AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Hun sender meldinger som er flørtende i tonen. Hun lurer på hvor du er, hva du driver med og om når dere tilfeldigvis ses neste gang. Dere har blitt litt kjent fordi du gjorde et oppdrag for henne. Du syns hun er pen, søt, nydelig, hyggelig. Du er sjarmert av henne, lar deg smigre, men du er gift og ekteskapet er bra. Hvordan ville du tenkt om situasjonen? Ville du vært med på flørten en stund, for så å kutte henne ut? Hvor langt ville du trukket det ut? Ville du latt deg friste og møtt henne en kveld? Ville du vært anstendig og ryddig og avvist henne med konen som grunn, men gått og kjent på angeren rive en god stund? Og ville du gått og håpt på å se henne igjen? mvh mann i slik situasjon Anonymkode: ee5b6...47a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 Oi, denne burde vel ligge under vennskap og sos relasjoner. Legger den der og. Beklager. Anonymkode: ee5b6...47a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 Heldigvis er forholdet til meg og kona bunnsolid. Hun elsker meg og jeg elsker henne. Så jeg vet hun aldri ville tilgitt meg eller seg om jeg ikke benyttet sjansen til å ligge med en nydelig 20 år yngre dame. Anonymkode: 66e6e...44c 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #4 Skrevet 19. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Heldigvis er forholdet til meg og kona bunnsolid. Hun elsker meg og jeg elsker henne. Så jeg vet hun aldri ville tilgitt meg eller seg om jeg ikke benyttet sjansen til å ligge med en nydelig 20 år yngre dame. Anonymkode: 66e6e...44c What?! Anonymkode: ee5b6...47a 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #5 Skrevet 19. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: What?! Anonymkode: ee5b6...47a Tenker det var sarkasme/ironi. Anonymkode: 1a669...70c 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #6 Skrevet 19. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heldigvis er forholdet til meg og kona bunnsolid. Hun elsker meg og jeg elsker henne. Så jeg vet hun aldri ville tilgitt meg eller seg om jeg ikke benyttet sjansen til å ligge med en nydelig 20 år yngre dame. Anonymkode: 66e6e...44c Det tenker jeg og. Er kvinne. Det eneste jeg ville bekymret meg for, er den unge damen. Om hun er forelsket og blir skuffet over bare sex. Ville ha vært tydelig på at det kun er aktuelt for et seksuelt forhold. Anonymkode: d568b...d67
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #7 Skrevet 19. juli 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heldigvis er forholdet til meg og kona bunnsolid. Hun elsker meg og jeg elsker henne. Så jeg vet hun aldri ville tilgitt meg eller seg om jeg ikke benyttet sjansen til å ligge med en nydelig 20 år yngre dame. Anonymkode: 66e6e...44c Og hun får ligge med en tyve år yngre nydelig mann også da, regner jeg med? Anonymkode: 3de5b...a25 7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #8 Skrevet 19. juli 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun sender meldinger som er flørtende i tonen. Hun lurer på hvor du er, hva du driver med og om når dere tilfeldigvis ses neste gang. Dere har blitt litt kjent fordi du gjorde et oppdrag for henne. Du syns hun er pen, søt, nydelig, hyggelig. Du er sjarmert av henne, lar deg smigre, men du er gift og ekteskapet er bra. Hvordan ville du tenkt om situasjonen? Ville du vært med på flørten en stund, for så å kutte henne ut? Hvor langt ville du trukket det ut? Ville du latt deg friste og møtt henne en kveld? Ville du vært anstendig og ryddig og avvist henne med konen som grunn, men gått og kjent på angeren rive en god stund? Og ville du gått og håpt på å se henne igjen? mvh mann i slik situasjon Anonymkode: ee5b6...47a Det er da ikke en unormal situasjon? Normale folk oppførere seg med respekt for kona/mannen/hovedfamilien sin. Såklart er det normalt å få følelser osv utenfor ekteskapet - da unngår man personen, kutter kontakten og viser familien din respekt og kjærlighet. Gjør det du ville at kona di skulle gjort i samme situasjon. Herre min hatt Anonymkode: 2788d...719 10
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #9 Skrevet 19. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da ikke en unormal situasjon? Normale folk oppførere seg med respekt for kona/mannen/hovedfamilien sin. Såklart er det normalt å få følelser osv utenfor ekteskapet - da unngår man personen, kutter kontakten og viser familien din respekt og kjærlighet. Gjør det du ville at kona di skulle gjort i samme situasjon. Herre min hatt Anonymkode: 2788d...719 Ingen grunn til "herre min hatt"! Jeg hører hva du sier og har allerede tatt et valg. Jeg spør av nysgjerrighet på hva andre ville gjort i denne situasjonen Anonymkode: ee5b6...47a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #10 Skrevet 19. juli 2018 Før dere spinner videre: Jeg har tatt mitt valg har jeg sagt. Jeg har avvist henne jenta. Pent og forsiktig sa jeg at vi må la det hele ligge. Sa til og med at jeg er i et bra ekteskap, noe som er sant, men som var vanskelig å si fordi jeg vet hun ble såret. Klart jeg tenker mye på henne enda og klart jeg angrer innimellom og fantaserer litt om hva som kunne blitt. Men jeg er trofast og har lovet konen å være det, så da er jeg det. Men kjenner også på at jeg savner spenningen hun andre ga meg og ikke minst den intense kjemien vi hadde. Men valget er tatt. Ville bare høre hva andre ville gjort og evt hvordan har dere taklet det i etterkant. trådstarter Anonymkode: ee5b6...47a 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #11 Skrevet 19. juli 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hun får ligge med en tyve år yngre nydelig mann også da, regner jeg med? Anonymkode: 3de5b...a25 Sånn kan det være. Men hvis en person virkelig tenner på at partneren har sex med andre, så er det ofte mer ønskelig, enn å selv ha muligheten. Anonymkode: d568b...d67
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #12 Skrevet 19. juli 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Det tenker jeg og. Er kvinne. Det eneste jeg ville bekymret meg for, er den unge damen. Om hun er forelsket og blir skuffet over bare sex. Ville ha vært tydelig på at det kun er aktuelt for et seksuelt forhold. Anonymkode: d568b...d67 Ts er 55-60 år (han er visst ikke helt sikker selv). Damen, eller jenta som han kaller henne, er da 35-40 siden hun er 20 år yngre enn han. Anonymkode: 1a669...70c 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #13 Skrevet 19. juli 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts er 55-60 år (han er visst ikke helt sikker selv). Damen, eller jenta som han kaller henne, er da 35-40 siden hun er 20 år yngre enn han. Anonymkode: 1a669...70c Ja, men ødelegger det poenget? Det å bli forelsket er noe man kan oppleve i alle aldere. Det å føle seg snytt er også noe man kan oppleve i alle aldere. Anonymkode: d568b...d67
Zienna Skrevet 20. juli 2018 #14 Skrevet 20. juli 2018 Kjenner meg igjen i situasjonen, bare at jeg er kvinne. Traff min "beiler" , en ung og kjekk mann, via jobben. Gjennom årene har det vært flere som ham. Jeg mener at samliv er noe man bestemmer seg for.
Resignert Skrevet 20. juli 2018 #15 Skrevet 20. juli 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Før dere spinner videre: Jeg har tatt mitt valg har jeg sagt. Jeg har avvist henne jenta. Pent og forsiktig sa jeg at vi må la det hele ligge. Sa til og med at jeg er i et bra ekteskap, noe som er sant, men som var vanskelig å si fordi jeg vet hun ble såret. Klart jeg tenker mye på henne enda og klart jeg angrer innimellom og fantaserer litt om hva som kunne blitt. Men jeg er trofast og har lovet konen å være det, så da er jeg det. Men kjenner også på at jeg savner spenningen hun andre ga meg og ikke minst den intense kjemien vi hadde. Men valget er tatt. Ville bare høre hva andre ville gjort og evt hvordan har dere taklet det i etterkant. trådstarter Anonymkode: ee5b6...47a Tja, det kommer jo helt an på kona og ekteskapet. Om kona ikke lenger ønsker sex, f.eks, er jo en viktig faktor. Om du er frisk, aktiv, og ønsker et normalt og godt seksualliv, mens kona har mistet interessen for lenge siden, og nå er mere opptatt av helt andre ting enn det du er. Da er det etter min mening helt legitimt å vurdere samlivsbrudd, og finne ny partner med sammenfallende interesser
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #16 Skrevet 20. juli 2018 4 timer siden, Resignert skrev: Tja, det kommer jo helt an på kona og ekteskapet. Om kona ikke lenger ønsker sex, f.eks, er jo en viktig faktor. Om du er frisk, aktiv, og ønsker et normalt og godt seksualliv, mens kona har mistet interessen for lenge siden, og nå er mere opptatt av helt andre ting enn det du er. Da er det etter min mening helt legitimt å vurdere samlivsbrudd, og finne ny partner med sammenfallende interesser Hvorfor dikter du opp en historie om at kona ikke lengre ønsker sex? Det er jo bare tull å skulle måtte skille seg hver gang man har lyst på andre. Anonymkode: d568b...d67
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #17 Skrevet 20. juli 2018 17 timer siden, Zienna skrev: Kjenner meg igjen i situasjonen, bare at jeg er kvinne. Traff min "beiler" , en ung og kjekk mann, via jobben. Gjennom årene har det vært flere som ham. Jeg mener at samliv er noe man bestemmer seg for. Så du ga ikke etter? Har du noen gang angret på at du ikke gikk videre med beileren din? Enig i at samliv er en bestemmelse. TS Anonymkode: ee5b6...47a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #18 Skrevet 20. juli 2018 Jeg ville sendt hun tilbake til pappaen sin Anonymkode: 264b9...7c4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #19 Skrevet 20. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sendt hun tilbake til pappaen sin Anonymkode: 264b9...7c4 Dere svarer så mye rart. En mann så gammel som meg skjønner ikke hverken humoren eller hva som menes.....😛 Anonymkode: ee5b6...47a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #20 Skrevet 20. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ville sendt hun tilbake til pappaen sin Anonymkode: 264b9...7c4 Hvem av dem? Anonymkode: 1a669...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå