AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Mamma døde for noen år siden, og et halvt år senere fikk vi vite at stefaren vår har vært, er, pedofil og har begått overgrep og voldtekter mot flere jenter under 10 år.. Han var først siktet og det var en lang etterforskning, og nå dømt, men ennå ikke fengslet. Jeg vet egentlig veldig lite fordi jeg teknisk sett ikke er berørt i saken, men vet litt fordi jeg kjenner noen som er berørt. Det er bare så jævlig. Jeg har ingen kontakt med stefar, har ikke hatt det siden dagen han ble tatt av politiet. Jeg er så glad mamma slipper å oppleve dette, men jeg har tusen spørsmål i hodet som jeg aldri får svar på. Skulle ønske hun var her så jeg kunne snakket med henne, men da hadde hun også visst alt... Det har gått snart to år nå, og jeg kommer liksom ikke videre. Jeg er bitter. Jeg får tunge øyeblikk der jeg ikke klarer å ta del i/leve meg inn i andres «bekymringsløse» prat om løst og fast. Og det er liksom ikke bare noe man slenger ut for å forklare hvorfor man føler seg litt sliten og nedfor, «nei, jeg tenker bare på at mammaen min er død og at stefaren min var en overgriper de 15 siste årene av livet hennes uten at hun visste det!» liksom.... Det er bare så jævlig og jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Noen som har opplevd lignende? Hvordan gå videre? Hvordan «akseptere» at det var sånn det ble? Anonymkode: c3eca...ffe
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 Moderator må gjerne slette denne, da overskriften ble helt tull. Har laget nytt innlegg. TS Anonymkode: c3eca...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå