Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2002 #1 Del Skrevet 16. august 2002 Hei... Jeg har veldig fet hud, spesiellt i området rundt nesen og i panna mi... Noe som ikke er spesielt pent...er det noen kremer man kan bruke mot dette eller har dere noen andre gode råd? Hilsen meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 16. august 2002 #2 Del Skrevet 16. august 2002 Heipådeg! Det er flere kremer / make-up kremer som matter ned huden. Husker dessverre ikke navn o.l. på de, men jeg har samme problemet selv med T-sonen, altså fet hud ved nese og panne. Jeg var på Cliniques stand på Glasmagasinet i Oslo forrige helg og fikk en hudanalyse der. Vet at de fleste Esthetique-parfymerier kan tilby dette og evt. en prøve eller to. Snakk med dem. De fleste har utdannelse/erfaring som hudterapeuter / make-up artister og vet råd. Det du sannsynlig får tips om er å bruke en mindre fet krem i T-sonen og en "vanlig" fuktighetskrem i resten av ansiktet. Jeg holder meg forøvrig til kremer som ikke er så fete og pudrer nese, kinn og panne.... Hjelper en liiiiiten stund :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2002 #3 Del Skrevet 16. august 2002 Du bør vel få deg produkter for blandingshud. Selv hender det jeg bruker en krem på nesa som heter: "matt t zon" fra Yves Rocher. Den matter ned de feite/blanke områdene og resultet ses med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2002 #4 Del Skrevet 17. august 2002 Takk for fine tips... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå