AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Jeg møtte en på Tinder for ca 4 uker siden, grunnet at jeg skulle på ferie, så ble det ikke noen date får nå. Vi har snakket sammen hver dag, og har lik humor og alt klaffer liksom bak skjermen. Nå har vi planlagt en date på lørdag, dvs det planla vi for 3 uker siden 😛...men nå nærmer det seg, og jeg er nervøs for det. Tenk om vi ikke i det hele tatt har den samme kjemien IRL. Planen er at vi skal lage sushi sammen, drikke litt vin og ha en fin kveld, med overnatting......så det er ikke akkurat som at han kan dra hjem heller om kjemien ikke er på topp. I tillegg er jeg litt smånervøs for at han kan avlyse i siste liten, ,ikke at han har gitt noen tegn til det, men jeg har jo hørt om folk som gjør det. Noen gode råd til meg og min nervøsitet?? Liker han så utrolig godt, men redd jeg er så nervøs at jeg ikke kommer til å slappe av og ikke klarer å vise at jeg egentlig er den samme IRL som bak en skjerm........vurderer sterkt å ta et glass vin før han kommer....hjelp!! Har ikke datet noen på åresvis, da jeg har vært i et fast forhold frem til julen i fjor, så føler meg ute av gamet. Anonymkode: 85778...c0c
Makrron Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 Det går nok helt fint. Han er sikkert like nervøs som deg, og mulig det ikke blir så lett å slappe av med en gang, men sånn er det og det ordner seg! Og du kan godt ta deg ett glass vin før han kommer. Men hvorfor skal han overnatte når du aldri har møtt han før? Tror det ville stresset meg litt i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 1 time siden, Makrron skrev: Det går nok helt fint. Han er sikkert like nervøs som deg, og mulig det ikke blir så lett å slappe av med en gang, men sånn er det og det ordner seg! Og du kan godt ta deg ett glass vin før han kommer. Men hvorfor skal han overnatte når du aldri har møtt han før? Tror det ville stresset meg litt i hvert fall. Det er fordi vi bor såpass langt fra hverandre at å ta taxi hjem blir dyrt, og kollektiven stopper kl 24. Han har alt sagt at han kan godt sove på sofaen eller gjesteseng, så det er ikke stressende. Bare nervøs antar jeg, han virker ikke nervøs. Mulig han er det uten å si noe om det. Anonymkode: 85778...c0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå