. juli 2018 #32 Skrevet 21. juli 2018 16 minutter siden, AnonymBruker said: Kom igjen, mener du virkelig at du klarer å tenne på en som ikke liker damer? Som har slått av hele den delen av seg selv? Anonymkode: d568b...d67 Det er grader av hvor mye de sikler.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #33 Skrevet 21. juli 2018 3 minutter siden, T-Rex skrev: Det er grader av hvor mye de sikler. Nå var det ikke deg jeg spurte. Uansett, her er det snakk om en kvinne som over tid har vist ekstrem interesse, og han har lyst på henne. Det er ikke snakk om at han krasjer i en vegg eller kjører av veien hver gang en hvilken som helst dame spankulerer forbi. Synes folk drar ting helt utav proporsjoner her. Forrige side var det en som diktet opp en historie om at kona ikke ønsket sex. Anonymkode: d568b...d67
T-Rex Skrevet 21. juli 2018 #34 Skrevet 21. juli 2018 Just now, AnonymBruker said: Nå var det ikke deg jeg spurte. Uansett, her er det snakk om en kvinne som over tid har vist ekstrem interesse, og han har lyst på henne. Det er ikke snakk om at han krasjer i en vegg eller kjører av veien hver gang en hvilken som helst dame spankulerer forbi. Synes folk drar ting helt utav proporsjoner her. Forrige side var det en som diktet opp en historie om at kona ikke ønsket sex. Anonymkode: d568b...d67 Jeg svarte likevel.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #35 Skrevet 21. juli 2018 1 time siden, T-Rex skrev: Jeg ville tenkt at dette vil jeg jammen spørre KGs brukere om. På Kvinneguidens forum er det sikkert mange menn i min situasjon, som jeg kan spørre om råd. Selvfølgelig er det det. Eller får de «mennene i hans situasjon» ikke lov til å være her inne heller? Anonymkode: d568b...d67
Bubo Skrevet 21. juli 2018 #36 Skrevet 21. juli 2018 Jeg ville føle meg smigret men samtidig lurt på om hun bare tullet med meg. Jeg hadde fortsatt flørten for å finne ut. Da det her er forutsatt at ekteskapet er bra, vil jeg som oppegående godt voksen mann ikke ta sjansen på å ødelegge det. Hvis forutsetningene er annerledes bir muligens svaret annerledes 🤔
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #37 Skrevet 21. juli 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal snart gå til sengs med den 20 år gamle eldre deilige sjefen min !! Og at han har kone hjemme driter jeg i ! Anonymkode: 51d6e...8af Du eier ikke moral eller empatiske evner. Din type kvinne tenker bare på deg selv. Utroskap er ødeleggende for den bedratte og ev. barna. Anonymkode: b5831...c29
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #38 Skrevet 21. juli 2018 Denne kvinne som flørter med hensikter med en gift mann skulle jeg ikke gi mye for. Dårlig moral. Og utrolig egoistisk og slemt. Anonymkode: b5831...c29 1
Zienna Skrevet 22. juli 2018 #39 Skrevet 22. juli 2018 På 20.07.2018 den 19.37, AnonymBruker skrev: Så du ga ikke etter? Har du noen gang angret på at du ikke gikk videre med beileren din? Enig i at samliv er en bestemmelse. TS Anonymkode: ee5b6...47a De aller fleste gifte/samboende opplever oppmerksomhet fra andre, og oftere enn de fleste aner. Sosiale medier har gjort det enda enklere enn før. Oppmerksomhet er avhengig av hvilke signaler man gir til omverdenene. Er man f.eks. ofte ute sammen med bare venner, og uten partner, oppfattes dette ofte som et signal om at man er mer villig enn den som alltid går leiende sammen med ektefellen. Noen forstår heller ikke at flørt ikke nødvendigvis innebærer noe mer. Jeg har aldri gitt etter, i den forstand at jeg har innledet et forhold med noen. Men jeg har blitt betatt av menn opptil flere ganger etter at jeg ble gift. Det har alltid gått over. Har en flott mann, på alle vis. Felles barn og felles mål. Jeg risikerer ikke framtiden min for et kortvarig eventyr. Det gjelder bare å bestemme seg for det.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #40 Skrevet 22. juli 2018 1 time siden, Zienna skrev: De aller fleste gifte/samboende opplever oppmerksomhet fra andre, og oftere enn de fleste aner. Sosiale medier har gjort det enda enklere enn før. Oppmerksomhet er avhengig av hvilke signaler man gir til omverdenene. Er man f.eks. ofte ute sammen med bare venner, og uten partner, oppfattes dette ofte som et signal om at man er mer villig enn den som alltid går leiende sammen med ektefellen. Noen forstår heller ikke at flørt ikke nødvendigvis innebærer noe mer. Jeg har aldri gitt etter, i den forstand at jeg har innledet et forhold med noen. Men jeg har blitt betatt av menn opptil flere ganger etter at jeg ble gift. Det har alltid gått over. Har en flott mann, på alle vis. Felles barn og felles mål. Jeg risikerer ikke framtiden min for et kortvarig eventyr. Det gjelder bare å bestemme seg for det. Veldig godt sagt! 👌 (...og godt å høre det går over!) TS Anonymkode: ee5b6...47a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå