Gå til innhold

Er dette greit å gjøre på KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det greit synes dere, å svare slik  i tråder, til en bruker som kanskje har startet sin første tråd på KG?

Sakset fra innlegg til ts i en annen tråd: "... vær så snill (og nå ber jeg deg virkelig) ; ikke opprett flere tråder? Lag heller EN tråd, der du stiller alle disse enkeltspørsmålene dine." 

Anonymkode: 02aee...629

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er et godt råd

Anonymkode: d9394...bb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det er et godt råd

Anonymkode: d9394...bb8

"Et godt råd" til en person som nettopp har startet sin første tråd på KG? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Et godt råd" til en person som nettopp har startet sin første tråd på KG? 

Er jo bare til å se bort i fra svar som har null relevans for deg?

Anonymkode: e4d49...8b7

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo bare til å se bort i fra svar som har null relevans for deg?

Anonymkode: e4d49...8b7

Det er ikke snakk om meg. Men jeg synes ikke at det er i orden å møte nye brukere på en slik måte, med spekulasjoner, beskyldninger m.m.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke snakk om meg. Men jeg synes ikke at det er i orden å møte nye brukere på en slik måte, med spekulasjoner, beskyldninger m.m.

Vi er da voksne mennesker, ny eller ikke. Får da være måte på hvor hårsår man skal være da...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Peaches skrev:

Vi er da voksne mennesker, ny eller ikke. Får da være måte på hvor hårsår man skal være da...

Voksne mennesker må da greie å oppføre seg, og la være å komme med beskyldninger!

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voksne mennesker må da greie å oppføre seg, og la være å komme med beskyldninger!

Hvis det ikke har rot i virkeligheten, er det bare å si det som det er. Hvorfor lage et problem ut av ingenting?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Peaches skrev:

Hvis det ikke har rot i virkeligheten, er det bare å si det som det er. Hvorfor lage et problem ut av ingenting?

Det hjelper ikke, fordi slike forsøplende tråd-ødeleggere fortsetter ofte med sine trollende beskyldninger i samme tråd. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Sakset fra innlegg til ts i en annen tråd: "... vær så snill (og nå ber jeg deg virkelig) ; ikke opprett flere tråder? Lag heller EN tråd, der du stiller alle disse enkeltspørsmålene dine." 

Det er ingen som har skrevet det. Jeg googlet og fant ingenting. 

Anonymkode: 0417a...c54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Innlegget som det står i er ikke slettet. Man greier ikke å finne absolutt alt gjennom google...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det greit synes dere, å svare slik  i tråder, til en bruker som kanskje har startet sin første tråd på KG?

Hvordan kan alle andre her på forumet vite om det faktisk er snakk om en splitter ny bruker / tråd, eller ikke? 

Anonymkode: 50971...4ed

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Det er en høyst sakelig kommentar. Jeg forstår ikke hvorfor du terper på at dette gjelder nye brukere, skal de vernes spesielt?

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan alle andre her på forumet vite om det faktisk er snakk om en splitter ny bruker / tråd, eller ikke? 

9 minutter siden, Overrasket skrev:

Det er en høyst sakelig kommentar. Jeg forstår ikke hvorfor du terper på at dette gjelder nye brukere, skal de vernes spesielt?

Saken er at slike spekulasjonsbeskyldninger ikke er tillatt på KG og det dessuten er avsporende og ødeleggende for trådene, i tillegg til andre negative følger.

Gjest Overrasket
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Saken er at slike spekulasjonsbeskyldninger ikke er tillatt på KG og det dessuten er avsporende og ødeleggende for trådene, i tillegg til andre negative følger.

Hva er de andre negative følgene?

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan man ikke vite. Men man trenger ikke å beskylde trådstarterne for ting.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Overrasket skrev:

Hva er de andre negative følgene?

Det kan være mye forskjellig. Det er jo opp til alle å tenke seg eventuelle andre negative følger.

Gjest Overrasket
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan være mye forskjellig. Det er jo opp til alle å tenke seg eventuelle andre negative følger.

Ok, så med andre ord ingen andre følger. Nei, jeg synes nok det er smart å oppfordre til at samme saken diskuteres i samme tråd. Det gjør det mer oversiktelig og letter å følge. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Står i en tråd om aksjetips eller noe sånt. Skrevet i dag. 

Anonymkode: aba2f...a2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunsten er å la det prelle av som vann på gåsa og tenke at det er de som skriver sånne kommentarer som har problemet. Bare å ignorere.

Anonymkode: 6bbc7...a19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...