Nusse Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 En stor klem til alle dere jenter på kvinnedagen! Med hilsen fra en gutt som er dere evig takknemlig! :blomst_opp:
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...1877561#1877561 :-)
Gjest TomKrus Skrevet 8. mars 2005 #7 Skrevet 8. mars 2005 Dere som gratulerer hverandre, og det motsatte kjønn, med dagen, og dere som forventer ekstra bevertning fra mannen eller ønsker å være ekstra snill mot kvinnene i deres liv i dag: hva legger dere egentlig i en dag som 8. mars? Savner dere 8.mars-kort i hyllene?
Sheba Skrevet 8. mars 2005 #8 Skrevet 8. mars 2005 Huh? Nei ikke akkurat. 8.marskort er det vel helt greit at vi ikke har! Tjener ikke handelsstanden nok som det er da på alle mulige rare dager vi har i løpet av ett år? Denne dagen her kan kommersialismen få hvile!
Gjest TomKrus Skrevet 8. mars 2005 #9 Skrevet 8. mars 2005 Huh? Nei ikke akkurat. 8.marskort er det vel helt greit at vi ikke har! Tjener ikke handelsstanden nok som det er da på alle mulige rare dager vi har i løpet av ett år? Denne dagen her kan kommersialismen få hvile! Men forventer du ekstra oppmerksomhet i dag og gratulasjoner?
Gjest TomKrus Skrevet 8. mars 2005 #10 Skrevet 8. mars 2005 Tror jeg konkluderer for meg selv at dagens kvinne ikke bryr seg så mye, eller helt vet hva det hele dreier seg om. Men, grattis da! Ta dere en snurr! Og kos dere på spaen! (et eller annet flagg, for de som ikke tar ironien)
Gjest Valhalla Skrevet 8. mars 2005 #12 Skrevet 8. mars 2005 Hmmm kanskje dette er et marked jeg bør se nærmere på. Kan det være en god forretningside Krus? Vi får jo stadig fler tøfflus menn som kanskje kunne få ideen om å kjøpe noe til kvinnen.
Helena Skrevet 8. mars 2005 #13 Skrevet 8. mars 2005 Dere som gratulerer hverandre, og det motsatte kjønn, med dagen, og dere som forventer ekstra bevertning fra mannen eller ønsker å være ekstra snill mot kvinnene i deres liv i dag: hva legger dere egentlig i en dag som 8. mars? Forventer ikke ekstra oppmerksomhet, men sier gratulerer med dagen til venninner. For meg 8.mars en dag egnet til å gjøre alle oppmerksomme på at vi ikke har kommet dit vi bør være ennå. Savner dere 8.mars-kort i hyllene? Festlig *vifter tilbake*
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #14 Skrevet 8. mars 2005 Dere som gratulerer hverandre, og det motsatte kjønn, med dagen, og dere som forventer ekstra bevertning fra mannen eller ønsker å være ekstra snill mot kvinnene i deres liv i dag: hva legger dere egentlig i en dag som 8. mars? Savner dere 8.mars-kort i hyllene? Denne dagen betyr ingen ting for meg. Kvinnedagen er ut for lenge siden? Hvem gidder å gå i tog i dag? de som sto på i 70 tallet gjorde mye og en god jobb,men da var det mye og sloss for også. Vi får jobbefor likelønn og andre goder på arb.plasen,men der har vi fagforeningen. Kvinnedagen er et gammelt vedheng fra de glade 70 åra. Vi trenger ikke en egen dag for å markere oss,vi får vel markert oss alikavel? dETTE VAR min MENING.
Gjest Bettie-ikke på nå Skrevet 8. mars 2005 #16 Skrevet 8. mars 2005 Takk Nei- jeg forventer hverken kort eller oppmerksomhet eller oppartning. Men det er en dag å tenke over om vi egentlig har nådd dit vi burde med den gamle kvinnekampen, eller om vi kanskje må se hvordan dette skal videreføres i dag. Kanskje vi må se på en global kvinnekamp og ikke være så forbasket selvtilfredse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå