Gå til innhold

Kattunge som er enormt rolig og bare vil kose.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle :)

Jeg bestemte meg for å skaffe meg rasekatt, da katten jeg skal ha skal være en real innekatt. «Problemet» er det at kattungen følger etter meg overalt og ikke er så glad i å leke. Hun vil bare ligge i sofaen og kose dag og og dag inn. Og, hun er en skikkelig mammadalt og følger etter meg overalt, tilogmed på do. Jeg har sett at venninnene mine sine kattunger er helt gale og løper rundt og leker hele tiden, dette gjør aldri min.. Jeg er VELDIG fornøyd med katten, er bare redd hun kjeder seg siden hun bare vil ligge i sofaen og kose..? :) 

Anonymkode: 17a4c...650

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😍

Anonymkode: 6b0b6...be2

AnonymBruker
Skrevet

Åssen pus er det. Jeg vil også ha en sånn!

Anonymkode: 9038c...044

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Anthrax skrev:

Ragdoll?

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åssen pus er det. Jeg vil også ha en sånn!

Anonymkode: 9038c...044

Så dere tror alt er greit selvom hun ikke vil leke noe særlig? :) Det er en Exotic, utrolig skjønne! Men, lurer på om det er oppdretteren som har gjort henne så omgjengelig! :)

AnonymBruker
Skrevet

Sånn blir de! Hehe :)

AnonymBruker
Skrevet

Min er ikke renraset men var også sånn og er fortsatt sånn. Elsker det! Rolig og behagelig å ha i hus. Aldri vært spesielt leken og har vært slik fra den dagen jeg fikk han.

Nå i varmen så er det ikke så herlig da. For katten skal ligge inntil meg fra morgen til kveld. Så det blir så varmt og klamt til slutt. Nytter ikke å dytte vekk katten heller, for han nekter å gå vekk ifra meg. Godt å ha om vinteren da, for han varmer beina mine når jeg er kald. 😍

Anonymkode: ec89e...c79

AnonymBruker
Skrevet

Kunne ha vært min! Den er huskatt, men var også sånn når den var kattunge! Sov, kosa, dilta etter meg ( ja, det gjør den forsåvidt nå også, om den er inne), spiste og kassa....

katter er like forskjellige som mennesker. Men om det er innekatt, så prøv å aktiver den med noe leker. Prøv gjerne leker der katten må tenke litt selv. Det finnes masse sånne leker på markedet, og spill ball med den, vipper er også populært.

gratulerer med ny venn og lykke til!

Anonymkode: 80c98...572

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ha vært min! Den er huskatt, men var også sånn når den var kattunge! Sov, kosa, dilta etter meg ( ja, det gjør den forsåvidt nå også, om den er inne), spiste og kassa....

katter er like forskjellige som mennesker. Men om det er innekatt, så prøv å aktiver den med noe leker. Prøv gjerne leker der katten må tenke litt selv. Det finnes masse sånne leker på markedet, og spill ball med den, vipper er også populært.

gratulerer med ny venn og lykke til!

Anonymkode: 80c98...572

Hva er vipper? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...