AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Har søkt vernepleie (deltid, Kjeller), og er nr 35 på venteliste. Noen som vet hvor mange som vanligvis kommer inn fra venteliste? Etter studiestart også? Anonymkode: 0d985...6ee
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 De tar alltid inn mange fler enn det egentlig er plass til i hovedopptaket, så det er ikke så stor sjanse for at de tar inn flere enn maks et par fra suppleringsopptak. Anonymkode: ca2e5...200
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har søkt vernepleie (deltid, Kjeller), og er nr 35 på venteliste. Noen som vet hvor mange som vanligvis kommer inn fra venteliste? Etter studiestart også? Anonymkode: 0d985...6ee Litt usikker på hvor lenge etterfyllingsopptaket varer, men det begynner 4. august. https://www.samordnaopptak.no/info/tidsfrister/3-august.html Kan jeg spørre om du søkte på ordinært opptak eller førstegangsvitnemål? Og hva var konkurransepoengene dine. Merket meg at poenggrensen på vernepleie deltid på Kjeller hadde gjort et voldsomt hopp i år! Nesten tre poeng 😮 Anonymkode: e1853...48e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #4 Skrevet 19. juli 2018 Meg over her igjen. Jeg svarte jo egentlig ikke på spørsmålet ditt. Men du må bare følge med et stykke ut i august. Jeg aner ikke hvor mange som vanligvis kommer inn dessverre. Ble bare litt nysgjerrig siden du hadde søkt det samme som meg Anonymkode: e1853...48e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #5 Skrevet 19. juli 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt usikker på hvor lenge etterfyllingsopptaket varer, men det begynner 4. august. https://www.samordnaopptak.no/info/tidsfrister/3-august.html Kan jeg spørre om du søkte på ordinært opptak eller førstegangsvitnemål? Og hva var konkurransepoengene dine. Merket meg at poenggrensen på vernepleie deltid på Kjeller hadde gjort et voldsomt hopp i år! Nesten tre poeng 😮 Anonymkode: e1853...48e Takk for svar Jeg søkte på førstegangsv. med ca. 35 konkurransepoeng. Den økte veldig, ja! Typisk at den gjør det akkurat det året jeg søker, hehe.. Neida, den har jo økt jevnt de siste årene, men jeg hadde kommet inn om jeg hadde søkt ifjor... Står du på venteliste? Anonymkode: 0d985...6ee
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #6 Skrevet 19. juli 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Jeg søkte på førstegangsv. med ca. 35 konkurransepoeng. Den økte veldig, ja! Typisk at den gjør det akkurat det året jeg søker, hehe.. Neida, den har jo økt jevnt de siste årene, men jeg hadde kommet inn om jeg hadde søkt ifjor... Står du på venteliste? Anonymkode: 0d985...6ee Det var ikke mye til svar du Trist at du ikke kom inn, men jeg skal krysse fingrene for at du kommer inn via ventelista! Forferdelig selvpinende tanke at du hadde kommet inn om du hadde søkt i fjor. Men jeg forstår allikevel godt at du tenker slik! Jeg fikk heldigvis plass. Men det var jammen meg så vidt! Enda jeg søkte på ordinært opptak med 50,5 poeng. Det hadde hoppet opp fra 47,3 eller noe til 50,1 på ord. Fikk helt sjokk, faktisk! Men veldig takknemlig for plassen min, og håper du også kommer inn! Anonymkode: e1853...48e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #7 Skrevet 19. juli 2018 De planlegger 100 studieplasser og har tatt inn 145 studenter. Jeg skal ikke si at du garantert ikke kommer inn, men det skal nok dessverre mye til at man kommer inn når man er nr 35 på ventelista. Anonymkode: 91526...bbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå