AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Hvordan finner man en spesifikk person på Tinder? Jeg vet at han har fått meg opp, men jeg har ikke fått han iløpet av den uken jeg har "lett". Jeg ønsker at det hadde gått an å søke, men tror ikke at det går? Vil gjerne matche med han, men det er jo litt vanskelig når Tinder ikke viser meg han Det kan hende at det har gått litt fort i svingene en gang, og at jeg derfor har sveipet forbi. Går det an å "starte på nytt", eller vil jeg aldri få opp de samme guttene etter at jeg har sveipa dem? Noen som vet? : ) Anonymkode: c420a...716
Kreator Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 Aller først; uavhengig av om han sveipet deg vekk så vil han kunne dukke opp hos deg. Hvis han har dukket opp og du har sveipet han vekk, så vil han dukke opp igjen, men litt vanskelig å si når. Når jeg var mest aktiv virket det som det tok ca fire-fem uker før "rotasjonen" begynte å bli kjent. Det samme gjelder også for de du sveiper vekk; de dukker opp igjen etterhvert. Utover det så kan du slette profilen din og lage en ny. Da er alle "fresh" igjen, og da er det bare å sveipe i vei til du ser han. Tinder begrenser vel til 100 "sveip høyre" om dagen med mindre du betaler. Men hvis det er akkurat han du er ute etter så burde du da klare å finne han i løpet av sveipingen. Men fort gjort å sveipe feil da når det er så mange! Igjen, betaler du så kan du "angre" siste du sveipa vekk. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 15 minutter siden, Kreator skrev: Aller først; uavhengig av om han sveipet deg vekk så vil han kunne dukke opp hos deg. Hvis han har dukket opp og du har sveipet han vekk, så vil han dukke opp igjen, men litt vanskelig å si når. Når jeg var mest aktiv virket det som det tok ca fire-fem uker før "rotasjonen" begynte å bli kjent. Det samme gjelder også for de du sveiper vekk; de dukker opp igjen etterhvert. Utover det så kan du slette profilen din og lage en ny. Da er alle "fresh" igjen, og da er det bare å sveipe i vei til du ser han. Tinder begrenser vel til 100 "sveip høyre" om dagen med mindre du betaler. Men hvis det er akkurat han du er ute etter så burde du da klare å finne han i løpet av sveipingen. Men fort gjort å sveipe feil da når det er så mange! Igjen, betaler du så kan du "angre" siste du sveipa vekk. Åååh, kan man bare sveipe bort 100 om dagen? 😮 Kanskje jeg får installere på nytt. Men da må vel han også velge meg på nytt? : / Anonymkode: c420a...716
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #4 Skrevet 19. juli 2018 Hvis du vet hvor gammel han er kan du begrense aldersgruppen til hans alder, da begrenser du jo utvalget kraftig og da vil han nok dukke opp fortere... Anonymkode: bec80...81e
Kreator Skrevet 19. juli 2018 #5 Skrevet 19. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Åååh, kan man bare sveipe bort 100 om dagen? 😮 Kanskje jeg får installere på nytt. Men da må vel han også velge meg på nytt? : / Anonymkode: c420a...716 Nei, du kan sveipe HØYRE (dvs "like") maks 100 ganger om dagen, men ubegrenset antall til venstre ("nei takk"), så bare å sette i gang så finner du han. Hvis du vet han har liket deg allerede så forsvinner den liken ja, så da er du avhengig av at du dukker opp hos han igjen. Men hvis han er ganske aktiv, så er antallet nye potensielle kvinner i et begrenset geografisk område helt håndterbart for de fleste menn, så han ser deg nok (igjen) ganske snart hvis du lager en ny profil. Glemte å si det i sted, men man kan lage en "link" i Tinder som man kan dele også slik at spesielt interesserte kan gå rett inn på profilen uten å vente (hvis de har linken). Men dette er lite brukt. Og har ingenting med det du lurer på å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #6 Skrevet 19. juli 2018 20 minutter siden, Kreator skrev: Aller først; uavhengig av om han sveipet deg vekk så vil han kunne dukke opp hos deg. Hvis han har dukket opp og du har sveipet han vekk, så vil han dukke opp igjen, men litt vanskelig å si når. Når jeg var mest aktiv virket det som det tok ca fire-fem uker før "rotasjonen" begynte å bli kjent. Det samme gjelder også for de du sveiper vekk; de dukker opp igjen etterhvert. Utover det så kan du slette profilen din og lage en ny. Da er alle "fresh" igjen, og da er det bare å sveipe i vei til du ser han. Tinder begrenser vel til 100 "sveip høyre" om dagen med mindre du betaler. Men hvis det er akkurat han du er ute etter så burde du da klare å finne han i løpet av sveipingen. Men fort gjort å sveipe feil da når det er så mange! Igjen, betaler du så kan du "angre" siste du sveipa vekk. Sikker på at det går ant å lage ny for å begynne på nytt? googlet det.. og over alt så står det at det er umulig. Da må du ihvertfall ha et nytt og ubrukt telefonnummer... Anonymkode: bf146...6ea
Kreator Skrevet 19. juli 2018 #7 Skrevet 19. juli 2018 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker said: Sikker på at det går ant å lage ny for å begynne på nytt? googlet det.. og over alt så står det at det er umulig. Da må du ihvertfall ha et nytt og ubrukt telefonnummer... Anonymkode: bf146...6ea Hvis du har logget inn med feks Facebook tidligere, så lag en ny profil med mobilnummeret ditt. Selv om Tinder også bruker Facebook for å sjekke mobilnummeret ditt, så vil profilen da være fersk. I tillegg så ser det ut som Facebook i tillegg ikke viser felles venner hvis du bruker mobilnummerlogin. Det var i hvertfall slik det funket da jeg testet disse tingene (for en god stund siden). Evt omvendt hvis du allerede HAR brukt mobilnummeret til profilen. Da kan du lage en med Facebook loginen din. Forøvrig trodde jeg å slette profilen og lage en ny en burde være nok. Og med de nye reglene for GDPR - hvor man som europeer kan kreve at ALLE lagrede data slettes - så burde det i hvertfall være mulig Å KREVE å bli "resatt", uten at det nødvendigvis hjelper deg kortsiktig. Endret 19. juli 2018 av Kreator
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #8 Skrevet 19. juli 2018 12 minutter siden, Kreator skrev: Hvis du har logget inn med feks Facebook tidligere, så lag en ny profil med mobilnummeret ditt. Selv om Tinder også bruker Facebook for å sjekke mobilnummeret ditt, så vil profilen da være fersk. I tillegg så ser det ut som Facebook i tillegg ikke viser felles venner hvis du bruker mobilnummerlogin. Det var i hvertfall slik det funket da jeg testet disse tingene (for en god stund siden). Evt omvendt hvis du allerede HAR brukt mobilnummeret til profilen. Da kan du lage en med Facebook loginen din. Forøvrig trodde jeg å slette profilen og lage en ny en burde være nok. Og med de nye reglene for GDPR - hvor man som europeer kan kreve at ALLE lagrede data slettes - så burde det i hvertfall være mulig Å KREVE å bli "resatt", uten at det nødvendigvis hjelper deg kortsiktig. jeg har med mobillogin. Prøvde en ny med facebook og måtte da legge til mobilummer også, og da var jeg jo like langt.... Anonymkode: bf146...6ea
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #9 Skrevet 19. juli 2018 prøvde igjen nå. Går ikke. Må legge inn mobilnummer, også for facebook-login. Derfor valgte jeg mobilnummer-login. Fordi jeg ønsker ikke tinder knyttet til facebook. Anonymkode: bf146...6ea
Kreator Skrevet 19. juli 2018 #10 Skrevet 19. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: prøvde igjen nå. Går ikke. Må legge inn mobilnummer, også for facebook-login. Derfor valgte jeg mobilnummer-login. Fordi jeg ønsker ikke tinder knyttet til facebook. Anonymkode: bf146...6ea Da jeg testet brukte jeg Facebook login for Tinder. Slettet profilen og registrerte meg på nytt med mobilnummer. Alt fungerte som en splitter ny profil da. I verste fall funker det ikke andre veien da. Men du har slettet den gamle profilen før du prøver? Tipper Tinder forsøker å unngå at folk at flere aktive profiler samtidig.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #11 Skrevet 19. juli 2018 1 minutt siden, Kreator skrev: Da jeg testet brukte jeg Facebook login for Tinder. Slettet profilen og registrerte meg på nytt med mobilnummer. Alt fungerte som en splitter ny profil da. I verste fall funker det ikke andre veien da. Men du har slettet den gamle profilen før du prøver? Tipper Tinder forsøker å unngå at folk at flere aktive profiler samtidig. Tørr ikke å slette i tilfelle jeg ikke får laget ny. Anonymkode: bf146...6ea
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #12 Skrevet 19. juli 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du vet hvor gammel han er kan du begrense aldersgruppen til hans alder, da begrenser du jo utvalget kraftig og da vil han nok dukke opp fortere... Anonymkode: bec80...81e Ja, jeg vet hvor gammel han er og hvilket bilde han bruker. Jeg har prøvd å ha riktig aldersgruppe, og jeg har prøv å ha liten stedsradius når jeg vet at han er i nærheten. Forstår ikke hvorfor det ikke treffer! Mistenker at jeg har sveipet han bort med et uhell, men skulle gjerne hatt han tilbake Anonymkode: c420a...716
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #13 Skrevet 19. juli 2018 5 minutter siden, Kreator skrev: Da jeg testet brukte jeg Facebook login for Tinder. Slettet profilen og registrerte meg på nytt med mobilnummer. Alt fungerte som en splitter ny profil da. I verste fall funker det ikke andre veien da. Men du har slettet den gamle profilen før du prøver? Tipper Tinder forsøker å unngå at folk at flere aktive profiler samtidig. Det skal jo egentlig ikke være nødvendig og slette nåværende profil. Fordi facebook er ubrukt og mobilnummeret mitt er ikke lagret hos facebook. Så facebook-login vil da være en helt ny bruker som ikke er knyttet til verken gamle tinder kontoen eller mobilnummeret mitt. Har også prøvd tinder på nettbrett og en annen telefon. Samme greia, må legge inn mobilnummer etter å ha logget inn med facebook. Anonymkode: bf146...6ea
Kreator Skrevet 19. juli 2018 #14 Skrevet 19. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det skal jo egentlig ikke være nødvendig og slette nåværende profil. Fordi facebook er ubrukt og mobilnummeret mitt er ikke lagret hos facebook. Så facebook-login vil da være en helt ny bruker som ikke er knyttet til verken gamle tinder kontoen eller mobilnummeret mitt. Har også prøvd tinder på nettbrett og en annen telefon. Samme greia, må legge inn mobilnummer etter å ha logget inn med facebook. Anonymkode: bf146...6ea Det du sier kan jo ikke stemme. Hvis det hadde stemt så hadde det jo bare vært å registrere en ny konto med FB kontoen din, ferdig. Når du sier det ikke fungerer så må det bety at FB vet at du allerede har en konto basert på mobilnummeret ditt? Forøvrig har jo FB mobilnummeret til de fleste av oss, fordi Messenger også har blitt veldig vanlig å bruke. At du bruker et annet device har ingenting å så; dette her er knyttet til Facebookkontoen din på en eller annen måte, også når du bruker mobilnummerloginen din tydeligvis. Men har ikke så mange fler tips jeg, utover at det du hevder å ha gjort og å vite umulig kan stemme.
coronagirl Skrevet 19. juli 2018 #15 Skrevet 19. juli 2018 (endret) -... Endret 19. juli 2018 av coronagirl
coronagirl Skrevet 19. juli 2018 #16 Skrevet 19. juli 2018 ...... Jeg er i samme situasjon (?) Nå liksom
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #17 Skrevet 19. juli 2018 16 minutter siden, Kreator skrev: Det du sier kan jo ikke stemme. Hvis det hadde stemt så hadde det jo bare vært å registrere en ny konto med FB kontoen din, ferdig. Når du sier det ikke fungerer så må det bety at FB vet at du allerede har en konto basert på mobilnummeret ditt? Forøvrig har jo FB mobilnummeret til de fleste av oss, fordi Messenger også har blitt veldig vanlig å bruke. At du bruker et annet device har ingenting å så; dette her er knyttet til Facebookkontoen din på en eller annen måte, også når du bruker mobilnummerloginen din tydeligvis. Men har ikke så mange fler tips jeg, utover at det du hevder å ha gjort og å vite umulig kan stemme. Kanskje facebook har lagret det? Hadde nummeret før, men jeg slettet det. Har messenger.. Jeg har prøvd å lage ny, uten at det går. Havner rett inn på å legg inn nummer etter å ha koblet med facebook. Anonymkode: bf146...6ea
Kreator Skrevet 19. juli 2018 #18 Skrevet 19. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kanskje facebook har lagret det? Hadde nummeret før, men jeg slettet det. Har messenger.. Jeg har prøvd å lage ny, uten at det går. Havner rett inn på å legg inn nummer etter å ha koblet med facebook. Anonymkode: bf146...6ea Ser faktisk ut som Tinder oppdaterte registreringsrutinene sine denne måneden, slik at det nå har blitt vanskeligere. Gjorde et lite Google søk for deg. De gjeldende tipsene nå ser ut til enten å bruke et annet telefonnummer; du kan bruke fasttelefon og si at du ikke har mottatt noen sms, så ringer en robot deg opp i steden. Men kanskje enklere; lag deg en NY emailadresse på en av de mange tjenestene som tilbyr dette. Lag deg deretter en ny (fake) Facebookprofil. Litt usikker på hva som skjer når du da oppgir samme mobilnummer som din vanlige konto, men ut i fra informasjonen som på linken under så ser det ut som det skal funke: https://www.swipehelper.com/2018/05/10/tinder-without-facebook-account-pros-cons-sign-up-phone-number/
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #19 Skrevet 19. juli 2018 2 minutter siden, Kreator skrev: Ser faktisk ut som Tinder oppdaterte registreringsrutinene sine denne måneden, slik at det nå har blitt vanskeligere. Gjorde et lite Google søk for deg. De gjeldende tipsene nå ser ut til enten å bruke et annet telefonnummer; du kan bruke fasttelefon og si at du ikke har mottatt noen sms, så ringer en robot deg opp i steden. Men kanskje enklere; lag deg en NY emailadresse på en av de mange tjenestene som tilbyr dette. Lag deg deretter en ny (fake) Facebookprofil. Litt usikker på hva som skjer når du da oppgir samme mobilnummer som din vanlige konto, men ut i fra informasjonen som på linken under så ser det ut som det skal funke: https://www.swipehelper.com/2018/05/10/tinder-without-facebook-account-pros-cons-sign-up-phone-number/ Har en annen facebook konto som er ubrukt. Får teste den, håper det funker. For jeg vil starte på nytt. rart jeg ikke fant den linken da jeg googlet meg blå, så takk for link. Er egentlig på tinder for å finne en spesifikk fyr selv. Og er litt redd for å ha swipet feil vei. 🤣 Anonymkode: bf146...6ea
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #20 Skrevet 20. juli 2018 Hvis du vet hvem han er, kan du ille bare sende han en melding på Facebook da? hvordan vet du forresten at han har fått opp deg? Kan være at han ikke har din aldersgruppe/km avstand osv på tinder, og da vil ikke du få opp han. Anonymkode: ddfce...b63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå